NOCNE MARKI Kolekcja bielizny Samanta jesień-zima 2021
Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Elegancki kamuflaż zaprojektowany z najwyższą dbałością o detal dla każdej Kobiety. Wpisana w DNA firmy Samanta – zmysłowość – w jednym słowie podsumowuje kolekcję na sezon jesień-zima 2021. Projekty polskiej marki zainspirowane życiem nocnych zwierząt subtelnie prowokują do pobudzenia wyobraźni widza – zarówno przy pomocy wzroku jak i dotyku. To kontynuacja fascynacją mikroświata z poprzedniego, ciepłego sezonu.
Nowe modelek marki Samanta już na pierwszy rzut oka wyróżniają się na tle dotychczasowych propozycji bielizny. Kapsułowa kolekcja oparta jest na 5 wysublimowanych liniach: Hete, Leo, Ola, Nyks, Perla, których wspólnym mianownikiem jest kobieca konstrukcja. Wyjątkowe modele potrzebowały prostej i jednocześnie stylowej oprawy. Fotografka Hanna Kantor postawiła na monochromatyczne tła, które w połączeniu z grą świateł i cieni wydobyły detale na projektach. Dzięki temu pomysłowi podziwiać można złote nici, barokowe hafty czy fantazyjne koronki prezentowane na modelkach. Pomimo inspiracji nocą, zrezygnowano z ciężkiego makijażu i wymyślnych fryzur. To naturalność i ciałopozytywność jest od początku istnienia wpisane w filozofie firmy produkującej na Podhalu.
„Podczas pracy nad sesją zależało nam by efekt był niestandardowy, inny niż dotychczas. Kampanią chciałam zaskoczyć Klientki, tak samo jak prezentowanymi projektami bielizny. Uwielbiam kreować, choć w pracy staram się unikać czerni, to w tym sezonie ona odgrywa główną rolę. To kolor, który dawno nie występował w kolekcji marki Samanta w takiej ilości modeli.” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny.
Po serii barwnych, pastelowych modeli w kolekcjach marki Samanta przyszedł czas na eleganckie i sensualne projekty. Kolorystka oparta na ponadczasowej czerni uzupełniona jest dwoma wysmakowanymi barwami: szmaragdową i rubinową. Wykorzystując wiedzę o potrzebach Klientek, projektantka Kornelia Adamek wybrała materiały z nowoczesnymi nadrukami i haftami, dzięki którym stworzyła ultrakobiece zestawy bielizny. Drapieżnego charakteru dodają dopinane strapsy/paski ze złotym detalem, które można regulować według własnych preferencji. Nowością przy okazji kolekcji na jesień-zima 2021 jest nowy fason majtek – klasyczne stringi, o której coraz więcej fanek marki pyta. Wśród dobrze znanych i lubianych modeli usztywnianych, które wyróżniane są za niebywały komfort, debiutuje nowy bezfiszbinowy fason A191 na średni i drobny biust. Do wybranych modeli majtek zaprojektowano kokieteryjne odpinane paski z żabkami do zapięcia pończoch. Przy produkcji wykorzystano zaufane szwajcarskie hafciarnie, które od 29 lat współpracują z marką dostarczając zjawiskowe hafty. Wszystkie materiały użyte do produkcji posiadają certyfikaty, a wśród nich są włoskie tiule czy przyjemny w dotyku aksamit. Cała kolekcja Samanta AW21 została uszyta w Polsce. Marka wyróżnia się szeroką rozmiarówką miseczek, dzięki czemu każda Kobieta powinna znaleźć odpowiedni produkt. Działając w duchu braffitingu z doświadczonymi ekspertami firma Samanta daje gwarancje dopracowanego i dopieszczonego w każdym calu wygodnego i modnego biustonosza.
Fotograf: Hanna Kantor - https://www.instagram.com/haniakantor/
Modelka blondynka: Patrycja Biedrzycka - https://www.instagram.com/patrycjabiedrzycka_/
Modelka brunetka: Joanna - https://www.instagram.com/jane_on_the_road_again/
Produkcja: Kornelia Adamek
Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.