Komunikaty PR

Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE! - dla najbardziej wymagających

2023-07-24  |  15:00
Biuro prasowe

Odkryj wyjątkowy, grzybowy dodatek do wielu dań – marynowane Pieczarki OLE! z dodatkiem marchewki i cebuli. Całość gwarantuje potrawie niepowtarzalny smak. Przekąska została starannie zamknięta w poręcznym słoiczku, dzięki czemu jest gotowa do użycia zawsze, gdy masz na nią ochotę.

Pieczarki marynowane z marchewką i cebulką OLE! oferują nie tylko wyjątkowy smak, ale także nieograniczone możliwości kulinarne. Ich szerokie spektrum zastosowań sprawia, że są niezastąpione w różnorodnych kompozycjach kulinarnych. Możesz używać ich jako dodatek do dań mięsnych czy rybnych, nadając im wyjątkowego charakteru i głębi smaku. Możesz również podać je jako samodzielną przekąskę na imprezach i spotkaniach ze znajomymi. Ich intensywny smak i chrupkość będą z pewnością docenione przez Twoich gości.

Pieczarki OLE! to gwarancja najwyższej jakości. Starannie wyselekcjonowane grzyby, marchewka i soczysta cebula są starannie marynowane w aromatycznej zalewie z subtelną nutą gorczycy.

Odkryj smak, który zadowoli nawet najbardziej wymagające podniebienia.

Poznaj inspiracje z wykorzystaniem Pieczarek OLE!, które dostępne są w PRZEPIŚNIKU OLE!. Zaskocz Twoich znajomych serwując Śledzie z Pieczarkami marynowanymi z marchewką i cebulą OLE! i miechunką: https://bit.ly/432jGH8.

Więcej na: www.wole-ole.pl

Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE!

Pojemność: 305 ml

Cena: około 7 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.