MADOGZ z obsługą Kompanii Piwowarskiej w social mediach

Agencja MADOGZ wygrała przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
W ramach współpracy agencja MADOGZ odpowiada za kompleksową obsługę kanałów Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i LinkedIn). Do zadań agencji należy między innymi wdrożenie zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów SOME, przygotowanie contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, planowanie mediów oraz bieżąca administracja profilami Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
Osią prowadzonej komunikacji będą przede wszystkim działania Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.
Obsługa kanałów social media firmy, która kładzie tak duży nacisk na obszary związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu to dla nas duża nobilitacja, ale i wyzwanie. Naszym celem jest stworzenie angażującego i wartościowego contentu, który przybliży odbiorcom wartości, jakimi kieruje się Kompania Piwowarska - mówi Paweł Ostrowski, Strategy Director MADOGZ.
Kluczem, którym kierowaliśmy się przy wyborze agencji była umiejętność odpowiedniego wyważenia kreatywności, języka komunikacji i jakości materiałów. Propozycja MADOGZ najlepiej adresowała nasze oczekiwania. Nie tylko zawierała wszystkie wymienione elementy, ale również przedstawiała wyrazisty pomysł na komunikację - mówi Natalia Rostkowska, Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej
w Kompanii Piwowarskiej.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, Matflix, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.