Komunikaty PR

P jak proteiny!

2023-07-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Nowakowska
Festcom

ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl

PEH oznacza świadomą, spersonalizowaną pielęgnację włosów – odpowiadającą dokładnie ich potrzebom. Perfekcyjna kombinacja protein, humektantów i emolientów to warunek konieczny zachwycającej fryzury. Jak ją osiągnąć? Poznaj składniki PEH, ich działanie i właściwości, a następnie dobierz ich proporcje w codziennej pielęgnacji. Co wiesz o proteinach?

Świadoma pielęgnacja włosów to już nie tylko ciekawostka rynku beauty, ale absolutny „must-have”. Hasło PEH jest jednym z najczęściej używanych przez ekspertów w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, a także przez włosomaniaczki. Co oznacza PEH? Równowagę protein, humektantów i emolientów, która jest konieczna dla osiągnięcia efektu pięknych, zdrowych i sprężystych włosów. Poznaj każdy z bezcennych składników PEH. Odcinek 1: proteiny!

Proteiny – podstawowy budulec włosa

Czym są proteiny? Mówiąc obrazowo – to „cegły”, z których zbudowane są nasze włosy. Faktycznie to białka proste złożone z aminokwasów, a więc naturalny, podstawowy budulec naszych pasm. Co „potrafią” proteiny?  – Proteiny to składnik, który nadaje kosmykom połysk i objętość. Dzięki nim możliwe jest także wypełnianie mikrouszkodzeń, które pojawiają się w naszych pasmachmówi kosmetolog, Agnieszka Kowalska, Medical Advisor, ekspert marki BAŚKA. Zbawienny wpływ na kondycję włosów mają proteiny pochodzenia naturalnego, takie jak keratyna, która bardzo skutecznie wygładza, odżywia i nadaje kosmykom naturalny blask. Proteiny z sukcesem łączone są z olejami naturalnymi z pestek jeżyn i malin, które wygładzają i nadają połysk. Taki duet sprawdza się doskonale w Proteinowym szamponie do skóry głowy i włosów BAŚKA. Warto pamiętać, że oleje naturalne tworzą na włosach film chroniący je przed utratą wilgoci. To niezwykle istotna właściwość, zważywszy na zasadę PEH, która mówi, że proteiny równoważymy humektantami, a uzupełniamy emolientami dodaje.  

Słowo-klucz to proporcje

Jak rozpoznać, kiedy włosom brakuje protein? To proste! Takie pasma będą pozbawione objętości, a sama fryzura może być nieładnie „oklapnięta”. A jeśli w naszej codziennej pielęgnacji protein będzie zbyt dużo? Włosy „powiedzą nam o tym”, nabierając skłonności do puszenia i plątania. Będą też trudno poddawały się stylizacji. Wniosek: słowo-klucz (a właściwie słowa-klucze) to odpowiednie proporcje pomiędzy humektantami, proteinami i emolientami.

Jak to osiągnąć? Eksperci podpowiadają, że należy zastosować dwa sposoby. Pierwszy z nich to codzienna obserwacja kondycji pasm i – w konsekwencji – modyfikacja proporcji używanych kosmetyków. Pamiętaj, że kosmetyki do pielęgnacji PEH możesz, a nawet powinnaś mieszać! Drugi sposób to odniesienie do porowatości włosa. Dowiedz się, czy Twoje pasma są wysoko czy niskoporowate (pomoże Ci w tym popularny „test szklanki z wodą”). Wysokoporowate kosmyki świetnie przyjmują proteiny i humektanty, a niskoporowate – warto obdarowywać proteinami jedynie sporadycznie, żeby uniknąć obciążania pasm.  

Pielęgnacja PEH to hit świata beauty. Perfekcyjna, spersonalizowana pielęgnacja to coś, co kochają nasze włosy. Specjaliści podpowiadają, że odpowiedzią na potrzeby włosów jest utrzymanie równowagi wszystkich składników – w tym właśnie proteinowych „cegiełek”.

BAŚKA Proteinowa odżywka do włosów blond i rozjaśnianych, która wzmacnia osłabione włosy po zabiegach

Proteinowa odżywka do włosów blond i rozjaśnianych, która wzmacnia osłabione włosy po zabiegach. Wysoka zawartość keratyny w składzie wygładza oraz nadaje blask włosom. Kosmetyk bogaty jest w kompleks olejów ze słodkich migdałów i z wiesiołka, które kondycjonują i regenerują pasma. Doskonałym uzupełnieniem produktu jest fiolet gencjanowy neutralizujący żółte tony włosów. Formułę wzbogaca komponenta nawilżająco-łagodząca (pantenol i alantoina), dzięki czemu włosy zyskują na miękkości i gładkości.

Pojemność: 250 ml

Cena: ok. 12 zł

 

BAŚKA Proteinowy szampon do włosów blond i rozjaśnianych o słodkim zapachu jeżyn

Proteinowy szampon do włosów blond oraz rozjaśnianych, o słodkim zapachu jeżyn. Stworzony na bazie składników pochodzenia naturalnego, kompleksowo dbających o włosy, chroniąc je przy tym przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Doskonale myje skórę głowy i włosy. Zawiera keratynę, która wygładza, odżywia i nadaje blasku Twoim włosom. Dodatkowo w skład szamponu wchodzą ,m.in. olej z pestek jeżyn i olej z pestek malin, które wygładzają i nadają połysk oraz tworzą na włosach film chroniący je przed utratą wilgoci. Dodatkowo fiolet gencjanowy neutralizuje tony włosów, które w wyniku farbowania zyskały nieatrakcyjny żółty odcień. Regularna pielęgnacja zapewnia pasmom nie tylko intensywne odżywienie, blask i miękkość, ale również pożądany chłodny odcień blondu.

Pojemność: 500 ml

Cena: ok. 12 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Festcom
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej Biuro prasowe
2024-08-01 | 15:00

Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej

Na 3 sierpnia przypada Dzień Arbuza – święto to obchodzone jest w różnych częściach świata, by uczcić ten znany owoc, który bardzo chętnie spożywamy podczas
Uroda Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
2024-08-01 | 12:15

Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market

Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród
Uroda NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!
2024-07-25 | 11:43

NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!

Lato to czas szaleństwa, rozkosznego lenistwa i wzmożonej chęci do odkrywania nowych rzeczy. Właśnie w tym ciepłym czasie chętnie eksplorujemy dotychczas nieznane miejsca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.