PetExpert by Trupanion debiutuje w Polsce
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
PetExpert by Trupanion, firma specjalizująca się w ubezpieczeniach zwierząt domowych, mająca na swoim koncie dziesiątki tysięcy polis i wypłaconych świadczeń, działająca w Czechach, na Słowacji oraz w Belgii, właśnie ogłosiła swój debiut w Polsce.
PetExpert by Trupanion jako jedyny ubezpieczyciel nad Wisłą umożliwia rozliczenie kosztów leczenia bezpośrednio z kliniką weterynaryjną, pozwalając zatroskanym opiekunom oraz lekarzom skupić się w pełni na wyborze najlepszych opcji leczenia, zamiast na ich kosztach. Wykorzystywany w tym celu, opatentowany przez firmę, system integruje się z oprogramowaniem wspomagającym zarządzanie lecznicą. To pozwala na przesłanie i rozpatrzenie roszczenia, wraz z odebraniem decyzji i gwarancji wypłaty, w zaledwie kilka minut od rejestracji pacjenta.
- Nasz unikalny, cyfrowy system eliminuje uciążliwą zarówno dla opiekunów jak i weterynarzy procedurę, wymagającą w pierwszej kolejności opłatę za leczenie, a dopiero później składania wniosków i oczekiwania na zwrot kosztów - wyjaśnia Rafał Radomyski, Country Manager, odpowiedzialny za polski oddział PetExpert. – Łagodzi to wpływ nieprzewidzianego zachorowania lub wypadku naszego pupila na domowy budżet i zapewnia większe możliwości w zakresie diagnostyki i właściwego leczenia - dodaje.
Oprócz bezpośrednich płatności za leczenie, PetExpert by Trupanion jako jedyny na rynku zapewnia pokrycie do 90 proc. kosztów leczenia ciężkich chorób i wypadków. Ponadto, jako jedyna w regionie firma, nie dyktuje też lokalizacji gabinetu ani czasu leczenia, dokładając starań aby każdy weterynarz, któremu zaufali klienci, miał możliwość integracji z ich systemem i bezpośredniej obsługi roszczeń.
Więcej informacji na temat oferty ubezpieczeń PetExpert by Trupanion, zarówno dla opiekunów zwierząt jak i lekarzy weterynarii, można znaleźć na stronie internetowej www.petexpert.pl
---------------
PetExpert by Trupanion
Firma PetExpert by Trupanion została założona w styczniu 2018 roku w Czechach. Szybko stała się liderem na czeskim rynku ubezpieczeń dla zwierząt domowych, rozszerzając swoją działalność w 2020 roku na Słowację, a następnie w 2023 roku na Belgię. Sukces firmy doprowadził do połączenia PetExpert z Trupanion - największym ubezpieczycielem zwierząt domowych w Kanadzie i USA, prowadzącym działalność w kilku krajach europejskich. Od 1999 roku Trupanion jest liderem nowej kategorii ubezpieczeń medycznych dla kotów i psów w Ameryce Północnej. W 2023 roku firma świętowała prawie 1,7 miliona ubezpieczonych zwierząt domowych i ponad 2 miliardy dolarów zapłaconych faktur weterynaryjnych oraz została uznana przez weterynarzy za najlepszą firmę ubezpieczeniową dla zwierząt domowych w USA. We wrześniu 2023 roku PetExpert by Trupanion rozpoczął działalność w Polsce. Siedziba polskiego oddziału znajduje się w Krakowie.
![Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_754418228,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?
![Jak zaplanować udany urlop z pupilem](/files/_uploaded/glownekonf_2141115582,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zaplanować udany urlop z pupilem
![Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów](/files/_uploaded/glownekonf_1525334869,w_259,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.