Piękno prostej formy. Nowa kolekcja Simon 55 dla wnętrz
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W nowoczesnym świecie pełnym technologii chcemy, by najbliższa nam przestrzeń także była „smart”. A jednocześnie by zachowywała duszę: była osobista, niepowtarzalna, innymi słowy – „nasza”. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi najnowsza kolekcja Simon 55 od Kontakt-Simon.
Piękno kryje się w detalach. Wiedzą o tym architekci, projektanci i styliści, a także każdy, kto choć raz zmierzył się z zadaniem wykończenia wnętrz. Takimi detalami, często zapominanymi przy myśleniu o projekcie domowej przestrzeni, są elementy podstawowej infrastruktury – bez których przecież nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania! – jak kontakty czy przełączniki. Stawiamy w tym przypadku na funkcjonalność, praktyczność, ergonomię i jakość wykonania, na drugim planie pozostawiając design. Nowa seria Simon 55 od znanej polskiej marki Kontakt-Simon to przykład, że nowoczesne technologie i estetyka mogą iść w parze.
Design pod ręką
Premiera kolekcji Simon 55 miała miejsce w postindustrialnej przestrzeni w kameralnym domu towarowym Mysia 3 w Warszawie. Podczas spotkania nowa seria od Kontakt-Simon została przedstawiona architektom wnętrz, stylistom i dziennikarzom mediów z dziedziny designu i lifestyle’u. Częścią wydarzenia była prezentacja projektów Jacka Tryca, podczas której właściciel pracowni Jacek Tryc – wnętrza oraz członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz opowiedział o swoich realizacjach, których dopełnieniem były produkty Kontakt-Simon.
Kolekcja Simon 55 to najnowsza propozycja tej polskiej marki o ponad 100-letniej tradycji. Jej koncepcja opiera się na idei inteligentnej przestrzeni do życia, powstałej dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii. Inteligentnej, czyli funkcjonalnej – ekonomicznej i ekologicznej zarazem. Jednym z aspektów, który wyróżnia serię, są praktyczne, intuicyjne metody kontroli zużycia energii, jak np. czujniki wykrywające ruch czy ściemniacze pozwalające na stopniowanie poziomu oświetlenia. Niezwykle przydatną opcją jest też możliwość sterowania urządzeniami za pomocą smartfona. Dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej można zdalnie zarządzać oświetleniem, roletami, markizami i wieloma innymi urządzeniami w domu. Wbudowana funkcja harmonogramów pozwala na automatyczne dostosowanie oświetlenia oraz zamykanie rolet i markiz w zależności od wschodu i zachodu słońca, niezależnie od pory roku. Te rozwiązania nie tylko pomagają w oszczędzaniu energii, ale także zwiększają bezpieczeństwo mieszkania. Dzięki możliwości zdalnego sterowania można zamknąć rolety zewnętrzne z dowolnego miejsca, zapewniając dodatkowe zabezpieczenie domu.
Jak podkreślili zaproszeni na premierę kolekcji Simon 55 architekci i styliści, osprzęt elektroinstalacyjny to jednak nie tylko podyktowana funkcjonalnością infrastruktura, ale też istotny element wykończenia wnętrz i dyskretny detal dopełniający wystrój całości. Dlatego w serii Simon 55 znalazły się trzy linie eleganckich ramek do różnego rodzaju zestawień stylistycznych. Pierwsza z nich odznacza się minimalistyczną, czystą formą i matowym wykończeniem, w drugiej kompozycyjny kontrast stanowi dekoracyjna podstawa, trzecią zaś wyróżniają naturalne materiały takie jak drewno, szkło i metal. Ta różnorodność faktur i szeroka paleta kolorystyczna sprawiają, że akcesoria z kolekcji Simon 55 mogą być swoistym akcentem aranżacyjnym dla każdego wnętrza.
Więcej: https://www.kontakt-simon.com.pl/pl/
Oaza spokoju na Żoliborzu
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.