Komunikaty PR

Menu wegańskie Manor House SPA potwierdzone znakiem V

2023-07-18  |  15:59
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Kurowska
Manor House

ul. Czachowskiego 56
26-510 Chlewiska
justyna.kurowska|manorhouse.pl| |justyna.kurowska|manorhouse.pl
+48607085850
www.manorhouse.pl
Do pobrania docx ( 0.89 MB )

Autorska karta wegańska restauracji hotelu Manor House SPA**** - Pałac Odrowążów***** ponownie przeszła certyfikację Fundacji Viva! Przyznanie Znaku V poświadcza, że wszystkie dania z menu kuchni wegańskiej są odpowiednie dla wegetarian i wegan.

Znak V to praktyczny drogowskaz, wskazujący, że produkt jest zgodny z wartościami i stylem życia wegan. Menu wegańskie w restauracji mazowieckiego kompleksu Manor House SPA otrzymało go kolejny rok z rzędu. Karta dań w tutejszej restauracji opatrzona symbolem „V” zawiera przystawki, zupy, dania główne, przystawki i desery przygotowane z najwyższej jakości roślinnych produktów. Doskonale wpisuje się to w holistyczną filozofię i wartości takie, jak: promowanie naturalnych terapii, poszanowanie środowiska naturalnego i wszystkich istot oraz dbałość o harmonię ciała, duszy i umysłu, którym hołduje się w Manor House SPA od początków jego istnienia – obecnie Najlepszego Hotelu SPA w Polsce (tytuł Best SPA Hotel 2023 przyznany w prestiżowym konkursie Perfect SPA Awards).

- Nasza restauracja jest jedną z pierwszych wśród hotelowych restauracji posiadającą wegańską kartą dań. Już w 2011 roku zaczęliśmy serwować potrawy wegańskie i wegetariańskie, które stale doskonalimy na podstawie własnych doświadczeń, przebytych szkoleń i rozmów z naszymi Gośćmi. Na przestrzeni lat obserwujemy, że coraz więcej odwiedzających nas osób ogranicza ilość lub całkowicie odchodzi od jedzenia mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego, a dania wegańskie cieszą się rosnącym zainteresowaniem. Jest to związane ze zmianą stylu życia, większą dbałością o zdrowie, w tym odżywianie. Nasza karta wegańska świetnie wpisuje się w ten trend, a serwowane przez nas dania niosą wiele pozytywnych wrażeń smakowych, często są też kulinarną inspiracją, jak chociażby pasty warzywne, tatar z kaszy jaglanej i suszonych pomidorów, seleroryba z kiszoną kapustą czy wegańska beza z owocami i kremem kokosowym. – mówi Małgorzata Figarska, szefowa gastronomii w hotelu Manor House SPA.  

Polacy coraz częściej ograniczają jedzenie mięsa lub z niego rezygnują i z większą uwagą wybierają dania, stawiając na jakość produktów oraz ekologię. Propozycje z karty wegańskiej restauracji w hotelu Manor House  SPA wybierają nie tylko weganie i wegetarianie. Wśród lubianych dań są m.in. pasztet i smalec z cieciorki, placuszki z cukinii i marchwi, kremy: szpinakowy, cebulowy, z zielonego groszku i pieczonego buraka z pomarańczą, zupy miso, pierogi z tymiankiem, cieciorką, kapustą kiszoną i boczniakiem gotowane w burakach, pęczak z grzybami czy wytrawne naleśniki. Są oczywiście też pyszne, wegańskie desery, świeżo wyciskane soki i tłoczone w lokalnym gospodarstwie sadowniczym.  Ponadto wszystkie dania są przygotowywane z wykorzystaniem zdrowych, ekologicznych produktów oraz ożywionej Grandera, która nie tylko poprawia walory smakowe potraw i napojów (serwuje się ją tu do picia, na jej bazie powstają też ciepłe napoje), ale też pielęgnuje skórę podczas kąpieli i hydroterapii w strefie SPA&Wellness.

- Popularności diety wegetariańskiej sprzyja coraz powszechniejsza świadomość, że przekłada się ona na dłuższe życie, mniejsze ryzyko zachorowań, m.in. na choroby krążenia, zdrowsze jelita, a dzięki temu większą odporność, siłę i witalność. Poprawia ona też wygląd ciała – ładniejsza cera, smuklejsza sylwetka, wydolność i ogólna sprawność organizmu. Wpływa także korzystnie na zdrowie psychiczne, lepsze samopoczucie i ogólny dobrostan, któremu sprzyja relaks w SPA. Propozycje kulinarne naszej kuchni - te wegańskie, z autorskiej Diety Życia, karty degustacyjnej „Dania Lasu” i według sprawdzonych tradycyjnych receptur - są równie ważne, co komfortowe pokoje, zabiegi SPA czy bliskość przyrody. Dlatego tak dużą wagę przykładamy do produktów, ich jakości i pochodzenia oraz sposobu przygotowania dań. Co roku odnawiamy też znak V. – wyjaśnia Dorota Tokarska, Dyrektor marketingu hotelu Manor House SPA.

Manor House SPA jest też prawdziwą enklawą dla dorosłych (to hotel bez dzieci) i Polskim Centrum Biowitalności, przepełnionym pozytywnymi siłami natury. Jako jedyny obiekt w Polsce posiada międzynarodowy znak jakości ECARF i tytuł: hotel przyjazny dla alergików. Jest to także hotel przyjazny weganom.

Symbolem Fundacji Viva oznaczane są produkty wegańskie, czyli takie, które w swoim składzie nie zawierają żadnych składników odzwierzęcych, nie zawierają składników odzwierzęcych w procesie produkcyjnym, nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają oleju palmowego. Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva! od ponad 20 lat walczy o poprawę losu zwierząt, prowadzi działalność charytatywną i edukacyjną w zakresie opieki i pomocy zwierzętom bezdomnym, porzuconym, okrutnie traktowanym. Propaguje też informacje na temat wegańskiego stylu życia i żywienia. Z ruchem wegańskim wiąże się większa świadomość konsumencka, większa dbałość o produkt i odpowiedzialność w biznesie. Obok wielu korzyści zdrowotnych, to także troska o los zwierząt i ekologię - wiele osób rezygnuje z mięsa właśnie, by ocalić zwierzęta i chronić naszą planetę.

Więcej: www.manorhouse.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Manor House
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów Biuro prasowe
2024-08-02 | 07:30

Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów

W tym roku podczas najbardziej znanego festiwalu w Polsce, Pol’and’Rock, powstanie „wkręcone” dzieło. Firma Klimas Wkręt-met, producent technik zamocowań dla
Styl życia Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
2024-07-31 | 13:00

Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej

Spektakle dla dzieci, koncert i joga w ogrodach na dachu oraz sety DJ-a. Sierpień w Galerii Północnej zapowiada się kulturalnie i aktywnie. W Galerii Północnej trwa lato
Styl życia Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
2024-07-31 | 11:40

Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach

Praca po godzinach i brak odpowiedniego odpoczynku to norma w Polsce. Według raportu enel-med „Łączy nas zdrowie” aż 56 proc. Polaków pracuje wieczorami lub

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.