Komunikaty PR

NOBU HOTEL WARSAW NAGRODZONY W 3 KATEGORIACH KONKURSU WORLD LUXURY HOTEL AWARDS

2023-10-31  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

NOBU HOTEL WARSAW NAGRODZONY W TRZECH KATEGORIACH KONKURSU WORLD LUXURY HOTEL AWARDS

WARSZAWA, 31 PAŹDZIERNIKA 2023, Nobu Hotel Warsaw został nagrodzony w międzynarodowym konkursie World Luxury Hotel Awards zdobywając statuetki w trzech kategoriach: Best Luxury Design Hotel 2023 Poland, Best Luxury Lifestyle Hotel 2023 Poland oraz Best Luxury Conference & Events Hotel 2023 Europe. Nagrody podczas uroczystej gali w Atenach odebrał Dyrektor Generalny Nobu Hotel Warsaw Stefan Bauer. 

Doroczną, uroczystą galę, podczas której wręczono prestiżowe nagrody World Luxury Hotel Awards zorganizowano już po raz siedemnasty. Ponad 300 gości reprezentujących branżę hotelarską z całego świata zgromadziło się w Hotelu Grand Hyatt w Atenach. Podczas niezwykłej ceremonii towarzyszyły im występy artystów, a z hotelowego tarasu można było podziwiać niezapomniany widok na Akropol. Nie zabrakło także wielu tradycyjnych, greckich akcentów zarówno artystycznych, jak i kulinarnych. 

„To był niezwykły wieczór, nie tylko dlatego, że Nobu Hotel Warsaw został zwycięzcą w aż trzech kategoriach. To wielkie osiągnięcie całego zespołu hotelu Nobu i restauracji Nobu w Warszawie. Ich praca i poświęcenie oraz chęć jak najlepszej obsługi gości zaowocowały wyróżnieniem przyznanym przez naszych gości i ekspertów branży" – mówi Stefan Bauer, Dyrektor Generalny Nobu Hotel Warsaw.

Hotel Nobu w Warszawie był już wielokrotnie nagradzany w poprzednich latach. Rok 2023 to kolejny kamień milowy w rozwoju marki, gdy goście oraz eksperci z całego świata docenili wyjątkową obsługę, klimat oraz projekt hotelu. Także w tym roku miał miejsce inny, znaczący moment w historii Nobu Hotel Warsaw. Po raz pierwszy odwiedził go jeden z założycieli światowej marki Nobu – mistrz kuchni Nobu Matsuhisa. Podczas tego wydarzenia goście restauracji mogli delektować się kultowymi daniami przygotowywanymi pod okiem samego mistrza. 

 

O Hotelu i Restauracji Nobu w Warszawie: 

Nobu Hotel Warsaw został otwarty w sierpniu 2020 roku w prestiżowym Śródmieściu, w niewielkiej odległości od dzielnicy dyplomatycznej. Hotel został zrealizowany według wyjątkowego projektu, który odzwierciedla tradycyjne japońskie detale architektoniczne z wykorzystaniem naturalnych materiałów w nowoczesnym wydaniu. Hotel oferuje 116 pokoi i apartamentów, restaurację i bar Nobu, pierwszy w historii Sakebar by Nobu, miejską oazę z tarasem na pierwszym piętrze oraz nowoczesną przestrzeń konferencyjną dla 350 osób. W hotelu znajduje się również wiele mniejszych sal konferencyjnych i biznesowych, wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny, a także dysponujących widokiem na miasto. Na dachu hotelu znajduje się centrum fitness ze sprzętem TechnoGym, a także łaźnia parowa, sauna i gabinet zabiegowy SPA. Projekt architektoniczny hotelu został stworzony przez warszawską pracownię Medusa Group. 

Dania oferowane w restauracji Nobu Warsaw oparte są na przepisach japońskiego mistrza kuchni Nobuyuki "Nobu" Matsuhisy, który z prostych składników tworzy kulinarne dzieła sztuki. Nobu Warsaw prezentuje popisowe dania, takie jak Black Cod with Miso, Yellowtail Sashimi with Jalapeno, a także nowe kreacje z wykorzystaniem lokalnych składników w stylowej, kameralnej przestrzeni restauracyjnej, a także Nobu Bar, dwie strefy prywatnych imprez i Sushi Bar. Dziś w Warszawie goście mogą spróbować dań z menu wyjątkowej japońskiej restauracji, którą wyróżnia także starannie zaprojektowane wnętrze, przywodzące na myśl harmonię i piękno takich żywiołów jak woda i powietrze. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.