Nowe wielowymiarowe smaki Żołądkowej Gorzkiej – Delicja i Orientalna
Portfolio Żołądkowej Gorzkiej poszerzyło się o kolejne dwie, kuszące propozycje smakowe. Oba warianty wyróżniają się wielowymiarowym, a jednocześnie zaskakująco lekkim smakiem. Żołądkowa Gorzka Delicja to zachwycająca kompozycja wytrawnej Wiśni i Gorzkiej Czekolady, a Żołądkowa Gorzka Orientalna – Maliny i Orientalnych przypraw.
Kunsztowne połączenia
Nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej z portfolio Stock Polska to połączenia smakowe, obok których nie sposób przejść obojętnie. Ich wyjątkowość wynika z tradycyjnego procesu maceracji gorzkich pomarańczy z karmelem oraz naturalnych składników najwyższej jakości. Żołądkowa Gorzka Delicja zachwyca połączeniem wytrawnej Wiśni z Gorzką Czekoladą, a Żołądkowa Gorzka Orientalna – tradycyjnej Maliny z dodatkiem Orientalnych przypraw – cynamonu i goździków. To trunki, które pobudzą zmysły wielowymiarowym, wyszukanym smakiem, jednocześnie zaskakując lekkością. Dzięki temu będą doskonałą propozycją podczas jesiennych czy zimowych wieczorów, i nie tylko.
– Regularnie obserwujemy zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów i dostosowujemy naszą ofertę do ich oczekiwań. Rynek alkoholi kolorowych dynamicznie rośnie, a wraz z nim poszerza się portfolio Żołądkowej Gorzkiej. To marka, którą cechują naturalne składniki najwyższej jakości oraz charakterystyczny smak, uzyskiwany dzięki procesowi maceracji dzikich, gorzkich pomarańczy. Dwa nowe warianty – Delicja i Orientalna – wyróżniają się wielowymiarowością smaku, a jednocześnie przyjemną lekkością. Mamy nadzieję, że zostaną przyjęte przez konsumentów co najmniej tak samo dobrze, jak inne nowości, które wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach – mówi Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.
Smaki, które działają na zmysły
Żołądkowa Gorzka Delicja i Żołądkowa Gorzka Orientalna idealnie adresują obecne oczekiwania konsumentów względem alkoholi kolorowych. Te nietuzinkowe połączenia z jednej strony charakteryzują się głębokim, wielowymiarowym smakiem, a z drugiej unikalną lekkością. To sprawia, że są niezwykle uniwersalnymi trunkami, które bez wątpienia podbiją serca i podniebienia konsumentów.
Oba nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej są dostępne w formatach 500 ml, 200 ml oraz 90 ml. Warianty 500 ml i 200 ml pojawią się również w atrakcyjnych, limitowanych edycjach butelki.
Za działania PR Żołądkowej Gorzkiej odpowiada agencja Publicis Consultants, obsługą strategiczną
i kreacyjną zajmuje się Havas Engage Warsaw. Sprzedaż będzie również wspierana publ

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.