Miło się pracuje w pięknym miejscu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Aby spełniać swoją podstawową rolę, domowe biuro musi być przede wszystkim praktyczne. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by też zwyczajnie cieszyło oko. Najlepiej znaleźć balans między funkcjonalnością, stylem i jakością, bo przecież miło się pracuje w ładnie urządzonym miejscu.
Biurko to oczywisty must-have w każdym gabinecie. Stanowi centralny punkt przeznaczonego do pracy pomieszczenia i wyznacza jego styl. Zgrabny, prosty w formie mebel w białym kolorze świetnie wpisuje się w skandynawską, minimalistyczną estetykę. W połączeniu ze ścianą w dyskretnym beżu Vanilla Muffin z kolekcji kolorystycznej Beckers Designer Colour stworzy ciepłe wnętrze pełne harmonii. Lekkość wystroju podkreśli podłoga z naturalnego drewna oraz stonowane kolorystycznie dekoracje.
Kolor Frappe farby Beckers Designer Colour ze smakiem wypełnia przestrzeń i niczym mocna kawa pobudza do pracy. Na jego tle ciekawie prezentować się będzie masywne biurko. Kontrastujący biały blat osadzony na szerokich nogach w orzechowym odcieniu gustownie skomponuje się z odcieniem ściany. Niezbędnym uzupełnieniem tej eleganckiej kompozycji będzie biurowy fotel, który zapewni wygodną pozycję podczas pracy.
Wykonane z jasnego drewna, lekkie w formie biurko wdzięcznie ozdobi domowy gabinet. Ciekawą scenerię zapewni mu ożywczy chłód błękitu Oxygen z palety Beckers Designer Collection. Odcień ten pomoże zachować rześki umysł i skoncentrować się na wykonywanych czynnościach, ale będzie też zwyczajnie piękną oprawą wnętrza. Dekoracja ze świetlnej girlandy oraz przymocowane bezpośrednio do ściany grafiki nadadzą aranżacji designerskiego sznytu.
Oaza spokoju na Żoliborzu
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.