Komunikaty PR

Laur Konsumenta dla Devo - odkrycie roku!

2023-06-20  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Marka Devo została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2023. To jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich w kraju.

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Przyznawany jest markom od 17 lat w wyniku przeprowadzanego wśród konsumentów  plebiscytu popularności produktów oraz usług. Pozwala wyłonić produkty i usługi cieszące się największym zaufaniem odbiorców. To jednoznaczna odpowiedź dla producentów, czy ich oferta spotyka się z zaufaniem  i przychylnością odbiorców. Natomiast dla klienta ostatecznego Laur Konsumenta/Klienta stanowi swego rodzaju zbiorową rekomendację, co pozwala mu podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość.

W ramach plebiscytu Organizator przyznaje również wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku, które powstało z myślą o produktach i usługach innowacyjnych, funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Wyróżnienie w tej kategorii przyznawane jest także produktom i usługom, które przeszły lifting marketingowy lub po raz pierwszy zostały wskazane przez konsumentów. O jego przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.

W tym  roku wyróżnienie  Odkrycie Roku otrzymała marka Devo, co świadczy o wzroście rozpoznawalności marki i zaufaniu jakim została obdarzona przez Konsumentów.

Marka Devo istnieje na rynku  już od ponad 30 lat. Cały czas staramy się rozwijać i wprowadzać innowacje, które podnoszą jakość naszych mebli. Stąd nasza współpraca ze znanymi projektantami jak Grynasz Studio czy Krzysztof Chrościelewski z ASP, której owocem są oryginalne i funkcjonalne kolekcje mebli łazienkowych. Powstałe w wyniku tej kooperacji kolekcje zostały nagrodzone najwyższymi nagrodami świata designu jak Red Dot, Dobry Wzór czy Must Have. Otrzymane wyróżnienie Laur Konsumenta/Klienta ma dla nas wyjątkową wartość, bo zostało nadane przez Konsumentów. To dla Nich tworzymy nasze kolekcje i to, że są one tak pozytywnie odbierane cieszy nas ogromnie! To  dla nas informacja, że podążamy w odpowiednim kierunku.  Dziękujemy! - mówią Wojciech Karwacki i Mariusz Chrostowski z Devo

Dodatkowe informacje: www.devo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.