Komunikaty PR

Kwarcyt patagoński i subtelne perły - idealny duet

2023-07-19  |  01:00
Biuro prasowe

Subtelność pereł i wyrazistość kwarcytu patagońskiego. Odkryj nowe kolekcje Grupy Tubądzin, które wprowadzą do wnętrz najpiękniejsze wzory z natury. Stwórz aranżacje pełne elegancji oraz wyrafinowania.

Patagonia w Ameryce Południowej rozpościera się na terenach Argentyny i Chile. Zajmuje powierzchnię ponad miliona kilometrów kwadratowych. To kraina bezkresnych przestrzeni, wysokich gór i wiatru, który swoją siłą zadziwia. Ziemia skrywa tu swoje skarby.

Jednym z nich jest odmiana kwarcytu – wyjątkowo trwałego, twardego kamienia. Ten z Patagonii charakteryzuje się głęboką zieloną barwą, urozmaiconą beżowymi wybarwieniami. Powstał z piaskowców, ale ogromne ciśnienie i wysoka temperatura sprawiły, że stopił się w monolit. Jeśli uważnie przyjrzymy się jego strukturze, zauważymy intrygujące, błyszczące drobinki.

Kolekcja Impress to przeskalowany kwarcyt patagoński. Niezwykły minerał zachwyca wzorem i dekoracyjnością. Stwórz imponujący akcent we wnętrzach, podkreślając oryginalność aranżacji. Intensywność kwarcytu doskonale równoważy subtelność pereł. 

Perły, znane również jako "morskie diamenty", są bez wątpienia jednymi z najbardziej wyjątkowych wytworów Ziemi. Wśród nich wyróżnia się, wytwarzana małże słonowodne, odmiana Akoya, uznawana za jedną z najpiękniejszych i najrzadszych na świecie. Można ją znaleźć u wybrzeży Japonii. Naturalna perła, choć od wieków była traktowana jako kamień szlachetny, ukrywa w sobie niezwykłą aksamitność. Jej powierzchnia jest podatna na upływ czasu i stopniowo nabiera delikatnych linii oraz różnorodnych odcieni. Zaczyna wtedy przypominać swoim wyglądem onyks, który słynie z subtelnego użylenia i połysku.  

To właśnie perły stały się inspiracją autorów kolekcji Onix Pearl. Ta niezwykła linia płyt zachwyca zjawiskową powierzchnią, która oddaje urok i piękno diamentów głębi. Naturalne barwy Akoya obejmują szeroką gamę odcieni, począwszy od delikatnej bieli, przechodzącej przez ciepłą kremową barwę, aż do złocistej i subtelnej srebrzysto-szarej tonacji. W kolekcji dominują więc odcienie beżu, brązu i złota, które harmonijnie się ze sobą łączą i nadają płytom wyjątkową głębię i elegancję. Onix Pearl została ozdobiona subtelnymi żyłkami, tworząc delikatne i unikalne wzory, a ich perłowa powierzchnia emanuje subtelnością i delikatnością. 

Dzięki kolekcji Onix Pearl możesz wprowadzić do swojego wnętrza niepowtarzalną atmosferę i wdzięk. Płytki te staną się prawdziwą ozdobą Twojej przestrzeni. Dzięki perłowej bieli i delikatnym beżowym odcieniu, Onix Pearl wprowadzą do aranżacji szlachetność i klasę. Natomiast wykorzystanie płyt Impress inspirowanych kwarcytem patagońskim doda przestrzeni wyrazistego charakteru. Głębia tego minerału przyciągnie uwagę i tworzy wyrazisty kontrast, dodając pomieszczeniom wyjątkowej elegancji.

Wprowadź kolekcje Impress i Onix Pearl do swojego wnętrza i ciesz się niezapomnianymi aranżacjami. Pozwól, by Twoja przestrzeń zabłysła pięknem i nadaj swoim pomieszczeniom element wyjątkowości, również w nowym, wielkim formacie 120 x 275 cm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.