Komunikaty PR

Nowy hipermarket w Magnolia Park już działa

2020-10-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

To otwarcie roku w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Na terenie Magnolia Park, będącej własnością Union Investment i zarządzanej przez firmę Multi Poland, swoją działalność rozpoczął wczoraj nowy hipermarket sieci Carrefour z najnowszym konceptem store-in-store. Wewnątrz najnowocześniejszego hipermarketu tej marki na Dolnym Śląsku znajduje się sklep Carrefour BIO z największym w całej sieci w Polsce asortymentem produktów ekologicznych.

Nowy Carrefour zajmuje powierzchnię 7780 mkw. na poziomie 0. Wyróżnia go atrakcyjny wystrój, nowoczesne rozwiązania, a przede wszystkim ciekawy oraz bardzo szeroki asortyment wysokiej jakości produktów świeżych i ekologicznych. Do tego wędzarnia z atrakcyjną ofertą ryb wędzonych na miejscu drewnem w naturalny sposób (przynajmniej raz dziennie), kameralna kawiarnia z kanapkami i szeroka oferta BIO z największą wśród polskich sklepów sieci gamą produktów ekologicznych. Sklep oferuje szeroki wybór alkoholi oraz produktów spożywczych z różnych rejonów świata. Zróżnicowaną ofertę uzupełniają ubrania, zabawki oraz strefa produktów dla zwierząt. Obok działu z kosmetykami znalazło się stanowisko, przy którym można uzupełnić puste butelki po kosmetykach.

Hipermarket spodoba się klientom nie tylko ze względu na różnorodny asortyment. Równie dużą rolę odgrywa nowoczesny układ ze skośną aleją, dającą klientowi wybór ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu. Istotną zaletą są komfortowe alejki, kasy samoobsługowe oraz system płatności mobilnych Scan & Go. Dzięki tym udogodnieniom zakupy będą przebiegały szybko, wygodnie i bezpiecznie. W czasach pandemii to właśnie bezpieczeństwo jest kluczową sprawą, dlatego Carrefour przestrzega wszelkich zaleceń, a także daje starszym osobom oraz służbom medycznym możliwość zakupów poza kolejnością w kasach bezpieczeństwa.

Niezwykle cieszymy się, że Carrefour uzupełnił ofertę marek Magnolia Park, dzięki czemu nasi klienci mogą robić zakupy w nowoczesnym hipermarkecie tej znanej na całym świecie sieci. Znakomicie wyposażony hipermarket, gwarantujący dodatkowo komfort i wygodę robienia zakupów, to podstawa w centrum handlowym. Jesteśmy pewni, że Carrefour spełni wszelkie oczekiwania klientów, zarówno pod kątem kompletnego asortymentu, jak również atrakcyjnej aranżacji – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektorka Magnolia Park.

Radości z otwarcia nie kryje także Agata Kopytyńska, dyrektor działu Nieruchomości i Ekspansji, Carrefour Polska: – Magnolia Park jest godnym zaufania partnerem biznesowym i miejscem o doskonałej marce, dlatego cieszymy się, że właśnie tu otworzyliśmy jeden z naszych najnowocześniejszych hipermarketów w Polsce. Postawiliśmy m.in. na bardzo szeroki asortyment, nowoczesne rozwiązania, produkty BIO i takie udogodnienia jak wędzarnia ryb. Chcemy oferować klientom produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie, a także przyjemne i komfortowe zakupy – dodaje Agata Kopytyńska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy CH Focus z nową ofertą dla dzieci Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:20

CH Focus z nową ofertą dla dzieci

Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi,
Zakupy Port Łódź ze Strefą Kibica
2024-05-21 | 10:45

Port Łódź ze Strefą Kibica

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych
Zakupy Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
2024-05-21 | 08:20

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.