MADOGZ z obsługą Kompanii Piwowarskiej w social mediach
Agencja MADOGZ wygrała przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
W ramach współpracy agencja MADOGZ odpowiada za kompleksową obsługę kanałów Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i LinkedIn). Do zadań agencji należy między innymi wdrożenie zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów SOME, przygotowanie contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, planowanie mediów oraz bieżąca administracja profilami Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
Osią prowadzonej komunikacji będą przede wszystkim działania Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.
Obsługa kanałów social media firmy, która kładzie tak duży nacisk na obszary związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu to dla nas duża nobilitacja, ale i wyzwanie. Naszym celem jest stworzenie angażującego i wartościowego contentu, który przybliży odbiorcom wartości, jakimi kieruje się Kompania Piwowarska - mówi Paweł Ostrowski, Strategy Director MADOGZ.
Kluczem, którym kierowaliśmy się przy wyborze agencji była umiejętność odpowiedniego wyważenia kreatywności, języka komunikacji i jakości materiałów. Propozycja MADOGZ najlepiej adresowała nasze oczekiwania. Nie tylko zawierała wszystkie wymienione elementy, ale również przedstawiała wyrazisty pomysł na komunikację - mówi Natalia Rostkowska, Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej
w Kompanii Piwowarskiej.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, Matflix, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.