Komunikaty PR

Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja

2020-10-21  |  16:00
Biuro prasowe

Ambasadorką digitalowych działań została Urszula Dębska, z którą wspólnie przygotowano angażujące produkcje video mówiące o tym, że każdy codzienny Mini-nawyk jest w naszym życiu ważny i warto go podtrzymywać.

 

Luksja ma w swoim portfolio znane i rozpoznawalne produkty z kategorii żeli pod prysznic, płynów do kąpieli, mydeł w płynie i mydeł w kostce. Jest marką nr 1 w ilościowej sprzedaży kosmetyków do mycia ciała w Polsce (za: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, w kategoriach: żele pod prysznic, płyny do kąpieli, mydła, bez marek własnych) i właśnie wystartowała z nową kampanią digitalową. Jesienna komunikacja prowadzona pod hasłem „Twój pierwszy krok ku pielęgnacji” skupia się na codziennych nawykach, nawet tych najmniejszych, dzięki którym każdy dzień staje się lepszy. Poprzez kontekst budowania mini-nawyków marka zachęca konsumentów do odkrywania kremowych żeli pod prysznic Care Pro oraz zapachowej linii World of Wonder, która swoją premierę miała w lipcu tego roku.

 

W ramach zaplanowanych działań digitalowych, Luksja podjęła współpracę z polską aktorką Urszulą Dębską. Nową ambasadorkę marki zaangażowano do stworzenia kilkuminutowego video, prezentującego codzienne mini-nawyki ambasadorki. Urszula Dębska, stając się narratorem filmu, przekonuje, że niezależnie od trybu i stylu życia, warto wprowadzić do niego drobne zmiany, które pomogą nam zachować dobry nastrój przez długi czas.

 

- Codzienne przyzwyczajenia są dla mnie bardzo ważne, ponieważ to właśnie dzięki nim wprowadzam do swojego życia porządek i spokój. Pielęgnować należy nie tylko ciało, ale też swoje mini-nawyki, bo to one mają w dużej mierze wpływ na to, jak czujemy się na co dzień sami ze sobą – mówi ambasadorka kampanii.

 

Kampania digitalowa ma za zadanie zachęcić Polaków do postawienia pierwszego kroku ku zmianom
i przykładania większej uwagi do swojego zdrowia i samopoczucia.

 

- Nawykiem może być wszystko – pobudka o 7 rano, ulubiona herbata w samo południe czy wieczorny relaks w wannie. Chcemy pokazać naszym konsumentom, że to właśnie przyzwyczajenia na dzień dobry i dobranoc, pielęgnują nasze samopoczucie w szczególności wtedy, kiedy za oknem robi się szaro – wyjaśnia Aneta Jeziorska, Brand Manager marki Luksja.

 

Dopełnienie filmu video stanowią dodatkowe materiały kreatywne (key visual, mniejsze produkcje filmowe) oraz influencer marketing i współpraca za mediami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategię komunikacji działań oraz ich egzekucję odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć