MADOGZ z obsługą Kompanii Piwowarskiej w social mediach

Agencja MADOGZ wygrała przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
W ramach współpracy agencja MADOGZ odpowiada za kompleksową obsługę kanałów Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i LinkedIn). Do zadań agencji należy między innymi wdrożenie zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów SOME, przygotowanie contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, planowanie mediów oraz bieżąca administracja profilami Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
Osią prowadzonej komunikacji będą przede wszystkim działania Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.
Obsługa kanałów social media firmy, która kładzie tak duży nacisk na obszary związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu to dla nas duża nobilitacja, ale i wyzwanie. Naszym celem jest stworzenie angażującego i wartościowego contentu, który przybliży odbiorcom wartości, jakimi kieruje się Kompania Piwowarska - mówi Paweł Ostrowski, Strategy Director MADOGZ.
Kluczem, którym kierowaliśmy się przy wyborze agencji była umiejętność odpowiedniego wyważenia kreatywności, języka komunikacji i jakości materiałów. Propozycja MADOGZ najlepiej adresowała nasze oczekiwania. Nie tylko zawierała wszystkie wymienione elementy, ale również przedstawiała wyrazisty pomysł na komunikację - mówi Natalia Rostkowska, Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej
w Kompanii Piwowarskiej.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, Matflix, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.