Komunikaty PR

Nowa inicjatywa OKK! PR w kooperacji z KinoGram

2023-07-26  |  15:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Kino Architektek to nowy, autorski projekt warszawskiej agencji OKK! PR. Wyjątkowa inicjatywa łączy entuzjastów pięknych wnętrz i dobrego kina. W lipcu odbyło się pierwsze spotkanie, podczas którego poza możliwością poznania świetnej europejskiej kinematografii, tworzono wartościowe relacje i dialog pomiędzy różnymi historiami projektowymi. Gościem specjalnym Kina Architektek zawsze będzie inspirująca kobieta. Na premierowe spotkanie zaproszona została Małgorzata Szczepańska.

Kierując się doświadczeniem, które zdobyła podczas kilkunastoletniej współpracy z architektami, Olga Kisiel-Konopka postanowiła stworzyć wydarzenie dedykowane kobietom z branży. Dużą część agencji OKK! PR tworzą właśnie kobiety, dlatego firma wierzy w ich siłę twórczą i wyjątkowość budowanych przez nie relacji. Właścicielka agencji chcąc wyjść naprzeciw potrzebom, zdecydowała się na zorganizowanie przestrzeni do dialogu między architektkami, projektantkami wnętrz a markami, osadzonym w odpowiednim do tego miejscu.

KinoGram, znajdujący się w Fabryce Norblina, odznacza się wyjątkowym designem. Jest zaprojektowany tak, by każdy mógł doświadczać kultury w sposób, który jest dla niego najbardziej odpowiedni. Dlatego, poza samymi seansami, w kinie podziwiać można również liczne dzieła sztuki czy słuchać muzyki na żywo. Miejsce to stało się swoistym centrum kulturalnym, będącym przestrzenią inspirującą i tworzącą dialog między odbiorcami a twórcami.

Pierwsze spotkanie, które odbyło się 20 lipca 2023 r., otwierała rozmowa z autorytetem w branży Małgorzatą Szczepańską – redaktor naczelną magazynu Elle Decoration. Jako osoba od lat związania z architekturą, designem i rynkiem mediów, dziennikarka podzieliła się swoimi doświadczeniami oraz opowiedziała o początkach kariery, pasjach, a także zdradziła uczestniczkom, co ceni w drugim człowieku i jaki jest jej sposób na sukces.

Po inspirującej rozmowie goście obejrzeli film „W trójkącie” w reżyserii Rubena Östlunda. To nagrodzona Złotą Palmą komedia, której akcja rozgrywa się na luksusowym jachcie, pośród najbogatszych ludzi świata. Ocean szampana, morze pieniędzy i kapitan płynący zawsze pod prąd – tak zaczyna się rejs na miarę naszych czasów. Jednak wycieczka bardzo szybko zmienia kurs, gdy nagły sztorm demoluje jacht, a hierarchie społeczne burzą się w ułamku sekundy.

Pełen czarnego humoru i kontrowersyjnych nawiązań film stał się tematem dyskusji między architektkami, które po obejrzeniu seansu, chętnie dzieliły się swoimi przemyśleniami na temat produkcji. Kolejne spotkanie z cyklu Kino Architektek zaplanowano na 29.08, a gościem specjalnym będzie Anna Orska.

Partnerami wydarzenia byli: Carpets&More, EGOE, OMNIRES Kontakt Simon, Greston
Partnerzy wspomagający: Krayna, Lukullus

Po więcej informacji zapraszamy na: www.okkpr.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.