Mity o medycynie estetycznej
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Zabiegi medycyny estetycznej wykonywane w Polsce są już od wielu lat, jednak nadal temat ten budzi wiele kontrowersji i sprzecznych opinii. Z badania przeprowadzonego przez Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging wśród 450 lekarzy medycyny estetycznej wynika, że coraz więcej Polek decyduje się na poprawę urody w gabinecie.
Jednak 73% pacjentów nie przyznaje się nawet najbliższej rodzinie po wykonaniu takiego zabiegu. W kraju wiedza z zakresu medycyny estetycznej jest niewielka, co spowodowało powstaniem kilku mitów na ten temat.
MIT #1 – Z Medycyny Estetycznej korzystają tylko przez kobiety
Prawdą jest, że większość zabiegów z zakresu medycyny estetycznej przeznaczonych jest dla płci pięknej. Jednak nie należy uważać, że zabiegi medycyny estetycznej są wyłącznie dla kobiet. Jest wiele zabiegów oferowanych dla mężczyzn. Są to zabiegi z wykorzystaniem tych samych metod czy preparatów, które wykorzystywane są przy standardowych zabiegach dla kobiet na przykład:
- mezoterapia mikroigłowa
- zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej
- zabiegi z wykorzystaniem kwasu hialuronowego
Część z tych zabiegów to zabiegi poprawiające poziom codziennego życia. Przykładami są:
- leczenie nadpotliwości
- leczenie chrapania
- Leczenie łysienia
- leczenie nietrzymania moczu
MIT #2 – Wykorzystywane preparaty są niebezpieczne
W medycynie estetycznej wykorzystywane są tylko i wyłącznie preparaty, które są poddane obróbce medycznej i są dopuszczone do wykorzystania jako preparaty medyczne o statusie leków. Wątpliwości co do preparatu powinna wzbudzić m.in. zbyt niska cena zabiegu. Kwas hialuronowy wykorzystywane w zabiegach jest tylko pochodną kwasu, który otrzymuje się z oczyszczonego białka. Zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej są bezpieczne i nie powoduje uszkodzeń twarzy pod warunkiem, że zabieg wykonuje doświadczony lekarz zajmujący się medycyną estetyczną.
MIT #3 – Zabiegi Medycyny Estetycznej zawsze dają nienaturalny efekt
Efekt jaki zostanie uzyskany po zabiegu przede wszystkim zależy od takich czynników jak:
- Ilość użytego preparatu – ilość preparatu musi być indywidualnie dopasowana. Odpowiednia dawka pozwoli na naturalne podkreślenie kształtów, ujędrnienie czy korekcję asymetrii.
- Zabieg powinien być wykonany przez doświadczonego specjalistę. Lekarz po przeprowadzonej konsultacji dokładnie wie co zrobić, by zabieg nie skutkował przerysowanym efektem.
MIT #4 – Zabiegi Medycyny Estetycznej są bolesne
Jedno z najczęściej zadawanych pytań przez pacjentów – „Czy zabiegi medycyny estetycznej są bolesne?”. Każda osoba ma zupełnie inny próg bólu. We współczesnych procedurach medycyny estetycznej stosuje się znieczulenia. Po zabiegu można szybko wrócić do normalnego funkcjonowania. Jako znieczulenie stosuje się np. kremy znieczulające lub znieczulenia
MIT #5 – Po rozpoczęciu stosowania zabiegów trzeba je kontynuować do końca życia
Lepiej zapobiegać niż leczyć – jest to bardzo trafne określenie w medycyny estetycznej, w szczególności kiedy mówimy o zabiegach anty-aging. Po rezygnacji z kontynuacji zabiegów, skóra zaczyna zachowywać się w takim sam sposób, w jaki zachowywała się przed rozpoczęciem wizyt.
Jeżeli nadal nam nie wierzysz skontaktuj się z naszymi lekarzami w celu umówienia wizyty i przekonaj się, jaką moc mają zabiegi medycyny estetycznej!
Drzazga Clinic – Klinika Laseroterapii i Medycyny Estetycznej w Chorzowie oferująca innowacyjne zabiegi dla ciała i twarzy. Oferuje usługi z zakresu laseroterapii, medycyny estetycznej i kosmetologii na najwyższym światowym poziomie. Wysoce wykwalifikowany personel korzystający z innowacyjnego i unikalnego sprzętu zapewnia bezpieczeństwo i najwyższą jakość usług oraz miłą atmosferę podczas zabiegu. Zespół Drzazga Clinic tworzą doświadczeni lekarze, których wspiera profesjonalna kadra kosmetologów, stale poszerzająca swoją wiedzę. Niezbędne certyfikaty i doświadczenie to tylko niektóre zalety personelu Drzazga Clinic.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.