Komunikaty PR

Mercure Kraków Stare Miasto zaskakuje pomysłem na wspólne odkrywanie tego co lok

2023-06-23  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

W ramach 50 urodzin marki Mercure, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto zaprasza gości do wspólnego odkrywania i doświadczania bogactw regionu. W związku z tym hotel przygotował wyjątkowe wydarzenie połączone z celebrowaniem tej okazji w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie!

W ramach programu marki Mercure – Discover Local, goście Mercure Kraków Stare Miasto mają wyjątkową okazję spróbować regionalnych dań oraz napoi, odkrywać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także poznawać miasto od jego prawdziwej, tętniącej życiem strony. Aby było to możliwe, hotel kultywuje relacje z lokalnymi partnerami i dostawcami.

Aspiracją Mercure Kraków Stare Miasto jest pokazanie, jak marka Mercure inspirowana jest lokalną tradycją i kulturą. Chcemy, aby nasz hotel uczestniczył w budowaniu świadomości gości na temat miasta, które odwiedzają. Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych regionem, rozsmakować się w autentycznej kuchni, a także celebrować lokalne obyczaje. Chcemy opowiadać i ukazywać nasze powiązania z miejscem, w którym jesteśmy. Wszystko po to, aby angażować gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w Krakowie i doświadczenia szeregu, powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności – podkreśla Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Nie przypadkowo, na miejsce spotkania z partnerami biznesowymi hotelu wybrano wyjątkowe, ikoniczne miejsce na mapie Krakowa – Teatr im. Juliusza Słowackiego. Ten eklektyczny budynek, zaliczany do najcenniejszych zabytków architektury teatralnej w Europie, położony jest zaledwie 5 minut spacerem od Mercure Kraków Stare Miasto. Działający nieprzerwanie od 1893 roku teatr mieści jedną z najsłynniejszych oraz najbardziej zasłużonych polskich scen teatralnych.

Artystyczną ofertą i głośnymi spektaklami wzbogacamy turystykę kulturalną Krakowa. Nasz Teatr jest przestrzenią kreowania sztuki, a także miejscem przyjaznym dla biznesu. Cieszymy się zatem, że nasz partner z sąsiedztwa – Hotel Mercure Kraków Stare Miasto docenia unikatowość naszego Teatru - jego prestiż i możliwości aranżacyjne – dodaje Edyta Sotowska-Śmiłek, Zastępca Dyrektora Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.

Prywatne wydarzenie pod hasłem „money can’t buy experience” przeniosło zaproszonych gości do tajemnego świata teatru. Wspólnie z aktorką Agnieszką Judycką odkryto niedostępne na co dzień dla widzów przestrzenie – kulisy, sznurownię i garderobę Ludwika Solskiego, by znaleźć się po chwili na deskach Dużej Sceny i podziwiać z bliska zjawiskową Kurtynę Siemiradzkiego. W westybulu wysłuchano również wielu anegdot z życia teatru, a nawet kilku mrocznych historii. Dowiedziano się także, dlaczego aktorzy nie zostają w budynku teatru po północy… Zaproszeni goście wcielili się również w rolę widzów podczas dedykowanej hotelowi części artystycznej.

Szef Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto – Maciej Pluta wraz z zespołem zaskoczył przybyłych gości specjalnie przygotowaną selekcją menu cocktailowego, które dla spójności doświadczeń zainspirowane zostało galicyjską kuchnią dworską. Na stołach nie zabrakło lokalnych ryb i raków, a także mięsiw takich jak jeleń czy królik. Odtwarzając autentyczne smaki sprzed lat charakterystyczne dla tego miejsca, nie zapomniano zarazem o współczesnych oczekiwaniach gości, stąd też menu przygotowane na to wydarzenie obfitowało także w propozycje wegetariańskie oraz wegańskie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

Lato w pełni, a to oznacza czas wakacyjnych wyjazdów. Jak pokazują dane sprzedażowe Fru.pl Polacy planują podróże i szukają najlepszych ofert już od początku roku. Od
Podróże Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
2024-07-30 | 13:00

Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.

Jak wskazują wyniki badania przeprowadzonego wśród respondentów z Polski na zlecenie Kiwi.com, Polacy mają bardzo bogate plany podróżnicze. Co trzeci ankietowany ma zamiar
Podróże Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek
2024-07-29 | 15:00

Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek

Sierpień w Korei Południowej to miecz obosieczny. Choć na pierwszy rzut oka upał i wilgotność w sierpniu w Korei Południowej mogą być intensywne, kraj ten oferuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.