Komunikaty PR

National Geographic Polska i Polska Misja Medyczna z aukcją fotografii

2023-08-09  |  11:00
Biuro prasowe

Polscy fotografowie związani z National Geographic Polska przekazali zdjęcia na rzecz aukcji charytatywnej Polskiej Misji Medycznej. Zdjęcia można kupić do 10 września na Allegro Charytatywni, a całość zebranych środków zostanie przeznaczona na działalność krakowskiej organizacji, świadczącej pomoc humanitarną w Polsce i na świecie.

Polska Misja Medyczna łączy siły z fotografami National Geographic Polska, aby pokazać jak zmiany klimatu wpływają na nas wszystkich, w szczególności na osoby doświadczające konfliktów zbrojnych, deficytów surowcowych, trudnej sytuacji ekonomicznej, migracji czy uchodźctwa. Zmiany klimatu to również pogorszenie sytuacji żywnościowej oraz zdrowotnej milinów ludzi na całym świecie.

W gronie artystów wspierających akcję znajdziemy nazwiska regularnie goszczące na łamach magazynu: Iwona El Tanbouli-Jabłońska – dyrektorka artystyczna National Geographic Polska, Mateusz Wrazidło, Alicja Lehmann, Marcin Zaborowski, Marzena Wystrach, Mikołaj Nowacki, Iza Romanik, Paweł Młodkowski, Tomasz Szpila, Mariusz Śmiejek, Zbigniew Brzozowski, Mateusz Matuszczak i Janusz Jurek.

Łącznie 62 fotografie przedstawią różnorodny, zmieniający się na naszych oczach świat widziany przez obiektyw aparatu. Zgromadzone zapisy podróży po wszystkich kontynentach, odbytych na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, stały się trzonem aukcji w której centrum staje człowiek – jako sprawca i ofiara nagłych zmian, a także jako obserwator bezsilny wobec sił przyrody.  

– Za motyw przewodni przyjęliśmy funkcjonowanie w czasie antropocenu, wpływ, jaki człowiek wywiera na przestrzeń wokół siebie i jak powtarzające się działania mogą prowadzić do katastrof, w których najbardziej poszkodowani jesteśmy my sami. Łączymy w ten sposób spojrzenie artystów na nadmierne wykorzystywanie zasobów, gwałtowne zjawiska atmosferyczne, i ludzi którzy muszą odnaleźć się w tych warunkach ze światem pomocy humanitarnej, będącej odpowiedzią na kryzysy – mówi Małgorzata Olasińska-Chart z Polskiej Misji Medycznej.  

Wesprzyj akcję Polskiej Misji Medycznej i National Geographic.

Kup wybrane zdjęcie z kolekcji na Allegro Charytatywni: https://bit.ly/PMM_NG 

Allegro nie pobiera żadnych opłat za wystawienie przedmiotu, ani prowizji od sprzedaży ofert charytatywnych. Całkowity dochód ze wszystkich ofert charytatywnych przekazywany jest bezpośrednio na konto organizacji prowadzącej zbiórkę. Więcej na: charytatywni.allegro.pl

 

Wesprzyj pomoc Polskiej Misji Medycznej:

· załóż własną zbiórkę na platformie http://misjapomoc.pmm.org.pl

· ustaw płatność cykliczną w Twoim banku na działania PMM lub na https://pmm.org.pl/chce-pomoc  

· przekaż darowiznę na numer konta Polskiej Misji Medycznej: 62 1240 2294 1111 0000 3718 5444

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka 80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina Biuro prasowe
2024-07-29 | 17:10

80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina

Wyjątkowa wystawa fotografii, seanse filmów powstańczych w kinie KinoGram, bezpłatne pokazy emocjonującego filmu w technologii VR “Kartka z Powstania” – tak Fabryka
Sztuka Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat
2024-07-29 | 12:10

Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat

Ponad 10 mln odwiedzających, ponad 20 tys. przeprowadzonych lekcji muzealnych dla blisko 0,5 mln uczniów i prawie 0,5 mln obserwujących w mediach społecznościowych to jedynie kilka
Sztuka Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko
2024-07-29 | 12:00

Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko

Sztuka nie uznaje granic ani barier językowych – na tym założeniu oparła się druga edycja konkursu i rezydencji artystycznej „Art Lives Here by Leonardo Hotels”. Właśnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.