Komunikaty PR

NOCNE MARKI Kolekcja bielizny Samanta jesień-zima 2021

2021-10-28  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Elegancki kamuflaż zaprojektowany z najwyższą dbałością o detal dla każdej Kobiety. Wpisana w DNA firmy Samanta – zmysłowość – w jednym słowie podsumowuje kolekcję na sezon jesień-zima 2021. Projekty polskiej marki zainspirowane życiem nocnych zwierząt subtelnie prowokują do pobudzenia wyobraźni widza – zarówno przy pomocy wzroku jak i dotyku. To kontynuacja fascynacją mikroświata z poprzedniego, ciepłego sezonu.

 Nowe modelek marki Samanta już na pierwszy rzut oka wyróżniają się na tle dotychczasowych propozycji bielizny. Kapsułowa kolekcja oparta jest na 5 wysublimowanych liniach: Hete, Leo, Ola, Nyks, Perla, których wspólnym mianownikiem jest kobieca konstrukcja. Wyjątkowe modele potrzebowały prostej i jednocześnie stylowej oprawy. Fotografka Hanna Kantor postawiła na monochromatyczne tła, które w połączeniu z grą świateł i cieni wydobyły detale na projektach. Dzięki temu pomysłowi podziwiać można złote nici, barokowe hafty czy fantazyjne koronki prezentowane na modelkach. Pomimo inspiracji nocą, zrezygnowano z ciężkiego makijażu i wymyślnych fryzur. To naturalność i ciałopozytywność jest od początku istnienia wpisane w filozofie firmy produkującej na Podhalu.

 

„Podczas pracy nad sesją zależało nam by efekt był niestandardowy, inny niż dotychczas. Kampanią chciałam zaskoczyć Klientki, tak samo jak prezentowanymi projektami bielizny. Uwielbiam kreować, choć w pracy staram się unikać czerni, to w tym sezonie ona odgrywa główną rolę. To kolor, który dawno nie występował w kolekcji marki Samanta w takiej ilości modeli.” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny.

 

Po serii barwnych, pastelowych modeli w kolekcjach marki Samanta przyszedł czas na eleganckie i sensualne projekty. Kolorystka oparta na ponadczasowej czerni uzupełniona jest dwoma wysmakowanymi barwami: szmaragdową i rubinową. Wykorzystując wiedzę o potrzebach Klientek, projektantka Kornelia Adamek wybrała materiały z nowoczesnymi nadrukami i haftami, dzięki którym stworzyła ultrakobiece zestawy bielizny. Drapieżnego charakteru dodają dopinane strapsy/paski ze złotym detalem, które można regulować według własnych preferencji. Nowością przy okazji kolekcji na jesień-zima 2021 jest nowy fason majtek – klasyczne stringi, o której coraz więcej fanek marki pyta. Wśród dobrze znanych i lubianych modeli usztywnianych, które wyróżniane są za niebywały komfort, debiutuje nowy bezfiszbinowy fason A191 na średni i drobny biust. Do wybranych modeli majtek zaprojektowano kokieteryjne odpinane paski z żabkami do zapięcia pończoch. Przy produkcji wykorzystano zaufane szwajcarskie hafciarnie, które od 29 lat współpracują z marką dostarczając zjawiskowe hafty. Wszystkie materiały użyte do produkcji posiadają certyfikaty, a wśród nich są włoskie tiule czy przyjemny w dotyku aksamit. Cała kolekcja Samanta AW21 została uszyta w Polsce. Marka wyróżnia się szeroką rozmiarówką miseczek, dzięki czemu każda Kobieta powinna znaleźć odpowiedni produkt. Działając w duchu braffitingu z doświadczonymi ekspertami firma Samanta daje gwarancje dopracowanego i dopieszczonego w każdym calu wygodnego i modnego biustonosza.  

 

Fotograf: Hanna Kantor - https://www.instagram.com/haniakantor/

Modelka blondynka: Patrycja Biedrzycka - https://www.instagram.com/patrycjabiedrzycka_/

Modelka brunetka: Joanna - https://www.instagram.com/jane_on_the_road_again/

Produkcja: Kornelia Adamek

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:00

Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie

Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie
Moda Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
2024-10-28 | 08:00

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji   Miłośniczki butów na wysokich obcasach nie mogą narzekać na brak fasonów, które
Moda ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
2024-10-21 | 12:00

ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024

To oni powalczą o nagrody i uwagę świata mody. Znamy nazwiska finalistów konkursu Złota Nitka 2024, organizowanego przez Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. W gali finałowej swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.