Komunikaty PR

Mniej znaczy więcej! Royal Robbins z wiosenno-letnią kolekcją.

2022-03-15  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_RR ( 2.35 MB )

Głównym celem amerykańskiej marki Royal Robbins jest tworzenie wszechstronnej odzieży outdoorowo-podróżniczej, która wyróżnia się casualowym stylem, komfortem noszenia i doskonałą jakością. Liz i Royal, założyciele marki wierzyli, że ubrania wykonane z zachowaniem szacunku do planety mogą potęgować doznania płynące z przebywania na świeżym powietrzu. Kolekcja wiosna-lato 2022 udowadnia to założenie m.in. flagową kolekcją Spotless. To trwała, oddychająca i szybkoschnąca odzież, w której zastosowano specjalny rodzaj przędzy umożliwiający swobodne przenikanie wody, a tym samym łatwe usuwanie plam. Technologia Stain Away sprawia, że żadne zabrudzenie na szlaku czy plama z czerwonego wina podczas obiadu nie są w stanie zrujnować wakacyjnych wrażeń.

 

Natura na wyciągnięcie ręki

Prym w kolekcji wiodą barwy zaczerpnięte z krajobrazów charakterystycznych dla Karoliny Północnej, domu rodzinnego marki Royal Robbins. W ofercie znajdziemy m.in. całą paletę kolorów ziemi, beże, brązy i zielenie, jak również wszystkie odcienie nieba, poczynając od letniego bezchmurnego, kończąc na intensywnym, ciemnym, naznaczonym jedynie jasnymi punktami światła granacie. Kolorystyka wspólna z naturą to nie wszystko, marka nie zwalnia tempa i z każdą kolejną produkcją podnosi poprzeczkę. Aż 43% wzorów w linii na sezon wiosna-lato 2022 spełnia najwyższe, narzucone sobie przez markę, kryteria zrównoważonego rozwoju. Materiały użyte w najnowszej kolekcji to przede wszystkim organiczna bawełna, poliester otrzymany z recyklingu oraz konopie i tkaniny pozyskiwane z materiałów leśnych. Zostały one starannie opracowane pod kątem zmniejszania liczby odpadów, zużycia chemikaliów i emisji CO2, które zagrażają naszym ekosystemom.

Gwarancję użytkowania przez lata zapewniają jakościowe materiały, dodatkowo wzbogacone przez nowoczesne technologie wydłużające ich żywotność. Każdy, kto lubi wycisnąć z przygody jak najwięcej, będzie zadowolony z zastosowania niezwykle lekkich materiałów umożliwiających rozciąganie w czterech kierunkach, czy wspomnianej technologii Stain Away, ułatwiającej zmywanie plam i zabrudzeń. Ubrania w większości nie wymagają prasowania, a ich suszenie to prawdziwa wisienka na torcie. Wystarczą dwie godziny, żeby doprowadzić bieliznę oraz ubrania stanowiące pierwszą warstwę do ponownego użycia.

 

Na szlaku i przy wystawnym stole

Zestaw ubrań na górski trekking, inny na wyprawę kajakiem, a jeszcze inny na wieczorną kolację? Z Royal Robbins, mniej znaczy więcej, a walizki wypełnione po brzegi to przeszłość. Znakiem rozpoznawczym marki jest tworzenie uniwersalnej odzieży outdoorowej, która pozwala na większą swobodę w podążaniu za przygodą, przy jednoczesnym wykorzystaniu podczas miejskich aktywności pojawiających się na trasie wakacyjnej wędrówki. Inspiracją dla najnowszej kolekcji, jest wolność i różnorodność przy zachowaniu prostych form i ponadczasowego stylu. Produkt, który wpisuje się w tę myśl, a przy tym nie ma sobie równych, to np. Multi-Way Knit Tank, dwustronny top z możliwością noszenia go na cztery różne sposoby.

Komfort użytkowania to nie tylko uniwersalne ubrania na różne okazje w podróży. To przede wszystkim zastosowanie oddychających materiałów i ergonomiczna konstrukcja zapewniająca swobodę ruchów zarówno w drodze, jak i w domu. Projektanci Royal Robbins w trosce o wygodę swoich klientów pomyśleli o najdrobniejszych szczegółach. W technicznych koszulkach, także w tych z rodziny produktów Bug Barrier, szwy poprowadzono z przodu i z tyłu, tak aby nie obcierały skóry przy założonym na ramiona plecaku. Koszulka jest kompresyjna i ultra lekka, a zastosowana technologia Insect Shield chroni przed owadami.

Niemal każda część garderoby począwszy od koszuli, na spodniach kończąc, zaopatrzona jest w kieszenie. Te zaś oddychające, wkomponowane w materiał i zasuwane na dyskretne suwaki, pozwolą  bezpiecznie przechować dokumenty, czy inne drobiazgi na każdej, nawet najbardziej wymagającej, wędrówce.

 

Otwórz się na odkrywanie

Ubrania z nowej kolekcji Royal Robins, jak i flagowe modele, które przechodzą z sezonu na sezon kryją w sobie małe tajemnice. Odkrywanie ich za każdym razem zabiera użytkownika w podróż, w której człowiek i natura mówią tym samym głosem. Jedną z perełek w kolekcji są koszule Cool Mesh Eco S/S. Elementem wyróżniającym je są naturalne, trwałe guziki zrobione z kokosa. Nie zawierają ropy naftowej, przez co są w pełni bezpieczne dla człowieka i środowiska naturalnego. Z ubraniami Royal Robbins w swojej szafie przygotowanie na wakacje jeszcze nigdy nie było tak proste. Pozostaje już tylko powiedzieć „tak” przygodzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.