Komunikaty PR

Toyota Bank: Letnia edycja promocji Kredytu Toyota Easy dla samochodów używanych

2023-07-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank ogłasza wprowadzenie nowej edycji promocji Kredytu Niższych Rat Toyota Easy, dostępnej dla samochodów używanych. Promocja zapewnia klientom możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków finansowania, obniżonej prowizji oraz znaczącego zmniejszenia miesięcznej raty, nawet o 40%.

Toyota Easy Lato to idealne rozwiązanie dla osób zainteresowanych niskimi ratami kredytowymi, jednocześnie poszukujących samochodu używanego. Promocja obejmuje auta wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto, co daje klientom szeroki wybór pojazdów spełniających ich oczekiwania.

Główne korzyści, jakie oferuje Kredyt Niższych Rat Toyota Easy, to:

  • Obniżona prowizja: Toyota Bank Polska minimalizuje koszty transakcyjne, umożliwiając klientom skorzystanie z atrakcyjnej oferty.
  • Rata miesięczna niższa nawet o 40%: Pozwala na odciążenie domowego budżetu klienta.
  • Dotyczy aut wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto: Promocja obejmuje samochody używane różnych marek, dając klientom szansę wyboru spośród szerokiego asortymentu pojazdów.

Kredyt Niższych Rat Toyota Easy Lato to rozwiązanie stworzone dla osób, które cenią sobie elastyczność i preferencyjne warunki finansowania. Oferuje on korzystne oprocentowanie na poziomie 9,99% oraz prowizję do 1,0%. Dodatkowo, został wprowadzony nowy, 24 miesięczny okres finansowania. Dzięki temu Toyota Bank zapewnia jeszcze bardziej elastyczny czas kredytowania, dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta.

Promocja jest ważna do 6 października 2023 roku i dotyczy samochodów używanych.

- Kredyt Niższych Rat Toyota Easy jest odpowiedni dla osób, które poszukują samochodu, a zależy im na niskiej racie, niskiej wpłacie, możliwości częstszej wymiany auta oraz elastyczności. Klient na koniec umowy, sam decyduje, w jaki sposób chce zakończyć kredyt – mówi Jakub Sakowski, Specjalista ds. Rozwoju Produktów w Toyota Bank.

Kredyt Niższych Rat Toyota Easy działa na trzech prostych zasadach:

  1. Wybierasz: Klient ma możliwość samodzielnego ustalenia wysokości wpłaty własnej na zakup auta.
  2. Korzystasz: Dzięki korzystnemu wyliczeniu, rata miesięczna jest ustalana na podstawie ceny samochodu pomniejszonej o wartość wpłaty własnej oraz ostatniej raty.
  3. Wymieniasz: Po zakończeniu okresu kredytowania, klient może wybrać jedną z trzech opcji zakończenia umowy: wymienić auto na nowsze, spłacić ostatnią ratę w całości zatrzymać obecną Toyotę lub zamienić ostatnią ratę na wygodny system płatności miesięcznych w ramach nowej umowy kredytowej.

Aby skorzystać z promocji, wystarczy odwiedzić salon Dilera i wybrać samochód. Następnie wypełnić wniosek o finansowanie oraz przedstawić dokumenty tożsamości oraz finansowe.

Szczegóły na temat promocyjnej oferty oraz jej Regulamin znajdują się na stronie: https://www.toyotabank.pl/toyota-easy-uzywane-promocja

 

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy „Lato” na zakup używanego samochodu w cenie 96 661,00 zł, wpłata własna 40 353,00 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 10,90 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 56 308,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 73 824,33 zł, oprocentowanie zmienne 9,99 %, całkowity koszt kredytu 17 516,33 (w tym prowizja 1,00 % (563,08 zł) odsetki 16 953,25 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 1 012,39  zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 26 242,00 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2023-07-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW Biuro prasowe
2024-04-24 | 20:00

Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich
Motoryzacja Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
2024-04-16 | 12:37

Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle

Wczesna wiosna to idealny moment na przygotowanie do sezonu rowerowego. W dniach 18-20 kwietnia każdy, kto przyjedzie do Elektrowni Powiśle jednośladem, będzie mógł skorzystać z
Motoryzacja Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
2024-03-29 | 11:00

Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari

Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.