Komunikaty PR

Milka kampanią „Wielkie Smakowanie” zaprasza do poznania całego czekoladowego po

2023-09-05  |  01:00
Biuro prasowe

Będąc jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolad na świecie, Milka od lat pozostaje bliska sercu miłośników słodyczy. Wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie", którą chce przypomnieć, jak szeroki wybór smaków i wariantów czekolad przygotowała dla każdego wielbiciela słodkości.

Czekolady Milka to nie tylko produkty – to wyprawa przez krainę delikatności. W różnorodnym portfolio marki, na które składa się ponad 30 różnych wariantów smakowych, odnajdziemy wyjątkowe połączenia: od tych kuszących owocowym nadzieniem, przez intensywne akcenty orzechowe, aż po tradycyjną, delikatną czekoladę, która wręcz rozpływa się w ustach. 

Czekolady Milka wyróżniają się jednak nie tylko dzięki zróżnicowanym wersjom smakowym. Oferta obejmuje także różnorodność w zakresie tekstur i rozmiarów. Marka oferuje dwa rozmiary tabliczek – standardowe oraz duże tabliczki MMMAX. To elastyczne podejście pozwala zaspokoić zarówno delikatne gusta, jak i apetyt na większą czekoladową ucztę. Milka MMMAX to także zupełnie inne doznania smakowe, dzięki większym kostkom o zupełnie innej strukturze oraz bogatym, niepowtarzalnym nadzieniu. 

 

Celem rozpoczynającej się kampanii „Wielkie Smakowanie” jest zaproszenie konsumentów do odkrywania niezwykłego świata wspomnianej już delikatności, który Milka tworzy od 120 lat. Ideą przewodnią akcji jest zwiększenie świadomości na temat bogactwa wyboru produktów marki oraz zaproszenie do degustacji najróżniejszych wariantów czekolad. Marka zachęca do spróbowania nieznanych dotąd smaków oraz odnalezienia wśród nich swojego nowego faworyta. 

O kampanii „Wielkie Smakowanie” będzie naprawdę głośno. Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media. 

Ale to nie wszystko! W Manufakturze w Łodzi w dniach 1-20 września oraz w Złotych Tarasach w Warszawie w dniach 22-30 września stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka. Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym wylosować czekolady z całego portfolio marki. Cała kampania potrwa do połowy listopada. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.