Najnowsza kolekcja FILA w GO Sport
Tak zwany athleisure wear, czyli sportowa, komfortowa odzież, dedykowana ćwiczeniom, ale wykorzystywana też do codziennego użytku, od kilku sezonów pojawia się w zestawieniach top trendów. Projektanci doskonale wiedzą, że walory takich ubrań docenia się już nie tylko na siłowni, ale z powodzeniem można wykorzystywać je do casualowych look’ów i modnie łączyć z eleganckimi elementami lub całą stylizacje opierać na ich podstawie.
W ostatnim czasie to właśnie wygodna, minimalistyczna odzież była tą najbardziej przydatną, a noszenie tego typu ubrań przez dłuższy czas, sprawiło, że trudno z nich zrezygnować. Chociaż rozstanie wcale nie musi być konieczne, nawet gdy mowa o wyjściowych stylizacjach, które można tworzyć wykorzystując bardzo proste, ale też przyciągające wzrok propozycje od FILA.
To brand, który cieszył się wyjątkową popularnością w latach 90., kiedy tworzono kolekcje we współpracy z raperami, takimi jak Tupac Shakur. Dzisiaj marka przeżywa swoje odrodzenie, a jej charakterystyczny styl, opierający się na spójnej kolorystyce (bieli, granacie i czerwieni), schematycznym łączeniu barw i epatowaniu logiem, przemawia do miłośników mody i inspiruje najbardziej wybitnych projektantów do tworzenia kolekcji w kooperacji z marką.
Wybrane modele z nowej kolekcji FILA dostępne są teraz w GO Sport. Bluzy, koszulki, akcesoria, a także kąpielówki i kostiumy tej oldschoolowej marki można zakupić po przecenionych o ponad 20% cenach i cieszyć się ponadczasowymi elementami garderoby przez lata.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.