Nowy sklep internetowy marki Polana – pełen program dwukierunkowej pielęgnacji
Naturalna pielęgnacja z roku na rok staje się coraz bardziej powszechna. Doskonale wie o tym marka Polana, która wychodzi naprzeciw osobom pragnącym kompleksowo podejść do dbania o skórę. Marka właśnie otworzyła swój sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami oraz suplementami diety. Od teraz pełna oferta innowacyjnych programów pielęgnacyjnych jest dostępna w jednym miejscu – na www.e-polana.com.
W czasach, kiedy sprzedaż online zyskuje coraz większą popularność, Polana stawia na nowoczesne rozwiązania. Marka właśnie uruchomiła swój sklep internetowy, dostępny pod adresem www.e-polana.com. Wszystkie produkty marki wraz z dokładnym opisem składników dostępne są w jednym miejscu. Wystarczy jedno kliknięcie, a w ciągu kilku dni wybrane kosmetyki i suplementy zostaną dostarczone pod wskazany adres. Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, dające możliwość indywidualnego doboru produktów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby skóry. Dostawy produktów kupionych w e-sklepie są realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatna dostawa ma miejsce dla zamówień już powyżej 69,99 PLN. Przesyłki kurierskie są dostarczane również do wybranych krajów poza Polską.
Polana to marka polecana dla kobiet, które doceniają moc płynącą z naturalnej pielęgnacji. Podstawą wszystkich produktów jest ekstrakt z czerwonej koniczyny, która wspiera kobiety na całym świecie w trosce o dobrą kondycję oraz zdrową skórę. Nazywana rośliną kobiet stanowi cenny składnik w codziennym rytuale pielęgnacyjnym – sprawia, że cera staje się zauważalnie odmłodzona, a jej koloryt zostaje wyrównany. Jednak lista zalet czerwonej koniczyny jest znacznie dłuższa. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników, zmniejszając przy tym wysuszenie naskórka. Dodatkowo, roślina pozytywnie wpływa na sprężystość oraz elastyczność skóry, dzięki dużej zawartości flawonoidów i antocyjanów. Dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o niezwykłych właściwościach ziół i roślin zawartych w produktach Polana marka przygotowała specjalne Vademecum botaniczne – prawdziwą skarbnicę wiedzy, dostępną na stronie www.herbapol-polana.com.
Polana zachęca kobiety do tego, aby dbać o siebie zarówno od zewnątrz – dzięki kosmetykom, jak i od wewnątrz – dzięki suplementom diety. To koncept dwukierunkowej pielęgnacji. W ofercie marki Polana znajdują się 3 programy pielęgnacyjne czerpiące z dobrodziejstw czerwonej koniczyny. Każdy z nich został też uzupełniony o dodatkowe, cenne składniki roślinne. Linia Nawilżanie oparta jest na mocy chabra bławatka i przywraca skórze zdrową kondycję. Nadaje się do każdego typu cery, która potrzebuje nawilżenia. Rewitalizacja ze stokrotką to pielęgnacja rekomendowana dla skóry zmęczonej, o osłabionej kondycji. Natomiast seria Odmładzanie z makiem lekarskim dedykowana jest skórze dojrzałej, z oznakami utraty elastyczności oraz widocznymi zmarszczkami (zarówno mimicznymi, jak i wiekowymi).
Wsród kosmetyków Polana można znaleźć wiele ciekawych propozycji – m.in. sera olejowe z zatopionymi płatkami kwiatów, delikatną mgiełkę do twarzy, kremy na dzień i na noc, maseczki i pomadki. A do tego specjalnie opracowane suplementy diety, zawierające kompozycje ekstraktów roślinnych, witamin i minerałów.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.