Komunikaty PR

Nowość od marki WINIARY – Smażone Nudle na patelnię

2023-07-24  |  13:30
Biuro prasowe

Marka WINIARY przygotowała propozycję dla wszystkich fanów azjatyckich smaków. Na rynku pojawiła się nowość – Smażone Nudle na patelnię. Produkt dostępny jest w trzech wariantach, inspirowanych najpopularniejszymi daniami azjatyckiego street foodu o smaku: Kurczaka, Kaczki oraz Teryiaki.

Eksplozja azjatyckiego smaku!

Każdego nachodzi czasem ochota na orientalne, wyraziste smaki. Szukamy wtedy dobrego jedzenia, które oprócz zaspokojenia głodu sprawi nam przyjemność. Często brakuje nam jednak czasu lub chęci na gotowanie, a swój pyszny posiłek chcielibyśmy mieć tu i teraz. W takich sytuacjach przydatne stają się łatwe i szybkie w przygotowaniu dania instant.

Dla wszystkich zwolenników azjatyckiej kuchni marka WINIARY przygotowała nowość – Smażone Nudle na patelnię. Produkt inspirowany jest prawdziwym street foodem – przywodzi na myśl etniczne aromaty, niczym prosto ze straganów z dalekich zakątków świata. Dostępne są trzy warianty, o smaku Kurczaka, Kaczki i Teryiaki. Dania można przyrządzić błyskawicznie, w dosłownie kilka minut, więc świetnie sprawdzają się przy intensywnym stylu życia.

- Naszą nowość wyróżnia odmienny sposób przygotowania niż inne produkty z kategorii dań instant. Do przyrządzenia Smażonych Nudli będziemy potrzebować… patelni. Produkt gotujemy z wodą przez kilka minut, a na koniec dodajemy łyżkę oleju, podsmażamy kolejne dwie minuty i mamy gotowe danie. Ta popularna w Azji metoda pozwala wydobyć głęboki smak i podkreślić wyrazistość dania. To doskonała propozycja dla wszystkich, którzy mają czasem ochotę na orientalną podróż kulinarną lub potrzebują szybkiego posiłku, a nie mają czasu na gotowanie. mówi Karolina Bazela, Junior Product Manager WINIARY.

Produkty są już dostępne w sklepach. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.

 

***

O marce WINIARY

WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.