Model butów najchętniej wybierany przez gwiazdy w tym sezonie!
Sztyblety to jeden z najbardziej uniwersalnych fasonów, który doskonale odnajduje się w męskiej garderobie. Te wygodne, wsuwane buty na płaskiej podeszwie zyskują szerokie grono zwolenników. Równie dobrze wyglądają i noszą się z zimowym okryciem wierzchnim, jak i z wiosenną marynarką. Udowodnił to Maciej Musiał, który postawił na masywne sztyblety od znanej, polskiej marki Kazar, zestawiając je z bojówkami i puchową kurtką. Ta stylizacja może być inspiracją dla wielu mężczyzn!
Maciej Musiał to polski aktor młodego pokolenia, którego kanał w serwisie Instagram śledzi ponad pół miliona osób. Za jego pośrednictwem mężczyzna chętnie dzieli się ze swoimi odbiorcami kadrami z życia codziennego, sukcesami zawodowymi, a także propozycjami stylizacji, obok których nie można przejść obojętnie. Styl Musiała jest bowiem nienachalny, ponadczasowy, a jednocześnie niezwykle efektowny. Aktor opublikował niedawno fotografię w popularnej w tym sezonie puchowej, czarnej kurtce, spodniach typu bojówki tego samego koloru, a całość uzupełnił masywnymi, skórzanymi sztybletami, które – jak się okazje – świetnie pasują nie tylko do damskich, lecz również męskich propozycji, nadając nawet najprostszej stylizacji wyrazistego charakteru.
Jak udało nam się ustalić, skupiające na sobie uwagę buty to propozycja dla mężczyzn od marki Kazar – od lat niezwykle chętnie wybieranej przez osobowości medialne. Producent słynący z wysokiej jakości obuwia z powodzeniem śledzi światowe trendy, odpowiada na potrzeby klientów i zaskakuje niebanalnymi zestawieniami, nawiązując współpracę ze znanymi ikonami stylu takimi jak Kasia Sokołowska oraz Grzegorz Krychowiak. Sztyblety, które w swojej garderobie posiada Maciej Musiał, pochodzą z najnowszej kolekcji marki zaprezentowanej na sezon jesień-zima 21/22. Są wykonane ze skóry licowej i jak przeczytamy na stronie internetowej, świetnie zgrają się z jeansami, skórzaną kurtką i białą koszulą, a także… z bojówkami, które wybrał Musiał! Sztyblety to bowiem niewątpliwy hit, który już od kilku sezonów króluje na światowych wybiegach, urozmaicając niemalże każdą stylizację – od tych oficjalnych po mniej zobowiązujące!
Więcej informacji na temat propozycji marki Kazar znajduje się na stronie na stronie www.kazar.com.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.