Komunikaty PR

Nowy poziom dekoracji - Grupa Tubądzin oferuje zdobione płytki

2023-09-12  |  01:00
Biuro prasowe

W Fabryce w Tubądzinie działa nowoczesną linia do dekoracji płytek wielkoformatowych. Nowa technologia druku cyfrowego bezpośrednio na płytce wypalonej, to pierwsze tego typu rozwiązanie w Europie, które umożliwia zdobienie produktów mierzących nawet 150 x 300 cm.

Zmodernizowana linia produkcyjna w CT1 została wyposażona w ploter do druku cyfrowego specjalnymi tuszami ceramicznymi, który pozwala na dekorację płytek o szerokości sięgającej nawet 150 cm i długości do 300 cm, z użyciem 13 kolorów. Taki sposób zadruku daje bardzo duże możliwości dekoracyjne. Nie tylko gwarantuje wysoką rozdzielczość i intensywność kolorów, co przekłada się m.in. na realistyczne odwzorowanie elementów natury, ale także zapewnia szeroką gamę kolorystyczną. Dzięki temu paleta barw rozbuduje się o trudno osiągalny do tej pory kolor czerwony czy biały na czarnym tle, zwiększy się też nasycenie tonów – od głębokiej zieleni po intensywne bordo.

Złoto i platyna

– Dekoracje na płytkach możemy wykonywać z użyciem specjalnych tuszy zawierających 10% złoto i platynę. Dzięki temu dekory mają oryginalny blask charakterystyczny dla drogocennych kruszców – tłumaczy Mirosław Jędrzejczyk, prezes Grupy Tubądzin. – Inwestycja kosztowała ponad 30 mln zł. Umożliwia tworzenie wyrafinowanych produktów dla wymagających klientów, a także gwarantuje najwyższą jakość zdobień.

Vetroza czyli linia zdobnicza może dekorować płytki wszystkich formatów produkowanych w Grupie Tubądzin. Nadruk zsynchronizowany z efektami specjalnymi umożliwi dodatkowe zdobienie złotem, platyną czy lustrem np. dekoracyjnych żył na marmurowych płytkach. Nowością jest zdobienie płytek o wklęsłych strukturach, dzięki czemu zyskują one ciekawy i pogłębiony efekt wielowymiarowości i przestrzenności. Po druku płytki są ponownie wypalane w temperaturze sięgającej 800 °C. Dzięki temu nadruk jest trwały, a kolory zachowają swoje odcienie przez setki lat.

– Płyty wielkoformatowe z oryginalnymi dekoracjami znajdują zastosowanie nie tylko we wnętrzach, ale także jako elementy elewacji wentylowanych. Grupa Tubądzin realizuje niestandardowe projekty. W Łodzi powstało niezwykłe podwórko artystyczne „Narodziny dnia” na którym dzieła Wojciecha Siudmaka zdobią elewację. Fasadę Centrum Logistycznego Grupy Tubądzin w Cedrowicach zdobi obraz składający się z 479 elementów – największy z nich to płytka o wymiarach 120 x 240 cm, a najmniejszy to trójkąt o wymiarach 52 x 45 x 27 cm  – wylicza Mirosław Jędrzejczyk

Tubądzin był pierwszą firmą w Polsce, która rozpoczęła produkcję wielkiego formatu. Możliwości technologiczne Grupy Tubądzin pozwalają na produkcję płyt z dowolnym rysunkiem, wzorem czy grafiką. 

Tubądzin od lat słynie z najbardziej wyszukanych form dekoracyjnych – od satynowego w dotyku wykończenia płytki, po trójwymiarowe, ciekawie zdobione formy o niespotykanym na rynku designie. Nowoczesna linia zdobnicza, pozwoli zrealizować ambitne, kreatywne pomysły architektów i projektantów działających w grupie TU_kolektyw.

Budowa nowej linii dekoracyjnej to kolejny etap planu rozwoju Grupy Tubądzin. Firma inwestuje w innowacyjne technologie, które gwarantują nowoczesne wzornictwo i światowy design, ale także zapewniają zrównoważoną produkcję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.