Nowa inicjatywa OKK! PR w kooperacji z KinoGram
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Kino Architektek to nowy, autorski projekt warszawskiej agencji OKK! PR. Wyjątkowa inicjatywa łączy entuzjastów pięknych wnętrz i dobrego kina. W lipcu odbyło się pierwsze spotkanie, podczas którego poza możliwością poznania świetnej europejskiej kinematografii, tworzono wartościowe relacje i dialog pomiędzy różnymi historiami projektowymi. Gościem specjalnym Kina Architektek zawsze będzie inspirująca kobieta. Na premierowe spotkanie zaproszona została Małgorzata Szczepańska.
Kierując się doświadczeniem, które zdobyła podczas kilkunastoletniej współpracy z architektami, Olga Kisiel-Konopka postanowiła stworzyć wydarzenie dedykowane kobietom z branży. Dużą część agencji OKK! PR tworzą właśnie kobiety, dlatego firma wierzy w ich siłę twórczą i wyjątkowość budowanych przez nie relacji. Właścicielka agencji chcąc wyjść naprzeciw potrzebom, zdecydowała się na zorganizowanie przestrzeni do dialogu między architektkami, projektantkami wnętrz a markami, osadzonym w odpowiednim do tego miejscu.
KinoGram, znajdujący się w Fabryce Norblina, odznacza się wyjątkowym designem. Jest zaprojektowany tak, by każdy mógł doświadczać kultury w sposób, który jest dla niego najbardziej odpowiedni. Dlatego, poza samymi seansami, w kinie podziwiać można również liczne dzieła sztuki czy słuchać muzyki na żywo. Miejsce to stało się swoistym centrum kulturalnym, będącym przestrzenią inspirującą i tworzącą dialog między odbiorcami a twórcami.
Pierwsze spotkanie, które odbyło się 20 lipca 2023 r., otwierała rozmowa z autorytetem w branży Małgorzatą Szczepańską – redaktor naczelną magazynu Elle Decoration. Jako osoba od lat związania z architekturą, designem i rynkiem mediów, dziennikarka podzieliła się swoimi doświadczeniami oraz opowiedziała o początkach kariery, pasjach, a także zdradziła uczestniczkom, co ceni w drugim człowieku i jaki jest jej sposób na sukces.
Po inspirującej rozmowie goście obejrzeli film „W trójkącie” w reżyserii Rubena Östlunda. To nagrodzona Złotą Palmą komedia, której akcja rozgrywa się na luksusowym jachcie, pośród najbogatszych ludzi świata. Ocean szampana, morze pieniędzy i kapitan płynący zawsze pod prąd – tak zaczyna się rejs na miarę naszych czasów. Jednak wycieczka bardzo szybko zmienia kurs, gdy nagły sztorm demoluje jacht, a hierarchie społeczne burzą się w ułamku sekundy.
Pełen czarnego humoru i kontrowersyjnych nawiązań film stał się tematem dyskusji między architektkami, które po obejrzeniu seansu, chętnie dzieliły się swoimi przemyśleniami na temat produkcji. Kolejne spotkanie z cyklu Kino Architektek zaplanowano na 29.08, a gościem specjalnym będzie Anna Orska.
Partnerami wydarzenia byli: Carpets&More, EGOE, OMNIRES Kontakt Simon, Greston
Partnerzy wspomagający: Krayna, Lukullus
Po więcej informacji zapraszamy na: www.okkpr.pl
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.