Komunikaty PR

Modna Polska w… Internecie. Nowy raport o polskich influencerach modowych

2020-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Olszewska
GaleriaMarek.pl

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków
natalia|elephate.com| |natalia|elephate.com
12 681 84 99
https://galeriamarek.pl/blog/infuencerzy-modowi-w-polsce
Do pobrania grafika ( 0.48 MB )
  • W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 polskich influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy.

  • Ich konta na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys.

  • Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów), Osobowości Social Media (od 50 tys. do 200 tys. obserwatorów), Mikroinfluencerów (od 15 tys. do 50 tys. obserwatorów) oraz Wschodzące Gwiazdy (mniej niż 15 tys. obserwatorów).

  • Aż 98% komentarzy pod instagramowymi postami Tytanów ma pozytywny wydźwięk.

  • Co piąty influencer śledzony przez ponad 15 tys. osób posiada własną markę modową.

Kariery influencerów modowych z roku na rok nabierają rozpędu. Wielu z nas, zamiast w kolorowych magazynach, szuka bowiem inspiracji w sieci. GaleriaMarek.pl sprawdziła, jak działają twórcy wpływający na zawartość szaf Polaków.

W styczniu br. w najpopularniejszych mediach społecznościowych obecny był co drugi Polak posiadający dostęp do Internetu – wynika z raportu Digital 2020. 19 mln użytkowników to ogromny potencjał, który wykorzystują influencerzy. Wsparcie oddanych fanów pomaga im coraz szerzej rozwijać skrzydła. Wiele osób, które zaczynały od amatorskich blogów, stoi dziś za prężnie rozwijającymi się sklepami z modą. 

Na jakich platformach możemy śledzić modowych influencerów? Jakie nisze udaje im się wypełniać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport GaleriaMarek.pl pt. “Styl rodzi się w sieci – jak działają influencerzy modowi w Polsce?”, w którym analizie poddano aż 111 internetowych osobowości.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GaleriaMarek.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.