Komunikaty PR

Mercure Kraków Stare Miasto zaprasza na lokalne śniadania

2023-07-06  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

 

W ramach programu marki Mercure – Discover Local, goście Mercure Kraków Stare Miasto mają wyjątkową okazję spróbować regionalnych dań oraz napoi, odkrywać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także poznawać miasto od jego prawdziwej, tętniącej życiem strony. Tym razem hotel przygotował nową odsłonę bufetu śniadaniowego, którego design nawiązuje do sąsiedniego targowiska, gdzie potrawy prezentowane są w garneczkach czy słojach. Dania ciepłe serwowane są w żeliwnych kociołkach a napoje w różnorakich butelkach. Do podawania warzyw wykorzystywane są durszlaki a deski, patelenki i stolnice używane są do oryginalnego serwowania wielu innych produktów śniadaniowych.

 

Wśród ciekawych elementów wystroju bufetu znajdziemy także puszki z przetworami czy drewniane wałki z logotypem hotelu w formie grawerów. Przy jednym z bufetów dostrzeżemy także podwieszone kosze wiklinowe z wyborem bagietek i chlebów różnego rodzaju a świeżo wypiekane bułki umieszczone są w przeźroczystych szufladach. Centralnym elementem bufetu jest z kolei majestatyczna, stara waga, specjalnie zamówiona na potrzeby hotelu – wylicza Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

 

Wraz z rozpoczynającym się sezonem letnim asortyment bufetu powiększył się dodatkowo o szeroki wybór świeżych, polskich owoców prezentowanych na straganie targowym. Ten specjalne zaprojektowany dla Mercure Kraków Stare Miasto mebel o charakterze przenośnego stoiska targowego dopełnia unikatowy charakter lokalnego targowiska i skupia wokół siebie wielu zaciekawionych gości.

 

Wśród ponad stu produktów śniadaniowych można znaleźć te charakterystyczne dla regionu Małopolski pochodzące od miejscowych dostawców, jak m. in. kaszanka proszowicka, charsznicka kiszona kapusta i ogórki, smalec jurajski, kiełbasa krakowska sucha, jabłka łąckie, fasola Piękny Jaś z Doliny Dunajca, pasztet proszowicki, bryndza, i wiele innych. Miód pozyskiwany jest z regionalnej pasieki Łysoń, a jaja pochodzą z lokalnej fermy Romanowskich.

 

Dopełnieniem śniadania jest szeroki wybór produktów zdrowej żywności, produktów bezglutenowych czy dań wegańskich, w tym możliwość własnego przygotowania świeżego soku z lokalnych warzyw i owoców. W weekendy goście mogą skosztować także lokalnego cydru z małopolskiej Piwnicy Lorka, wyprodukowanego z jabłek z najstarszych sadów rosnących w Beskidzie Wyspowym.  

 

Wyjątkowe produkty śniadaniowe zasługują także na niecodzienną porcelanę, stąd też talerze śniadaniowe dla gości w kolorze brązu zostały ręcznie wykonane i pomalowane, przypominając dawne talerze z kredensu naszych babć… pobudzając i przywołując autentyczne emocje osadzone w lokalności ­– podsumowuje Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.