Mercure Kraków Stare Miasto zaskakuje pomysłem na wspólne odkrywanie tego co lok
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
W ramach 50 urodzin marki Mercure, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto zaprasza gości do wspólnego odkrywania i doświadczania bogactw regionu. W związku z tym hotel przygotował wyjątkowe wydarzenie połączone z celebrowaniem tej okazji w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie!
W ramach programu marki Mercure – Discover Local, goście Mercure Kraków Stare Miasto mają wyjątkową okazję spróbować regionalnych dań oraz napoi, odkrywać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także poznawać miasto od jego prawdziwej, tętniącej życiem strony. Aby było to możliwe, hotel kultywuje relacje z lokalnymi partnerami i dostawcami.
Aspiracją Mercure Kraków Stare Miasto jest pokazanie, jak marka Mercure inspirowana jest lokalną tradycją i kulturą. Chcemy, aby nasz hotel uczestniczył w budowaniu świadomości gości na temat miasta, które odwiedzają. Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych regionem, rozsmakować się w autentycznej kuchni, a także celebrować lokalne obyczaje. Chcemy opowiadać i ukazywać nasze powiązania z miejscem, w którym jesteśmy. Wszystko po to, aby angażować gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w Krakowie i doświadczenia szeregu, powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności – podkreśla Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.
Nie przypadkowo, na miejsce spotkania z partnerami biznesowymi hotelu wybrano wyjątkowe, ikoniczne miejsce na mapie Krakowa – Teatr im. Juliusza Słowackiego. Ten eklektyczny budynek, zaliczany do najcenniejszych zabytków architektury teatralnej w Europie, położony jest zaledwie 5 minut spacerem od Mercure Kraków Stare Miasto. Działający nieprzerwanie od 1893 roku teatr mieści jedną z najsłynniejszych oraz najbardziej zasłużonych polskich scen teatralnych.
Artystyczną ofertą i głośnymi spektaklami wzbogacamy turystykę kulturalną Krakowa. Nasz Teatr jest przestrzenią kreowania sztuki, a także miejscem przyjaznym dla biznesu. Cieszymy się zatem, że nasz partner z sąsiedztwa – Hotel Mercure Kraków Stare Miasto docenia unikatowość naszego Teatru - jego prestiż i możliwości aranżacyjne – dodaje Edyta Sotowska-Śmiłek, Zastępca Dyrektora Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.
Prywatne wydarzenie pod hasłem „money can’t buy experience” przeniosło zaproszonych gości do tajemnego świata teatru. Wspólnie z aktorką Agnieszką Judycką odkryto niedostępne na co dzień dla widzów przestrzenie – kulisy, sznurownię i garderobę Ludwika Solskiego, by znaleźć się po chwili na deskach Dużej Sceny i podziwiać z bliska zjawiskową Kurtynę Siemiradzkiego. W westybulu wysłuchano również wielu anegdot z życia teatru, a nawet kilku mrocznych historii. Dowiedziano się także, dlaczego aktorzy nie zostają w budynku teatru po północy… Zaproszeni goście wcielili się również w rolę widzów podczas dedykowanej hotelowi części artystycznej.
Szef Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto – Maciej Pluta wraz z zespołem zaskoczył przybyłych gości specjalnie przygotowaną selekcją menu cocktailowego, które dla spójności doświadczeń zainspirowane zostało galicyjską kuchnią dworską. Na stołach nie zabrakło lokalnych ryb i raków, a także mięsiw takich jak jeleń czy królik. Odtwarzając autentyczne smaki sprzed lat charakterystyczne dla tego miejsca, nie zapomniano zarazem o współczesnych oczekiwaniach gości, stąd też menu przygotowane na to wydarzenie obfitowało także w propozycje wegetariańskie oraz wegańskie.
![Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1450583182,w_237,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl
![Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.](/files/_uploaded/glownekonf_1270483886,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
![Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek](/files/_uploaded/glownekonf_541644094,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.