Komunikaty PR

Majonez Kielecki walczył z rakiem w Kielcach!

2023-08-02  |  14:44
Biuro prasowe

Wraz ze Świętokrzyskim Centrum Onkologii oraz świętokrzyskim oddziałem NFZ, Fundacja Pokonaj Raka zorganizowała niedawno dwa pikniki zdrowia. Mieszkańcy województwa skorzystali z szeregu badań profilaktycznych oraz skonsultowa wyniki z różnymi specjalistami np. dermatologiem, który zbada znamiona pod kątem wykrycia czerniaka.

Wydarzenie dofinansowane zostało przez WSP Społem i odbędzie się w dniach:

  • 29 lipca br. na Rynku w Kielcach
  • 30 lipca br. w Pińczowie, przy MOSIR.

– To już nasz III piknik zdrowia. Tym wydarzeniem chcemy pokazać piękno ziemi świętokrzyskiej, szerzyć świadomość prozdrowotną jej mieszkańców oraz promować przemysł gospodarczy ziemi regionu – mówiła Katarzyna Gulczyńska, Prezes Fundacji „Pokonaj raka”. – Wydarzenie zostało wsparte patronatem Wojewody Świętokrzyskiego, Marszałka Województwa oraz Burmistrza Pińczowa – dodaje prezes fundacji.

Dla kieleckiego lidera FMCG, właściciela marki Majonezu Kieleckiego, nie jest obojętne zdrowie najbliższej mu społeczności, dlatego zarząd jednogłośnie zdecydował o wsparciu inicjatywy. Sponsoring pikniku to idealna okazja do szerzenia wiedzy, dzielenia się spostrzeżeniami i integrowania. Część środków, która została przekazana Fundacji, zasiliła działania promocyjne wydarzenia, m.in. zakup gadżetów i koszulek, a także dofinansowała spływ kajakowy rzeką Nida dla uczestników pikniku.

Więcej informacji o zbliżającym się pikniku zdrowia przeczytają państwo na profilu FB Fundacji: https://www.facebook.com/pokonajraka

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie 4DCenter - Centrum diagnostyczne nowego pokolenia Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

4DCenter - Centrum diagnostyczne nowego pokolenia

Według badań ARC Rynek, we współpracy z ERHO Hestia, niemal połowa polskiego społeczeństwa korzysta z prywatnej służby zdrowia. Tylko co czwarty Polak (24 proc.) dobrze ocenia
Zdrowie Wirusowe zapalenie wątroby – jak się przed nim chronić?
2024-08-01 | 13:27

Wirusowe zapalenie wątroby – jak się przed nim chronić?

Wirusowe zapalenie wątroby (WZW) stanowi jedno z najpoważniejszych zagrożeń zdrowotnych współczesnego świata. W wyniku zakażeń wirusami hepatotropowymi każdego roku miliony
Zdrowie Wymiana doświadczeń i dobrej energii, czyli Zjazd Różowych Patroli
2024-08-01 | 13:00

Wymiana doświadczeń i dobrej energii, czyli Zjazd Różowych Patroli

Ambasadorki profilaktyki działające jako lokalne oddziały Różowych Patroli zjechały się z całej Polski w konkretnym celu – wymiany doświadczeń i wzajemnego inspirowania się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.