Komunikaty PR

Letnie orzeźwienie z Chilly’s

2023-06-19  |  14:13
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania mat. pras. ( 0.8 MB )

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Niezależnie od tego gdzie je zaplanujesz – na słonecznej plaży czy w mieście – zabierz ze sobą wodę. Staraj się sięgać po nią jak najczęściej, nie tylko wtedy kiedy czujesz pragnienie. Niektóre rzeczy trzeba robić „przez rozum” i tak właśnie jest w tym przypadku. Zalet picia wody jest całe mnóstwo. Oczyszcza z toksyn, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i świetną kondycję skóry, poprawia koncentrację i usuwa zmęczenie – o tym mówić nie trzeba. Ile wypijać? To kwestia indywidualne, specjaliści zalecają ok. 2 litry dziennie, często za to małymi łyczkami. No dobrze, ale jak to zrobić, żeby zawsze mieć ją przy sobie?

Plastikowe butelki to tony śmieci, które zanieczyszczają środowisko, szkło z kolei jest ciężkie i kłopotliwe w transporcie. Angielska marka Chilly’s ma na to sposób – butelki termiczne, które łączą wygodę i lekkość plastiku oraz ekologiczne zalety tradycyjnego przechowywania. Zrobione są z najwyższej jakości stali nierdzewnej, nie zawierają szkodliwych fenoli i wyglądają po prostu szałowo. Dotąd woda ci nie smakowała? W gorące dni szybko się nagrzewała tracąc swój naturalny, orzeźwiający smak? Teraz nie musisz się o to martwić. Wrzuć do wody kilka listków świeżej mięty, plasterek limonki i garść kostek lodu. Poczekaj aż się schłodzi a potem przelej do butelki Chilly’s. Taką orzeźwiającą lemoniadę możesz zabrać na plażę w najbardziej słoneczny dzień i mieć pewność, że zachowa temperaturę naprawdę długo (zimną do 24 godzin, ciepłą do 12). Teraz nie masz już wymówki, że woda bez smaku, źle schłodzona, a butelka nieporęczna i waży za dużo. Te termiczne od Chilly’s są lekkie i zawsze suche na zewnątrz – nawet bardzo zmrożony napój nie skropli się na ściankach, możesz śmiało wrzucić do koszyka, plecaka czy torebki bez obaw, że zmoczy zawartość, albo co gorsza wyleje się. Wszystkie modele mają hermetyczne zamknięcie, które w stu procentach chroni przed otwarciem. No i jeszcze jedna ważna rzecz, która ucieszy wszystkich estetów – butelki Chilly’ są po prostu piękne więc nie chowaj ich za długo w torbie – postaw na stoliku (dzięki gumowej podstawce nie przewrócą się) a każdy z pewnością będzie zwróci na nie uwagę. Dostępne są w wielu kolorach – od matowych, monochromatycznych wykończeń, przez delikatne pastelowe, cieniowane z modnym efektem ombre, po energetyczne, neonowe odcienie. Na lato firma wypuściła piękne wzory, które zachęcają do zabrania na plażę, piknik czy do miejskiego parku.          

Możesz wybierać pomiędzy pięknymi kwiatami i barwnymi tropikalnymi roślinami. Jest też coś dla wielbicieli zwierzątek i sielskich widoczków – Chilly’s we współpracy z renomowaną brytyjską marką Emma Bridgewater (tak tak, z tą samą co wypuściła niedawno serię limitowanej ceramiki z okazji koronacji Karola III) – stworzyła butelki z motywami psów, owadów i leśnych mieszkańców. Wszystkie są malowane proszkowo, miękkie i gładkie w dotyku – po prostu miło wziąć je do ręki. Niektóre modele mają poręczny uchwyt, za który możesz wygodnie nieść np. podczas spaceru, bez konieczności wyjmowania z torby za każdym razem. Nic dziwnego, że butelki termiczne Chilly’s w 2021 roku otrzymały prestiżową nagrodę Red Dot – wyznacznik najwyższej klasy i jakości.

Czy tak samo będzie z nową serią? Bo firma Chilly’s nie spoczęła na laurach i niedawno wypuściła na rynek nową linię butelek sportowych. Series 2 Chilly’s.

Teraz możesz je zabierać na siłownię, rower, jogę czy poranny jogging. Oprócz wszystkich zalet butelek z poprzedniej serii te są jeszcze bardziej trwałe – dzięki powłoce zewnętrznej, która nawet przy zderzeniu z ziemią nadal będzie wyglądała jak nowa. Anatomiczny ustnik, czyli tzw. słomka (w komplecie specjalna szczoteczka do czyszczenia) zrobiony jest z miękkiego silikonu, w stu procentach szczelny i tak skonstruowany, że możesz pić trzymając butelkę w pionie. Powierzchnia, której dotykasz ustami pokryta jest antybakteryjną warstwą, która redukuje drobnoustroje nawet o 99,99 %. Idealna dla aktywnych, lubiących podróże i sporty ekstremalne. Jest bardzo lekka i ma cienką nylonową pętle w kolorze korpusu, za którą możesz wygodnie ją chwycić. Wszystkie elementy – ustnik, uchwyt, słomkę – możesz dokupić jeśli uznasz, że pora je wymienić. Butelka wygląda bardzo nowocześnie dzięki pięknym kolorom – klasyczna czerń, szarość i granat dla tych, którzy cenią stonowaną elegancję, oraz bardziej kobiece wydanie w pastelowym różu i miętowej zieleni. Sportowe butelki Chilly’s dostępne są w pojemnościach 500 i 1000 ml.

Do wakacji zostało jeszcze trochę czasu – Chilly’s proponuje umilić go sobie w pracy łykiem dobrej, świeżo zaparzonej kawy. Oczywiście z łatwością zabierzesz ją do firmy w kubku termicznym. Zrobiony jest ze stali typu 304, która nie zmienia smaku i dobrze trzyma ciepło (gorąca kawa do 4 godzin). Trzymając go możesz być pewny, że się nie oparzysz bo ma podwójną ściankę. W kubkach zastosowano rewolucją pokrywkę, z innowacyjnym mechanizmem obrotowym, który pozwala łatwo i bezpiecznie napić się np. jadąc do pracy samochodem. Do wyboru mniejszy (340 ml) i większy (500 ml), jak zawsze w przepięknych kolorach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów Biuro prasowe
2024-08-02 | 07:30

Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów

W tym roku podczas najbardziej znanego festiwalu w Polsce, Pol’and’Rock, powstanie „wkręcone” dzieło. Firma Klimas Wkręt-met, producent technik zamocowań dla
Styl życia Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
2024-07-31 | 13:00

Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej

Spektakle dla dzieci, koncert i joga w ogrodach na dachu oraz sety DJ-a. Sierpień w Galerii Północnej zapowiada się kulturalnie i aktywnie. W Galerii Północnej trwa lato
Styl życia Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
2024-07-31 | 11:40

Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach

Praca po godzinach i brak odpowiedniego odpoczynku to norma w Polsce. Według raportu enel-med „Łączy nas zdrowie” aż 56 proc. Polaków pracuje wieczorami lub

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.