Komunikaty PR

Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej!

2021-08-12  |  13:00
Biuro prasowe

Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej. Efekty niezwykłej współpracy już niebawem! 

 

Zuza Krajewska, czyli światowej sławy fotografka pracująca z największymi markami i czasopismami na świecie, zachwyca intrygującymi kadrami w sesji zdjęciowej nowej kolekcji Pako Lorente. Efekty wyjątkowej współpracy, a także nowe, odświeżone oblicze polskiego brandu podziwiać będziemy mogli już niebawem! Premiera kolekcji odbędzie się 20 sierpnia.

 

Marka Pako Lorente będąca nowoczesną interpretacją klasycznego, męskiego stylu połączonego ze współczesnym spojrzeniem na modę, od wielu lat z sukcesem pomaga zbudować mężczyznom ich niepowtarzalny styl. Projektanci niezmiennie pozostają wierni filozofii brandu, łącząc niebanalne fasony z najwyższą jakością tkanin, a firma powiększyła ofertę o nowe linie, wychodząc tym samym naprzeciw różnorodnym oczekiwaniom klientów. Obecnie Pako Lorente pracuje nad odświeżeniem designu i rebrandingiem, czego efekty podziwiać będziemy mogli podczas premiery najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji. Wybrani modele stanęli przed obiektywem niezwykle utalentowanej, światowej sławy fotografki Zuzy Krajewskiej, która słynie z nietuzinkowych kadrów przełamujących barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Absolwentka gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych współpracuje z największymi markami na świecie, a jej fotografie są regularnie publikowane w najważniejszych tytułach modowych. Tym bardziej intrygujące jest spojrzenie artystki na ubrania rodzimej marki.

– Tym razem pragniemy zaprezentować nieco inną odsłonę marki, ukazując nasze ubrania w kadrach wspaniałej artystki. Zuza Krajewska w niezwykły sposób połączyła swój nieszablonowy, artystyczny sznyt z fotografią komercyjną, prezentując naszą najnowszą kolekcję w charakterystyczny, wyrazisty sposób, który z pewnością zwróci uwagę miłośników mody. Jesteśmy dumni i ogromnie podekscytowani współpracą z jedną z najbardziej utalentowanych fotografek w kraju, a najbliższe miesiące będą dla nas i naszych klientów pełne zmian oraz zaskoczeń!  – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po zupełnie niezobowiązujące. Formalny wygląd podczas ślubu, funkcjonalne zestawy odzieży na cyfrowe spotkania, a może wydarzenia biznesowe? Codzienna odzież we współczesnym wydaniu od Pako Lorente zwróci uwagę nawet najbardziej wymagających trendsetterów. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadające marce świeżego, nowoczesnego charakteru, a także kolekcja regularna prezentują odmienne style, tym samym odpowiadając na różnorodne potrzeby współczesnych mężczyzn.

– Marka Pako Lorente od lat pozostaje wierna klasycznym, męskim wyborom, nadając im nowoczesnego charakteru i współczesnego podejścia. Dokładnie taka jest nasza kolekcja regularna. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples to z kolei odpowiedź na zmieniające się trendy, styl życia, a także potrzeby miłośników mody miejskiej. Jedno jednak łączy nasze wszystkie propozycje – niezmiennie przykładamy najwyższą wagę do jakości tkanin. Rozwijamy się, śledzimy trendy i poszerzamy ofertę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych, którzy nie boją się eksperymentować! To między innymi dla nich dedykujemy najnowszą kolekcję – z jednej strony pełną zaskoczeń, z drugiej dopasowaną do potrzeb współczesnych mężczyzn – dodaje Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Premiera najnowszej kolekcji zaplanowana jest na drugą połowę sierpnia. Wtedy też zobaczymy nowe, odświeżone oblicze polskiej marki odzieżowej, a Zuzanna Krajewska zaprezentuje światu swoją wizję fotografii artystycznej połączonej ze współczesną fotografią modową.

Więcej informacji na temat marki Pako Lorente znajdziemy na stronie ww.pakolorente.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.