Meble łazienkowe – na co zwrócić uwagę przy wyborze?
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wybierając meble łazienkowe kierujemy się zazwyczaj naszymi upodobaniami estetycznymi oraz wielkością przestrzeni, w której mają się znaleźć. Muszą one odpowiadać naszym codziennym potrzebom oraz tworzyć spójne wnętrze. Nie możemy jednak zapominać o bardzo ważnych czynnikach, które sprawią, że będą w naszej łazience służyły jak najdłużej, dlatego przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji należy zwrócić uwagę na materiał, z którego zostały wykonane, ich powierzchnię oraz funkcjonalność.
Zacznijmy od solidnej bazy
Obecnie drewno jest najczęściej używanym materiałem do produkcji mebli łazienkowych. W zależności od swojego składu będzie różnie reagować na wilgoć i tym samym różnić się pod względem przydatności. Wszystkie rodzaje drewna należy zabezpieczyć olejami, lakierami lub farbami, aby zapobiec wnikaniu wilgoci. Geberit w swoich produktach stosuje lakiery anty-UV, które zabezpieczają przed blaknięciem i wykorzystuje płytę wilgocioodporną, która nie pęcznieje i nie niszczy się pod wpływem wody. Takie rozwiązania odnajdziemy m.in. w serii Geberit Smyle, w której meble dostępne są w czterech kolorach i dwóch wykończeniach powierzchni: połysk oraz struktura drewna. Dodatkowo, zostały precyzyjnie zaprojektowane tak, aby pasowały do umywalek i skrupulatnie kontynuowały kontury ceramicznego projektu.
Przestrzeń dla domowników
Przed wyborem mebli łazienkowych należy dokonać analizy potrzeb domowników i rozmiaru naszej łazienki. W niewielkich pomieszczeniach lepiej sprawdzą się fronty mebli pokryte połyskującym lakierem, ponieważ światło odbijające się od ich powierzchni optycznie ją powiększy i nada elegancki, wysublimowany charakter. Maksymalizacja przestrzeni i odpowiednie przechowywanie pozwolą na utrzymanie spokojnego i relaksującego charakteru pomieszczenia. W kolekcji Geberit iCon liniowa konstrukcja jest imponująco wszechstronna i tworzy iluzję przestrzeni nawet w małych pomieszczeniach. Z kolei koncepcja szuflady bez otworu na odpływ oferuje więcej miejsca, a wysokiej jakości system organizacji pomaga utrzymać szuflady w porządku. Natomiast kolekcja Geberit Acanto wykorzystuje m.in. płytę magnetyczną, na której można umieścić pudełka do przechowywania dokładnie tam, gdzie potrzebne są kosmetyki oraz umożliwia błyskawiczne zmienienie jej położenia.
Obie serie wyróżnia szeroki asortyment elementów ceramicznych i mebli łazienkowych, zapewniających maksymalną elastyczność przy aranżacji. Dzięki różnorodnemu, modułowemu charakterowi kolekcji, każdy użytkownik dobierze rozwiązania skrojone na własne potrzeby i oczekiwania. Warto postawić na kompletne rozwiązania w postaci doskonale dopasowanej armatury, ceramiki i mebli łazienkowych, aby nasza łazienka mogła służyć przez lata.
Funkcjonalne i piękne dla oka
Łazienka powinna być przede wszystkim funkcjonalna, ale także stanowić strefą relaksu oraz odpowiadać naszej estetyce. Obecnie na rynku jest dostępne wiele modeli i wykończeń mebli łazienkowych. W minimalistycznej łazience doskonale sprawdzą się proste bryły bez widocznych uchwytów, których funkcje pełnią pochwyty frezowane we frontach oraz zachowanie neutralnej kolorystki. Takie rozwiązania można znaleźć w serii Geberit iCon. Wybierając matowe wykończenie nadamy pomieszczeniu elegancki, ponadczasowy charakter.
Łazienki urządzone w bardziej nowoczesnym stylu doskonale uzupełniają się poprzez odważne, kolorystyczne akcenty. Czarne matowe szafki idealnie wpisują się w loftowe i industrialne wnętrza, zaś błyszczące fronty to najlepszy wybór do eleganckich łazienek z marmurem i złotem. Nieograniczona liczba rozwiązań sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.