Komunikaty PR

Novotel Kraków City West świętuje 80. Tour de Pologne

2023-08-25  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Tour de Pologne to cieszące się ogromnym prestiżem międzynarodowe wydarzenie sportowe, największe i najważniejsze tego typu przedsięwzięcie cyklicznie organizowane w Polsce. Tegoroczna, 80. edycja imprezy rozpoczęła się 29 lipca w Poznaniu, a zakończyła 4 sierpnia w Krakowie. Z okazji jubileuszu należąca do grupy Accor marka Novotel zaprosiła gości do nowego, inspirowanego wspaniałą historią Tour de Pologne pokoju w hotelu Novotel Kraków City West. Projekt zrealizowano we współpracy z Czesławem Langiem, jednym z najbardziej utytułowanych zawodników w historii polskiego kolarstwa, a obecnie dyrektorem generalnym Tour de Pologne.

 

Historia Tour de Pologne sięga 1928 roku, gdy z inicjatywy Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów i „Przeglądu Sportowego” zorganizowano I Bieg Kolarski dookoła Polski. W dwudziestoleciu międzywojennym, a także po wojnie wyścig miał status imprezy amatorskiej. Zmieniło się to dopiero w 1993 roku. Wówczas organizację Tour de Pologne przejął Czesław Lang, wicemistrz Letnich Igrzysk Olimpijskich z 1980 roku, dwukrotny medalista mistrzostw świata i pierwszy polski kolarz zawodowy. Dzięki jego zaangażowaniu wyścig z każdą kolejna edycją zyskiwał coraz większe międzynarodowe uznanie, by od 2011 roku stać się częścią UCI World Tour, cyklu najważniejszych zawodów w profesjonalnym kolarstwie szosowym. Każdego roku na liczących ponad 1000 kilometrów trasach Tour de Pologne, rywalizuje ze sobą ponad setka czołowych kolarzy z całego świata.

 

Tour de Pologne 2023 to jubileuszowa, 80. edycja wyścigu. Z tej okazji hotel Novotel Kraków City West połączył siły z Czesławem Langiem, by stworzyć niezwykły pokój tematyczny inspirowany najważniejszą imprezą kolarską w Polsce. Już dziś goście mogą spędzić noc w miejscu, które zabierze ich w niezwykłą podróż przez kolejne etapy historii wyścigu od dekad rozbudzającego wyobraźnię niezliczonych miłośników kolarstwa na świecie. To niezwykła, romantyczna opowieść o odwadze i wytrzymałości, o wybitnych jednostkach i pracy zespołowej, o duchu sportowej rywalizacji i triumfie człowieka nad przeciwnościami.

 

– To kolejny rozdział współpracy naszej marki i naszego hotelu z panem Czesławem Langiem. Jesteśmy dumni, że w ten właśnie sposób możemy wspólnie uczcić tak wspaniały jubileusz. Wierzę, że stworzony przez nas pokój tematyczny nie tylko wzbudzi ciekawość naszych gości, oferując im jedyne w swoim rodzaju doświadczenie, lecz także przyczyni się do wzbogacenia ich wiedzy o historii polskiego kolarstwa i roli, jaką w promocji naszego kraju na arenie międzynarodowej odgrywa Tour de Pologne – powiedział Maciej Naziębłło, Dyrektor Generalny Novotel Kraków City West.

 

Dominantą wystroju nowego pokoju tematycznego w hotelu Novotel Kraków City West jest instalacja artystyczna zdobiąca ścianę znajdująca się za łóżkiem. Przedstawia ona kolejne etapy dziejów Tour de Pologne spięte w oś czasu za pomocą symbolicznego rowerowego łańcucha, a jej najbardziej spektakularnym fragmentem jest centralny element wykonany z prawdziwego roweru szosowego.

 

Novotel Kraków City West to prawdziwy przyjaciel polskiego kolarstwa. Cieszę się, że znów działamy razem i możemy uczcić 80. edycję Tour de Pologne w tak niecodzienny i pomysłowy sposób. Jestem przekonany, że pokój, który wspólnie stworzyliśmy, przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom naszego sportu, lecz wszystkim gościom hotelu, którego marka słynie przecież z twórczego podejścia do gościnności – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny firmy Lang Team oraz wyścigu Tour de Pologne, wicemistrz olimpijski i dwukrotny medalista mistrzostw świata.

 

Pokój inspirowany 80. edycją Tour de Pologne czeka na gości hotelu Novotel Kraków City West od 4 sierpnia 2023 roku.

 

 

O Novotel

Novotel Hotels, Suites & Resorts oferuje hotele zaprojektowane jako przestrzenie do relaksu, z przyjemną atmosferą, w których goście mogą się zatrzymać i cieszyć chwilami, które nabierają głębszego znaczenia. Szeroki wachlarz hoteli, apartamentów i ośrodków wypoczynkowych tej marki oferuje wiele usług dla zarówno gości biznesowych, jak i przyjeżdżających w celach turystycznych, w tym przestronne, modułowe pokoje o naturalnym i intuicyjnym wystroju, całodobowy catering z pożywnymi daniami, specjalne przestrzenie konferencyjne, troskliwy i proaktywny personel, strefy rodzinne dla najmłodszych gości, wielofunkcyjne lobby oraz przyjazne centra fitness. Novotel, który posiada ponad 530 lokalizacji w ponad 60 krajach, jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej, obejmującej ponad 5 400 obiektów i 10 000 lokali gastronomicznych w 110 krajach. Marka Novotel uczestniczy również w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

 

novotel.com | all.accor.com | group.accor.com

 

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Kalinowska

Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe

Agnieszka.KALINOWSKA@accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

Lato w pełni, a to oznacza czas wakacyjnych wyjazdów. Jak pokazują dane sprzedażowe Fru.pl Polacy planują podróże i szukają najlepszych ofert już od początku roku. Od
Podróże Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
2024-07-30 | 13:00

Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.

Jak wskazują wyniki badania przeprowadzonego wśród respondentów z Polski na zlecenie Kiwi.com, Polacy mają bardzo bogate plany podróżnicze. Co trzeci ankietowany ma zamiar
Podróże Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek
2024-07-29 | 15:00

Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek

Sierpień w Korei Południowej to miecz obosieczny. Choć na pierwszy rzut oka upał i wilgotność w sierpniu w Korei Południowej mogą być intensywne, kraj ten oferuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.