Najwięcej przyjemności w jednej torebce!
Pełen smaku i aromatu napar jest idealnym dopełnieniem naszych codziennych, dobrych chwil, a najwięcej pysznej przyjemności w jednej torebce znajdziemy w kolekcji zielonych herbat Big-Active. Duże liście zielonej herbaty, egzotyczne owoce i płatki kwiatów tworzą oryginalne kompozycje, którym nikt się nie oprze.
Dla wielu osób jesień to najmniej lubiana pora roku. Dni są coraz krótsze, a i pogoda często nie rozpieszcza i zamiast „złotej jesieni”, za oknami gości deszcz, wiatr i szaruga. To właśnie teraz szczególnie warto znaleźć własne sposoby na codzienne chwile przyjemności. Spacer, spotkanie z przyjaciółką, lektura książki ulubionego autora, a może domowe SPA? Niezależnie, co wybierzemy, w każdej z tych sytuacji idealną towarzyszką będzie pyszna herbata. A jesień to najlepszy czas na poszerzenie swoich herbacianych horyzontów – testowanie nowych smaków i sprawdzanie, który z nich da nam najwięcej przyjemności.
Zielone herbaty Big-Active – przyjemność na 8 różnych sposobów!
Wyjątkowy smak, głęboki aromat i różnorodne, intrygujące kompozycje – to wyróżniki zielonych herbat Big-Active. W linii znajdziemy osiem wariantów, a w każdym z nich główną rolę grają duże, wysokiej jakości liście herbaty zielonej. Stanowią one doskonałą bazę dla oryginalnych, starannie dobranych dodatków – egzotycznych owoców i płatków kwiatów. Każda z kompozycji została zamknięta w przezroczystej torebce i schowana w osobną kopertkę – tak, aby ulubiony smak móc mieć zawsze przy sobie. Nim zaparzymy zieloną herbatę warto pamiętać, że jeśli nie chcemy utracić jej cennych walorów, nie wolno zalewać jej wrzątkiem, lecz wodą o temperaturze ok. 90°C.
Big-Active Herbata zielona Pure Green to propozycja klasyczna – idealna dla tych, którzy preferują herbaty „czyste” i chcą cieszyć się ich naturalnym, głębokim smakiem. Ale choć zielona herbata sama w sobie smakuje wspaniale, to świetnie komponuje się również z różnorodnymi dodatkami, czego dowodem jest siedem pozostałych wariantów dostępnych w tej „zielonej kolekcji”:
- Big-Active Herbata zielona z papają i jagodami goji - to kwintesencja egzotycznego smaku i aromatu, których dopełniają skórka pomarańczy i płatki słonecznika;
- Big-Active Herbata zielona z maliną i marakują – to niebanalnie, a przy tym harmonijnie dobrane dodatki: słodkie maliny, lekko kwaskowa marakuja oraz płatki kwiatu bławatka;
- Big-Active Herbata zielona z pigwą i granatem - zielona herbata zyskuje tu nowy wymiar smaku za sprawą pigwy, skórki pomarańczy, granatu oraz płatków kwiatu słonecznika;
- Big-Active Herbata zielona z limonką i mandarynką - to liście herbaty plus energetyzujące cytrusy. Limonka i mandarynka dodają świeżości, a płatki kwiatu słonecznika uzupełniają tę pobudzającą zmysły kompozycję;
- Big-Active Herbata zielona z truskawką i graviolą – znane i lubiane truskawki w połączeniu z nie tak popularną graviolą to zaskakujący, ale świetnie dobrany duet. Idealnie współgra on z głębokim smakiem zielonej herbaty;
- Big-Active Herbata zielona z opuncją i mango – w tym wariancie tropikalna słodycz mango i opuncji jest perfekcyjnie zrównoważona zieloną herbatą. Całości dopełnia dodatek skórki pomarańczy i płatków kwiatów słonecznika;
- Big-Active Herbata zielona Earl Grey z bergamotką – to wyjątkowa odsłona herbacianego naparu. Wszyscy koneserzy zielonej herbaty z pewnością docenią jej połączenie z olejkiem z bergamotki.
![SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1406821999,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?
![Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!](/files/_uploaded/glownekonf_1665146849,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
![Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!](/files/_uploaded/glownekonf_1256229714,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.