Komunikaty PR

Modowe Music Show, mnóstwo nagród do rozdania oraz Jarmark Produktów!

2021-10-22  |  14:00
Biuro prasowe

Pogoda nie rozpieszcza, dzień stał się wyraźnie krótszy, a kolorowe liście otuliły już większość drzew. Nadeszła jesień! Choć z pewnością nie dla wszystkich jest to wymarzony scenariusz, mamy powody, by szeroko się uśmiechnąć. Galeria Młociny zadbała o moc atrakcji dla każdego, a jesień na Bielanach zostanie zapamiętana na długo!

 

#ModoweMusicShow

Liczne prezenty to oczywiście nie wszystkie niespodzianki, które Galeria Młociny przygotowała dla klientów. Już 23 października o godzinie 13:00 na placu eventowym odbędzie się niezwykłe wydarzenie. Modowe Music Show, bo o nim mowa, z pewnością zainteresuje wszystkich tych, którzy uwielbiają zasłuchać się w muzycznych brzmieniach oraz śledzą trendy w modzie! Tego dnia artyści z Warsztatowej Akademii Musicalowej wystąpią w specjalnie przygotowanych choreografiach, a o ich ciekawe stylizacje zadba Michał Karbowski – stylista doskonale znany klientom Galerii Młociny. Taneczno-muzyczne show połączone z pokazem mody to jednak nie wszystko, co tego dnia przygotowano dla odwiedzających. W sobotę na placu eventowym wystąpią również soliści, którzy zachwycą swoim głosem wszystkich obecnych. Partnerami wydarzenia są marki: Lee Cooper, Mayoral, Kappahl, Tally Weijl, C&A, Top Secret, 4F oraz Forever Suknie Ślubne, Wojas.

 

#ToCięRozgrzeje

Jesień w pełni, a więc i pogoda za oknem płata nam figle. Na szczęście Galeria Młociny znalazła sposób, by nieco rozgrzać swoich odwiedzających i wywołać uśmiech na ich twarzach. I to jaki! Centrum handlowe przygotowało ponad 2700 nagród dla swoich klientów! 

Wystarczy, że zainteresowani w dniach od 25 października do 13 listopada zrobią zakupy za minimum 150 zł zgromadzone na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie przedstawią dowody zakupu w punkcie znajdującym się na poziomie 1, tuż obok sklepu marki Gagilardi. W zamian otrzymają jeden z 1600 bonów na zakupy, których łączna wartość to aż 80 000 złotych! Każdy z nich będzie ważny do 30 listopada, a więc jest to świetna okazja, by zakupy z okazji Black Friday zaplanować właśnie w Galerii Młociny. Z kolei ci, którzy na maksymalnie dwóch paragonach zbiorą kwotę nie niższą niż 100 złotych, otrzymają wspaniałe, rozgrzewające upominki. Wśród nich kubki, książki, skarpetki oraz koce. Wszystko to, co pomoże nam wprowadzić przyjemny, jesienny nastój do swoich czterech ścian!

 

#JarmarkProduktówRegionalnych

Plac eventowy w Galerii Młociny to również miejsce licznych targów, podczas których wystawcy z całej Polski i nie tylko spotykają się, by zaprezentować odwiedzającym swoje unikatowe produkty. Tym razem od 28 do 30 października na Bielanach odbędzie się Jarmark Produktów Regionalnych, podczas którego nie zabraknie wyjątkowych, nietuzinkowych potraw z przeróżnych zakątków Polski. Nadchodzące wydarzenie to idealna okazja, by zakupić zdrową żywność bez konserwantów i chemii, a także poznać nieznane dotąd smaki niemalże z całego globu! Na jarmarku pojawią się pyszne chleby na naturalnym zakwasie, domowe ciasta, wędliny z Podlaskiej Chaty, serki góralskie z żurawiną z Czarnego Dunajca, tradycyjne wędliny z ziemi lubuskiej, a także miody z rodzinnych pasiek. Wśród zagranicznych wyrobów królować będą niezmiennie greckie i hiszpańskie oliwki oraz tureckie i greckie chałwy! Oprócz stoisk z żywnością pojawi się również stanowisko z ręcznie wykonywanymi legowiskami dla psów i kotów oraz ręcznie wykonywaną biżuterią. 

 

#DjWika

Na deser trochę rozrywki! Wszyscy mieszkańcy Warszawy, którzy nie mieli jeszcze okazji, by tupnąć nogą przy ponadczasowych, muzycznych brzmieniach, koniecznie powinni odwiedzić Galerię Młociny w środę 27 października. O wspaniałą atmosferę podczas słynnej, międzypokoleniowej potańcówki niezmiennie zadba DJ Wika! Start o godzinie 18:00 w Hali Hutnik.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.