Komunikaty PR

Moda na metal – wybieramy stylowy łazienkowy detal

2023-06-26  |  10:00

Materiały, które najczęściej kojarzą nam się z aranżacją łazienek to z pewnością ceramika, szkło, kamień czy drewno. Rzadziej jest nim metal – szlachetny, a zarazem ponadczasowy. Materiał ten posiada wiele obliczy, dzięki czemu ma ogromny potencjał w projektowaniu pomieszczeń sanitarnych. Odkrywamy jego urok ukryty w stylowym detalu.

Metalurgiczne laboratorium

Trendy wnętrzarskie zmieniają się z dużą częstotliwością. Jednak to, co pozostaje stałe, to moda na ponadczasowe rozwiązania i funkcjonalne aranżacje. Dotyczy to w szczególności pomieszczeń, które urządzamy z myślą o nieprzemijającej estetyce i długofalowej użyteczności. W kierunek ten wpisują się klasyczne materiały, które potrafią przetrwać próbę czasu. Jednym z nich jest - znajdujący zastosowanie na coraz szerszą skalę w aranżacji łazienek - metal. Dzięki rozwojowi technologii obróbki zyskał na popularności i zaczął być stosowany przez designerów czy producentów wyposażenia wnętrz. Połyskliwy chrom, surowa szczotkowana stal, luksusowe złoto, przytulny nikiel – każdy jego wariant może stanowić dominantę w pomieszczeniu, podkreślać charakter wnętrza i nadawać unikalny klimat. Bogactwo i różnorodność metali sprawiają, że znajdą zastosowanie również w łazience – zarówno tej urządzonej minimalistycznie, nowocześnie, jak i w stylu industrialnym czy glamour. Aby przekonać się o jego potencjale aranżacyjnym, czasami wystarczy postawić na kilka drobnych akcentów – np. przycisk spłukujący TECEsquare w oryginalnym wykończeniu.

Design przycisku spłukującego do WC TECEsquare doceniają między innymi projektanci wnętrz. Urok tej serii tkwi w minimalistycznej formie, klasycznych, prostych liniach oraz solidnym wykonaniu. Atrakcyjność podkreśla dodatkowo fakt, że jest dostępny w różnych wariantach wzorniczych.

Szlachetna stal

Najbardziej klasyczny model zachwyca swoją nowoczesnością i uniwersalnością. Przycisk w metalicznym wykończeniu dostępny jest w wariancie chrom połysk i stal nierdzewna szczotkowana „anti-fingerprint”. W drugim przypadku specjalna powłoka dodatkowo zabezpiecza powierzchnię i sprawia, że nie są na niej widoczne ślady użytkowania. Stalowy odcień wpisze się m.in. w aranżacje łazienek bazujących na nowoczesnym, minimalistycznym, industrialnym stylu oraz w zestawieniu ze srebrną, chromowaną armaturą.

Nowe tonacje

Nowością na rynku jest przycisk TECEsquare w wariancie nikiel. Oryginalny szampański kolor oraz wysokiej jakości szczotkowane wykończenie z powłoką „anti-fingerprint” wnoszą świeżość i elegancję do świata nowoczesnych łazienek. Nikiel to biało-srebrzysty metal o lekkim złotym zabarwieniu. W porównaniu do chłodnej stali charakteryzuje się ciepłym, szlachetnym odcieniem, a surowym pomieszczeniom nadaje przytulny klimat.

Sposób na rdzę

Efekt korozji to jeden z najoryginalniejszych sposobów na nadanie wnętrzu osobowości. Ze względu na fakt, że jest bardzo wyrazisty, warto stosować go w umiarze. Dlatego idealnymi rozwiązaniami udostępniającymi mu swoją powierzchnię będą dodatki, np. przycisk TECEsquare. Model w wariancie rdzawa stal powstał z myślą o osobach poszukujących oryginalności i wyjątkowości w aranżacji. Z takim elementem wyposażenia łazienki możemy tchnąć industrialnego ducha do wnętrz o surowym charakterze, mających swój własny styl i historię. Sprawdzi się w pomieszczeniach urządzonych zarówno w stylu loftowym, jak i nowoczesnym, który cechuje się dużym eklektyzmem. Pozwoli także wprowadzić nieco surowości do przytulnych, utrzymanych w ciepłych tonacjach aranżacji.

Na wagę złota

Po latach popularności minimalistycznych aranżacji nadszedł czas na zmiany. Do przestrzeni sanitarnych wkroczyły złote akcenty. Nie ma tu jednak przepychu i przesadzonych stylizacji, jest za to spójność i harmonia. Szlachetne barwy i materiały znajdują odzwierciedlenie w detalach. Przykładem jest przycisk TECEsquare z powłoką PVD w wariantach czerwone i optyczne złoto.

Złoto w wariancie klasycznym wprowadza do wnętrza ciepło i elegancję. Warto zestawić je z bardziej stonowanymi barwami, takimi jak biel i czerń. Taka kolorystyka pozwoli wydobyć jego urok i nadać aranżacji wyrafinowany charakter. TECEsquare optyczne złoto dostępny jest w wersji szczotkowanej „anti-fingerprint” i z połyskiem.

Czerwone złoto sprawdzi się z kolei w łazienkach urządzonych w kobiecym stylu, w których subtelny wdzięk, szlachetne materiały i wyraziste akcenty wzajemnie się uzupełniają. W porównaniu do klasycznej wersji jest bardziej delikatne, stonowane i minimalistyczne. To propozycja dla osób ceniących z jednej strony ponadczasowość w aranżacji, z drugiej – lekkość i nowoczesną elegancję. Czerwone złoto współgra stylistycznie z bielą, ciepłymi beżami, pudrowym różem, kremowymi i szampańskimi odcieniami. Oba modele można dopasować pod względem kolorystycznym do profili prysznicowych TECEdrainprofile i oferty wiodących producentów armatury sanitarnej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.