Komunikaty PR

Moda na slow fashion

2021-12-07  |  16:03
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Masowa produkcja odzieży związana jest z ogromnym zużyciem  wody i energii. Odbiorcy nie mają dużego wpływu na to, jak wygląda wyrób odzieży, natomiast pozytywny jest fakt, że z roku na rok rośnie świadomość konsumencka. Coraz częściej wybierane są marki, które biorą pod uwagę wpływ na przyrodę oraz kierują się zasadą slow fashion, również w naszym kraju.

To jak działa obecnie przemysł odzieżowy, bardzo źle wpływa na środowisko naturalne. Ogromne zużycie wody i energii oraz stosowanie środków chemicznych, które przedostają się do rzek, powoduje niszczenie przyrody. Dodatkowo wiele firm nastawionych jest głównie na tworzenie masowych produktów, słabej jakości, dlatego wiele z nich bardzo szybko trafia na wysypiska śmieci.

Z rozwagą na lata

W odpowiedzi na to negatywne zjawisko pojawił się nowy nurt  produkowania odzieży tzw. slow fashion. Polega on na zrównoważonym działaniu i odpowiedzialnym podejściu. To jakich wyborów dokonujemy dzisiaj, wpływa na nasze jutro, dlatego warto wybierać takie projekty, które mają ponadczasowy styl i będą służyć przez wiele kolejnych lat.

- Marki slow fashion stawiają na jakość materiałów oraz zrównoważoną produkcję. Ważne są również fasony i wygodę noszenia. Sięgając po odzież zaprojektowaną i wykonaną w Polsce, rezygnujemy ze wspierania firm praktykujących wyzysk pracowników skąd pochodzą masowo produkowane ubrania – mówi Anna Lund, projektantka marki slow fashion.

Warto podkreślić, że oferta marek slow fashion to projekty tworzone z wysoką dbałością o szczegóły. Ogromną uwagę przykłada się do każdego detalu, co wpływa się na jakość wykonania i komfort użytkowania. Każdy projekt jest oryginalny i produkowany w limitowanych nakładach, dzięki temu ubrania są dedykowane dla osób, które cenią sobie unikatowy styl.

Zbliża się koniec roku i okres wyprzedaży. Dlatego warto zastanowić się czy od Nowego Roku nie postawić na zrównoważoną modę, wybierając do swojej garderoby polskie perełki, które nie tylko posłużą latami, ale przyczynią się do ochrony zasobów naturalnych naszej planety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:00

Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie

Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie
Moda Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
2024-10-28 | 08:00

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji   Miłośniczki butów na wysokich obcasach nie mogą narzekać na brak fasonów, które
Moda ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
2024-10-21 | 12:00

ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024

To oni powalczą o nagrody i uwagę świata mody. Znamy nazwiska finalistów konkursu Złota Nitka 2024, organizowanego przez Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. W gali finałowej swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.