Odkryj kultowy smak tego lata!
Dlatego na ten sezon letni Herbapol-Lublin przygotował wyjątkową propozycję – a jest nią nowy suplement diety o smaku Oranżady. To pyszny, esencjonalny syrop, który każdemu wakacyjnemu dniu nada wspaniały smak. Jest niezwykle wydajny, gdyż z jednej butelki przygotujemy aż 21 szklanek napoju. Co więcej, jako suplement diety, dostarcza też witamin i cynku.
Czy smaki mogą przywodzić na myśl najlepsze wspomnienia? Oczywiście! Właśnie taką moc ma smak … oranżady. Wakacyjne harce z kolegami, letnie „wypady za miasto”, rodzinne piknikowanie – każdy z nas z pewnością przechowuje w pamięci mnóstwo tych budzących uśmiech letnich chwil. A w każdej z tych sytuacji jakże często w naszych dłoniach pojawiała się właśnie ona – kultowa oranżada. Jej smaku nie da się pomylić z żadnym innym. Teraz znajdziemy go w nowej propozycji Herbapolu!
Orzeźwienie? Oranżada!
Tajemnica pysznego smaku syropów Herbapol tkwi w recepturze opartej na długoletnim doświadczeniu oraz starannie dobranych składnikach. Dlatego nowość Herbapolu o smaku Oranżady to 100% słodyczy lata! Z jej użyciem w wyjątkowo prosty i szybki sposób przyrządzimy pyszny napój. Wystarczy dwie łyżki syropu zalać wodą, by móc cieszyć się pełnym wyjątkowego smaku orzeźwieniem. Idealnie sprawdzi się tu woda gazowana – gdyż, jak twierdzi wiele osób, nie ma prawdziwej oranżady bez „bąbelków”! Do przygotowanego napoju można też dodać kostki lodu, cząstki owoców czy listki ziół.
Ważnym atutem Herbapolu o smaku Oranżady jest wysoka wydajność – jedna butelka wystarcza aż na 21 szklanek. Dlatego to doskonała alternatywa dla gotowych napojów. Świetnie sprawdzi się podczas wielu wakacyjnych okazji. Warto ją mieć pod ręką w domu, zabrać na piknik, czy przygotować dużą porcję musującego, chłodzącego napoju na garden party. Ten smak pokochają i duzi, i mali – to idealna propozycja dla całej rodziny.
W letniej ofercie Herbapolu dostępne są również inne warianty smakowe syropów: Cytryna Lemoniadowa, Mango z ananasem, Rabarbar z truskawką, Arbuz z miętą.
SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.