Komunikaty PR

Mercedes-Benz Vans w Polsce podsumowuje akcję #stepschallenge

2023-09-22  |  10:00
Biuro prasowe

Budowanie relacji w grupie, integracja, a także mobilizacja do spontanicznego wysiłku fizycznego w szczytnym celu – to tylko kilka elementów tegorocznej akcji #stepschallenge organizowanej wewnątrz struktur Mercedes-Benz Vans. Światowa inicjatywa giganta motoryzacji przyniosła imponujące wyniki.

Kilkanaście zespołów Mercedes-Benz Vans z całego świata, kilkuset uczestników i jeden przyświecający im cel: – W przypadku naszego teamu to oznaczało 12 milionów kroków w ciągu miesiąca. Biorąc pod uwagę tryb życia wielu z nas – pracę biurową czy obowiązki domowe – to spore wyzwanie. Właśnie dlatego stworzyliśmy manual dla naszych pracowników, który podpowiadał im, jak wprowadzić spontaniczną aktywność do codziennego życia. W humorystycznym tonie zachęcaliśmy np. do regularnych spacerów z czworonogami czy parkowania samochodu w najdalszym zakątku parkingu. Okazuje się, że także przeliczanie krótkich, ale regularnych aktywności, takich jak wejście na dane piętro biurowca, na spalone kalorie jest bardzo motywujące – wyjaśnia Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.

Osiąganie przynajmniej 10 tysięcy kroków dziennie to wytyczne wielu organizacji prozdrowotnych, w tym np. WHO. Ta liczba ma zapewnić utrzymanie dobrego, ogólnego poziomu zdrowia, wpływając pozytywnie przede wszystkim na układ kardiologiczny, oddechowy czy metaboliczny. Codzienne uzyskiwanie tego wyniku może też przynieść ulgę psychiczną – spacery na świeżym powietrzu i każda forma aktywności fizycznej pozwalają na oderwanie się od natłoku obowiązków i spraw, wyzwalając przy tym wyrzut hormonów poprawiających samopoczucie, np. endorfin.

Zespół Mercedes-Benz Vans w Polsce zajął w wyzwaniu drugie miejsce – laur zwycięzcy przypadł zespołowi z Wielkiej Brytanii. – W tym przypadku to nie wygrana jest najważniejsza, a budowanie wartościowych, wieloletnich nawyków, a przede wszystkim wsparcie charytatywne wybranej organizacji. Nasz zespół przekaże 10 tysięcy złotych na wsparcie działań Polskiego Czerwonego Krzyża – mówi Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację? Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację?

Funkcjonowanie fotoradarów w Polsce Fotoradary w Polsce często ustawiane są w rejonach, w których w przeszłości występowała duża liczba wypadków lub wykroczeń. O
Motoryzacja Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE
2024-07-09 | 01:00

Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE

W tym roku prawdopodobny jest najwyższy od lat import indywidualny używanych samochodów. To często starsze auta – średnio ponad 12-letnie. Średnia wieku samochodu
Motoryzacja Rzeź średnich firm transportowych
2024-07-09 | 01:00

Rzeź średnich firm transportowych

Średnie firmy transportowe, które rozwinęły firmy do kilkunastu pojazdów, teraz wyprzedają park maszynowy. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta „ze szwagrem”, ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.