Komunikaty PR

PetExpert by Trupanion debiutuje w Polsce

2023-09-12  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bożena Pękala
Good-PR

Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl

PetExpert by Trupanion, firma specjalizująca się w ubezpieczeniach zwierząt domowych, mająca na swoim koncie dziesiątki tysięcy polis i wypłaconych świadczeń, działająca w Czechach, na Słowacji oraz w Belgii, właśnie ogłosiła swój debiut w Polsce.

PetExpert by Trupanion jako jedyny ubezpieczyciel nad Wisłą umożliwia rozliczenie kosztów leczenia bezpośrednio z kliniką weterynaryjną, pozwalając zatroskanym opiekunom oraz lekarzom skupić się w pełni na wyborze najlepszych opcji leczenia, zamiast na ich kosztach. Wykorzystywany w tym celu, opatentowany przez firmę, system integruje się z oprogramowaniem wspomagającym zarządzanie lecznicą. To pozwala na przesłanie i rozpatrzenie roszczenia, wraz z odebraniem decyzji i gwarancji wypłaty, w zaledwie kilka minut od rejestracji pacjenta.

 - Nasz unikalny, cyfrowy system eliminuje uciążliwą zarówno dla opiekunów jak i weterynarzy procedurę, wymagającą w pierwszej kolejności opłatę za leczenie, a dopiero później składania wniosków i oczekiwania na zwrot kosztów - wyjaśnia Rafał Radomyski, Country Manager, odpowiedzialny za polski oddział PetExpert. – Łagodzi to wpływ nieprzewidzianego zachorowania lub wypadku naszego pupila na domowy budżet i zapewnia większe możliwości w zakresie diagnostyki i właściwego leczenia - dodaje.

Oprócz bezpośrednich płatności za leczenie, PetExpert by Trupanion jako jedyny na rynku zapewnia pokrycie do 90 proc. kosztów leczenia ciężkich chorób i wypadków. Ponadto, jako jedyna w regionie firma, nie dyktuje też lokalizacji gabinetu ani czasu leczenia, dokładając starań aby każdy weterynarz, któremu zaufali klienci, miał możliwość integracji z ich systemem i bezpośredniej obsługi roszczeń.

Więcej informacji na temat oferty ubezpieczeń PetExpert by Trupanion, zarówno dla opiekunów zwierząt jak i lekarzy weterynarii, można znaleźć na stronie internetowej www.petexpert.pl

---------------
PetExpert by Trupanion

Firma PetExpert by Trupanion została założona w styczniu 2018 roku w Czechach. Szybko stała się liderem na czeskim rynku ubezpieczeń dla zwierząt domowych, rozszerzając swoją działalność w 2020 roku na Słowację, a następnie w 2023 roku na Belgię. Sukces firmy doprowadził do połączenia PetExpert z Trupanion - największym ubezpieczycielem zwierząt domowych w Kanadzie i USA, prowadzącym działalność w kilku krajach europejskich. Od 1999 roku Trupanion jest liderem nowej kategorii ubezpieczeń medycznych dla kotów i psów w Ameryce Północnej. W 2023 roku firma świętowała prawie 1,7 miliona ubezpieczonych zwierząt domowych i ponad 2 miliardy dolarów zapłaconych faktur weterynaryjnych oraz została uznana przez weterynarzy za najlepszą firmę ubezpieczeniową dla zwierząt domowych w USA. We wrześniu 2023 roku PetExpert by Trupanion rozpoczął działalność w Polsce. Siedziba polskiego oddziału znajduje się w Krakowie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good-PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,
Zwierzęta Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
2024-07-19 | 01:00

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.