Maszynka BIC najlepsza na wakacyjne wypady
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1154106356.jpg)
Nowoczesna maszynka do golenia to gwarancja dokładnej i bezpiecznej depilacji w czasie wszystkich letnich wyjazdów. Jak wiadomo z badań konsumenckich*, użytkowniczki największym zaufaniem obdarzają maszynki z minimum trzema ostrzami, tj. BIC® Soleil: Bella, Miss Soleil Colour Collection i Soleil Click 3 oraz 5, które w każdych warunkach zapewniają komfortowe golenie bez zacięć czy podrażnień.
To zasługa projektantów i technologów firmy BIC®, którzy zadbali, aby maszynki BIC idealnie dopasowywały się do delikatnej kobiecej skóry oraz naturalnych krzywizn sylwetki. Wszystko dzięki zastosowaniu nawilżających pasków z aloesem, mleczkiem kokosowym lub wit. E, oraz ergonomicznych antypoślizgowych rączek i najwyższej jakości ostrzy z chromowanej stali, które niezwykle dokładnie ścinają włoski tuż przy skórze. Ostrza te są osadzone bardzo blisko siebie i 2000 razy cieńsze niż włos, dlatego pozostawiają skórę idealnie gładką już po jednym pociągnięciu, nawet w tak wrażliwych miejscach, jak pachy, kostki czy okolice bikini! Aby opóźnić odrastanie włosków na nogach, warto dodatkowo zastosować sprawdzony trik polegający na goleniu „góra-dół”: maszynkę należy przyłożyć do skóry, pociągnąć ku górze, a następnie – nie zmieniając ustawienia główki – do dołu. Dzięki temu włoski są usuwane maksymalnie dokładnie, niemal jak po użyciu plastrów.
Gładka, nawilżona i wolna od podrażnień skóra to dla wielu kobiet najważniejszy element wakacyjnego looku, dodający atrakcyjności i seksapilu. W badaniu* przeprowadzonym na zlecenie firmy BIC®, ponad 70% pań przyznało, że goli głównie nogi, pachy i okolice intymne ze względów estetycznych i higienicznych, i zależy im na jak najdłuższym utrzymaniu tych obszarów w idealnym stanie. Maszynki BIC® do tego właśnie zostały stworzone.
BIC® to znana na całym świecie francuska firma, która od niemal 50 lat słynie z najwyższych standardów produkcyjnych oraz rygorystycznego przestrzegania jakości. Oferuje dzięki temu produkty dostępne dla każdego i sprawdzające się idealnie w każdych warunkach przez cały rok. Na szczególną uwagę zasługują jednak w czasie wakacji. Maszynki BIC® są bowiem łatwo dostępne, ekonomiczne, zajmują bardzo mało miejsca w kosmetyczce i można ich używać w każdych warunkach – wystarczy tylko odrobina kosmetyku i woda. Zdadzą więc egzamin nawet na polu namiotowym na kompletnym odludziu, zapewniając każdej użytkowniczce maksymalne poczucie komfortu.
W szerokiej ofercie damskich modeli maszynek BIC® każda kobieta znajdzie tę idealną dla siebie. Jak wykazało wspomniane już badanie, dla użytkowniczek maszynka powinna posiadać minimum trzy ostrza (wskazanie 54% ankietowanych), pasek nawilżający (53%) oraz ruchomą główkę (44%). Właśnie te cechy to główne atuty modeli z linii Soleil: Bella, Miss Soleil Colour Collection i Soleil Click 3 i 5. Wybór jednej z nich na wakacyjny wyjazd zapewni idealnie zadbany wygląd przez cały czas jego trwania, bez względu na to, czy odbywa się w hotelu, na działce czy kempingu!
Click 5 Soleil posiada wymienne wkłady z 5 wysokiej jakości ostrzami oraz ruchomą główkę, która dopasowuje się do kształtów ciała, w tym wrażliwych i delikatnych części jak pachy czy kostki. Pasek nawilżający z aloesem i mleczkiem kokosowym gwarantuje idealny poślizg, chroni skórę przed zacięciami i podrażnieniami. Ergonomiczna rączka zapewnia komfortowy uchwyt. Wyjątkowy mechanizm łatwego wypinania ułatwia wymianę wkładu.
Zestaw maszynek BIC® Click 5 Soleil 1+2 (1 uchwyt i 2 wkłady wymienne), rekomendowana cena det. 24,35 zł; 4 wkłady wymienne do maszynki BIC® Soleil Click 5, rekomendowana cena det. 36,55 zł.
Soleil Bella wyposażona jest w 4 niezależnie ruchome ostrza ukryte w ruchomej główce o 30-stopniowym zakresie dopasowania do kształtu ciała. Pasek nawilżający z mleczkiem kokosowym zapewnia doskonałą gładkość golenia i chroni skórkę przed podrażnieniami. Ergonomiczna rączka z miękkim uchwytem gwarantuje pewny chwyt i lepszą kontrolę w czasie golenia. Dostępna w różnych kolorach.
Maszynka BIC® Soleil Bella, rekomendowana cena det. 20,79 zł.
Miss Soleil Colour Collection to 3 wysokiej jakości chromowane ostrza, które za jednym pociągnięciem pozostawiają skórę gładką. Nawilżający pasek z wit. E zapewnia jej ochronę przed podrażnieniami. Niezwykle wygodna rączka w kobiecy kwiatowy deseń umożliwia kontrolę w czasie golenia, zwłaszcza w najwrażliwszych miejscach. Dostępna w 4 tęczowych kolorach: żółtym, fioletowym oraz jasno- i ciemnoróżowym.
Maszynka BIC® Miss Soleil Colour Collection, rekomendowana cena det. 16,49 zł.
* badanie preferencji użytkowników maszynek do golenia zrealizowane przez Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna w listopadzie 2022 r.
![Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_180573992,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej
![Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market](/files/_uploaded/glownekonf_1518696715,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
![NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!](/files/_uploaded/glownekonf_1617963497,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.