Meat Corner w sklepie Maxi Zoo Polska
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Sklep Maxi Zoo w warszawskim centrum handlowym Sadyba był jednym z pierwszych w Polsce. Niebawem zyska innowacyjne, zupełnie nowe oblicze i zostanie zaopatrzony w Meat Corner.
Sklep Maxi Zoo Polska w Sadyba Best Mall w Warszawie to pierwsza lokalizacja, w której powstanie Meat Corner - wyjątkowa przestrzeń dedykowana opiekunom psów. Będzie można w niej znaleźć szeroki wybór mięsnych gryzaków i przysmaków, gotowe mieszanki BARF oraz mrożone, surowe mięso do samodzielnego układania diety pupila. To przełomowe wydarzenie w historii sieci, która nie wyklucza kontynowania koncepcji Meat Corner w kolejnych lokalizacjach.
Co więcej, sklep przeszedł remodeling, a jego otwarcie w formacie 3.0 zaplanowane jest na 17 czerwca 2023 roku. To jedna z najczęściej odwiedzanych lokalizacji Maxi Zoo Polska w stolicy, dlatego nie została zamknięta podczas remontu. Prowadzone prace nie przeszkodziły klientom w zaopatrywaniu swoich pupili w najpotrzebniejsze produkty. Choć ograniczona powierzchnia stanowiła wyzwanie, odpowiednie przygotowanie logistyczne pozwoliło ulokować na niej wszystkie niezbędne artykuły i zapewnić komfort odwiedzającym. Dzięki temu remont oraz zakupy odbywały się w tym samym czasie.
![Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_754418228,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?
![Jak zaplanować udany urlop z pupilem](/files/_uploaded/glownekonf_2141115582,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zaplanować udany urlop z pupilem
![Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów](/files/_uploaded/glownekonf_1525334869,w_259,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.