Komunikaty PR

Matylda Szczecińska i Aleksandra Podgórska wzmacniają KROSS ORLEN Cycling Team

2022-01-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Matylda Szczecińska i Aleksandra Podgórska to dwie kolejne, polskie zawodniczki, które wzmacniają grupę kolarską KROSS ORLEN Cycling Team

Jedna z najlepszych grup kolarskich na świecie, wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS oraz PKN ORLEN, ogłosiła właśnie nazwiska dwóch nowych zawodniczek, które dołączyły do zespołu. To Matylda Szczecińska, mistrzyni Polski kategorii młodzieżowej XCO i jedenasta zawodniczka mistrzostw Europy w kolarstwie górskim oraz Aleksandra Podgórska, wicemistrzyni Polski XCO w kategorii elita w latach 2019 i 2020. KROSS, który sport i wspieranie polskich zawodników ma w swoim DNA, inwestuje w rozwój KROSS ORLEN Cycling Team. W nadchodzącym sezonie grupa będzie liczyła 6 zawodników, nazwisko kolejnego poznamy już wkrótce. 

Obecnie barwy KROSS ORLEN Cycling Team reprezentują: 

- Ondrej Cink, aktualny mistrz Czech, czwarty zawodnik w rankingu UCI oraz trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata MTB,

- Bartłomiej Wawak, mistrz Polski XCO oraz XCC, 8 zawodnik w rankingu UCI,

- Thomas Litscher, utytułowany zawodnik ze Szwajcarii, mistrz świata w kolarstwie górskim w kategorii do 23 lat oraz wicemistrz świata w kategorii elita z 2017 r.

Dzisiaj do zespołu dołączyły Matylda Szczecińska oraz Aleksandra Podgórska, dwie młode, bardzo dobrze rokujące zawodniczki. 

- KROSS od lat wspiera polskich sportowców inwestując w ich rozwój. Przy takim wsparciu i moim doświadczeniu, jesteśmy w stanie rozwijać umiejętności zawodników na najwyższym poziomie. Celem dla nowych zawodniczek na ten rok, jest walka o wejście do pierwszej dziesiątki dla Matyldy i pierwszej dwudziestki dla Oli w wyścigach Pucharów Świata oraz tytuł mistrzyni Polski, który chcemy zatrzymać w zespole. Takie zwycięstwa są w naszym zasięgu, bo wiem, że zawodniczki pokażą się z jak najlepszej strony. Cały zespół jest bardzo zmotywowany u progu nowego sezonu, w który wchodzimy z nowymi celami. Chcemy rozwijać polskie kolarstwo górskie, zapewniając zawodnikom warunki, sprzęt oraz zaplecze treningowe i techniczne na najwyższym, światowym poziomie. Wierzę w rozwój polskich zawodników dzięki wsparciu KROSS i pozostałych sponsorów. Przy okazji, chciałbym podziękować Mai Włoszczowskiej, za wszystkie wspólne wyścigi, treningi oraz za wkład w rozwój drużyny i polskiego kolarstwa – mówi Kornel Osicki, Team Manager KROSS ORLEN Cycling Team.

Grupa KOCT ma za sobą bardzo udany sezon. Bartłomiej Wawak, który w 2021 roku startował aż 25 razy, 13 wyścigów zakończył zdobyciem miejsca na podium a 7 - krotnie linię mety przekraczał jako pierwszy, podczas zawodów z kalendarza UCI. Ondrej Cink, który w grupie kolarskiej wspieranej przez KROSS startuje od 3 lat, w 2021 roku na 18 wyścigów, aż 12 razy zdobywał podium a sześciokrotnie stawał na jego najwyższym stopniu. 

KROSS ORLEN Cycling Team to jedna z najlepszych grup kolarskich na świecie obecna na trasach rowerowych od dekady. W skład grupy wspieranej przez polskiego producenta rowerów KROSS oraz PKN ORLEN oprócz Matyldy Szczecińskiej i Aleksandry Podgórskiej wchodzą: trzeci zawodnik klasyfikacji generalnej Pucharu Świata MTB 2021 Ondrej Cink, Olimpijczyk i Mistrz Polski XCO i XCC Bartłomiej Wawak oraz Thomas Litscher, mistrz świata do lat 23 oraz wicemistrz świata w kategorii elita.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.