Lody inaczej to OH!
Lody są jednym z ulubionych słodkich deserów. Choć możemy jeść je przez cały rok, to zawsze najlepiej smakują, gdy dni stają się cieplejsze i bardziej słoneczne. Marka OH! od E.Wedel jest już w gotowości na tegoroczny sezon lodowy. W bogatym portfolio obok znanych i uwielbianych klasyków, pojawią się także zaskakujące nowości. Dzięki temu każdy będzie mógł cieszyć się idealnym, unikatowym smakiem i odnajdzie pełnię przyjemności taką, że OH!
Każdy z nas jest inny – ma własny styl i różne preferencje smakowe. Ta różnorodność sprawia, że wszyscy na swój własny sposób są indywidualistami. Wiedząc o tym, marka OH! zachęca do wyrażania siebie na każdym kroku! Jednym ze sposobów jest odnalezienie swojego ulubionego, unikatowego smaku z portfolio OH!, a także własny pomysł na jego spożywanie. Lody można gryźć, lizać, jeść za pomocą łyżeczki, a nawet użyć noża i widelca! Każdy sposób jest dobry, jeśli daje poczucie komfortu i spełnienia.
Nowości takie, że OH!
Marka OH zachęca miłośników lodowych deserów do próbowania nowych smaków i daje ku temu możliwość, wprowadzajac do portfolio wyjątkowe propozycje: E.Wedel OH! Sorbet Mango oraz E.Wedel OH! Sorbet Melon i Cytryna. Oba warianty stanowią połączenie orzeźwiających sorbetów z oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, które oprócz pysznego smaku dostarczą konsumentom również pełnię multisensorycznej przyjemności.
Wyjątkowe lody inspirowane smakami drinków
Lody inaczej to OH! Dlatego i w tym sezonie marka E.Wedel OH! postanowiła zaskoczyć wielbicieli lodowych deserów niekonwencjonalnymi smakami. Marka OH! wprowadza do portfolio dwa smaki inspirowane kultowymi drinkami: E.Wedel OH! Pina Colada, czyli egotyczne połączenie masy kokosowej z sorbetem ananasowym oblane białą wedlowską czekoladą z dodatkami oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz w mlecznej wedlowskiej czekoladzie. Obie propozycje stanowią idealne, bezalkoholowe źródło orzeźwienia na upalne dni. Produkty dostępne są od połowy kwietnia w sieci sklepów Żabka.
Przyjemność smaku w minionkowym wydaniu
W wyniku współpracy z Universal Brand Development, do portfolio marki E.Wedel dołączyły lody inspirowane bohaterami najpopularniejszej, animowanej serii studia Illumination – Minionkami. Te radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie istoty zagoszczą na opakowniach pysznych lodów na patyku! Ich masa lodowa łączy w sobie smak bananowy, waniliowy i marshmallow, a całość dodatkowo składa się na wizerunek Minionka, w kształcie którego są wszystkie lody. Propozycja dla każdego będzie świetnym źródłem ochłodzenia w upalne dni. Aby przyjemnością smaku móc się podzielić ze wszystkimi bliskimi osobami, minionkowe lody dostępne będą także w multipacku.
Marka OH! od E.Wedel skupia się na rozwoju segmentu lodów impulsowych. W ofercie, oprócz nowości, dostępne są również takie propozycje jak: E.Wedel OH! Słony karmel, E.Wedel OH! Czekolada, E.Wedel OH! Wanilia oraz sorbety: E.Wedel OH! Sorbet Mango, E.Wedel OH! Sorbet Malina, E.Wedel OH! Sorbet Czarna porzeczka.
Lodowe portfolio marki OH! od E.Wedel dostępne jest w szerokiej sprzedaży od kwietnia 2023 roku. Wyjątek stanowią E.Wedel OH! Pina Colada oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz, które dedykowane są tylko sklepom sieci Żabka.
Pełna oferta lodowych przyjemności znajduje się na stronie https://wedel.pl.
SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Gwiazdy
Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie
Trzy razy więcej mężczyzn (17 proc.) niż kobiet (6 proc.) inwestuje na rynkach finansowych – wynika z raportu przygotowanego dla mBanku. Justyna Szyc-Nagłowska, która była prelegentką podczas prezentacji tych badań, uważa, że taka sytuacja może wynikać chociażby z tego, że panie boją się wychodzić przed szereg i wkraczać na płaszczyznę przez lata zarezerwowaną dla płci męskiej.
Konsument
Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana
Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.
Podróże
Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
Stylista zaznacza, że nie dla niego zatłoczone kurorty, plaże zastawione parawanami i długie kolejki turystów. Jego zdaniem takie warunki absolutnie nie sprzyjają wypoczynkowi, dlatego też stara się unikać podróży w sezonie wakacyjnym. Jak podkreśla, upały najlepiej znosi w mieście i niestraszne mu skąpane w słońcu ulice i nagrzane samochody. Z kolei na wczasy Tomasz Jacyków zazwyczaj wybiera się w czerwcu lub we wrześniu.