Nowy i jeszcze większy salon Kodano Optyk w CH Focus
Już w ten weekend w nowej odsłonie zaprezentuje się klientom bydgoskiej galerii salon Kodano Optyk Megastore. Marka nie tylko zdecydowała się znacznie powiększyć swój lokal, ale także przenieść się do nowej lokalizacji. To pozwoliło jej na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji. Otwarcie nowego salonu w CH Focus, a zarazem największego punktu tej sieci w regionie kujawsko-pomorskim, zaplanowano na 29 lutego.
Lokal należący do popularnej sieci Kodano Optyk właśnie przeszedł gruntowną metamorfozę. Dzięki temu klienci galerii zyskają przestronny salon o łącznej powierzchni 130 mkw. (powiększony o 50 mkw.), zapewniający atrakcyjny i przejrzysty sposób prezentacji bogatego asortymentu marki. Ponadto znajdują się w nim także stanowiska do badania wzroku i konsultacji optycznej. Duża powierzchnia i rozbudowana oferta produktowa (ponad 1000 opraw) czynią go lokalem w formacie megastore. Nowoczesny i większy salon Kodano Optyk po przeprowadzce nadal mieści się na parterze galerii, obok salonu iDream.
Tak jak wcześniej klienci mogą skorzystać w nim z szerokiego wyboru okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych i soczewek kontaktowych. W stałej ofercie sieci znajdują się znane i cenione marki okularów, takie jak: Ray-Ban, Emporio Armani, Michael Kors, Loretto i wiele innych w atrakcyjnych cenach. Salon oferuje również najwyższej jakości badanie wzroku. Doradcy na miejscu pomogą dobrać okulary do każdego typu twarzy, wieku czy gustu.
Salony Kodano to profesjonalny Optyk zapewniający najwyższą jakość produktów i liczne okazje cenowe. Aktualnie, w bydgoskim salonie, można skorzystać z wyjątkowej oferty - w ramach zakupu kompletnych okularów korekcyjnych wszystkie oprawki okularowe są za 1 zł.
– Metamorfoza lokalu Kodano Optyk Megastore na pewno ucieszy klientów, którzy przyzwyczaili się do obecności marki w Focusie i często korzystają z jej oferty produktów optycznych i akcesoriów. Salon zaprojektowany został zgodnie z obowiązującymi trendami. Po remoncie zyskał nowoczesny, jasny wygląd oraz funkcjonalny układ – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy i dodaje – Nasze centrum handlowe to jedno z najbardziej interesujących miejsc spotkań oraz zakupów w Bydgoszczy. Otwarcie powiększonego Kodano Optyk Megastore świadczy o zaufaniu najemcy w biznesowych relacjach do nas jako partnera i dostrzeżeniu przez niego potencjału rozwoju naszego obiektu, a także dowodzi atrakcyjności centrum handlowego Focus.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.