Komunikaty PR

Nowy sklep internetowy marki Polana – pełen program dwukierunkowej pielęgnacji

2020-12-24  |  10:00
Biuro prasowe

Naturalna pielęgnacja z roku na rok staje się coraz bardziej powszechna. Doskonale wie o tym marka Polana, która wychodzi naprzeciw osobom pragnącym kompleksowo podejść do dbania o skórę. Marka właśnie otworzyła swój sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami oraz suplementami diety. Od teraz pełna oferta innowacyjnych programów pielęgnacyjnych jest dostępna w jednym miejscu – na www.e-polana.com.

W czasach, kiedy sprzedaż online zyskuje coraz większą popularność, Polana stawia na nowoczesne rozwiązania. Marka właśnie uruchomiła swój sklep internetowy, dostępny pod adresem www.e-polana.com. Wszystkie produkty marki wraz z dokładnym opisem składników dostępne są w jednym miejscu. Wystarczy jedno kliknięcie, a w ciągu kilku dni wybrane kosmetyki i suplementy zostaną dostarczone pod wskazany adres. Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, dające możliwość indywidualnego doboru produktów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby skóry. Dostawy produktów kupionych w e-sklepie są realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatna dostawa ma miejsce dla zamówień już powyżej 69,99 PLN. Przesyłki kurierskie są dostarczane również do wybranych krajów poza Polską.

Polana to marka polecana dla kobiet, które doceniają moc płynącą z naturalnej pielęgnacji. Podstawą wszystkich produktów jest ekstrakt z czerwonej koniczyny, która wspiera kobiety na całym świecie w trosce o dobrą kondycję oraz zdrową skórę. Nazywana rośliną kobiet stanowi cenny składnik w codziennym rytuale pielęgnacyjnym – sprawia, że cera staje się zauważalnie odmłodzona, a jej koloryt zostaje wyrównany. Jednak lista zalet czerwonej koniczyny jest znacznie dłuższa. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników, zmniejszając przy tym wysuszenie naskórka. Dodatkowo, roślina pozytywnie wpływa na sprężystość oraz elastyczność skóry, dzięki dużej zawartości flawonoidów i antocyjanów. Dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o niezwykłych właściwościach ziół i roślin zawartych w produktach Polana marka przygotowała specjalne Vademecum botaniczne – prawdziwą skarbnicę wiedzy, dostępną na stronie www.herbapol-polana.com.

Polana zachęca kobiety do tego, aby dbać o siebie zarówno od  zewnątrz – dzięki kosmetykom, jak i  od wewnątrz – dzięki suplementom diety. To koncept dwukierunkowej pielęgnacji. W ofercie marki Polana znajdują się 3 programy pielęgnacyjne czerpiące z dobrodziejstw czerwonej koniczyny. Każdy z nich został też uzupełniony o dodatkowe, cenne składniki roślinne. Linia Nawilżanie oparta jest na mocy chabra bławatka i przywraca skórze zdrową kondycję. Nadaje się do każdego typu cery, która potrzebuje nawilżenia. Rewitalizacja ze stokrotką to pielęgnacja rekomendowana dla skóry zmęczonej, o osłabionej kondycji. Natomiast seria Odmładzanie z makiem lekarskim dedykowana jest skórze dojrzałej, z oznakami utraty elastyczności oraz widocznymi zmarszczkami (zarówno mimicznymi, jak i wiekowymi).

Wsród kosmetyków Polana można znaleźć wiele ciekawych propozycji – m.in. sera olejowe z zatopionymi płatkami kwiatów, delikatną mgiełkę do twarzy, kremy na dzień i na noc, maseczki i pomadki. A do tego specjalnie opracowane suplementy diety, zawierające kompozycje ekstraktów roślinnych, witamin i minerałów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.