Komunikaty PR

PIELĘGNACJA KWASAMI LATEM? TAK!

2021-08-24  |  18:00
Biuro prasowe

O nie! Właśnie zauważyłaś, że produkt, który uwielbiasz zawiera w swoim składzie kwasy, a przecież czytałaś o tym, że nie powinnaś używać takich składników w letnich miesiącach. Nie wierz w ten mit – to nie dotyczy wszystkich produktów! To wszystko zależy od rodzaju i stężenia kwasu zawartego w kosmetyku. Poznaj fakty i nie rozstawaj się ze swoją ulubioną pielęgnacją nawet latem!

Co, jak, dlaczego?

Skąd wziął się mit o niestosowaniu kwasów latem? Prawdopodobnie powstał w czasach kiedy wysoko stężone kwasy stosowano wyłącznie w pielęgnacji gabinetowej. Powodowały one głębokie złuszczanie naskórka, które było niewskazane podczas wysokich temperatur. Dodatkowo świadomość na temat stosowania SPF pozostawiała wiele do życzenia... Teraz wiemy, że produkt z wysoką ochroną przeciwsłoneczną to #musthave w kosmetyczce
i torebce. Nie tylko wtedy, kiedy termometr wskazuje 26 stopni, ale KAŻDEGO DNIA! Obecnie na rynku zaczęły pojawiać się również kwasy, które bezpiecznie można stosować podczas codziennej pielęgnacji domowej oraz w czasie letnich miesięcy [np. kwas ferulowy, azelainowy, laktobionowy i migdałowy]. Zauważono też, że skuteczność preparatu nie zależy od wysokiego stężenia - co to znaczy? To, że niekoniecznie przy każdym problemie skórnym należy wywołać efekt złuszczania.

To właśnie te mity sprawiły, że zastanawiasz się czy kosmetyków z kwasami można używać latem. Odpowiadamy: oczywiście, że można! Obecnie na rynku możesz znaleźć bezpieczne rodzaje i stężenia kwasów, które używane są do produkcji kosmetyków. Wystarczy, że przy wyborze i aplikacji danego produktu zwrócisz uwagę na kilka szczegółów. Sprawdź poniżej
i ciesz się piękną skórą bez potrzeby rezygnowania z ulubionych składników!  

1. Podczas letnich miesięcy wybieraj niższe stężenia kwasów w produktach do pielęgnacji domowej.

2. Stosuj kosmetyki, po których nie występuje u Ciebie widoczne złuszczanie naskórka.

3. Ulubiony kosmetyk z kwasem aplikuj podczas wieczornej pielęgnacji.

4. Pamiętaj o kremie z ochroną UVA i UVB oraz o reaplikacji w ciągu dnia.

Idealną  opcją pielęgnacyjną również w okresie letnim jest BIOAKTYWNY TONIK MIKROZŁUSZCZAJĄCY AHA, AHA - I LIKE IT! od Alkmie. Czy znasz już ten kosmetyk? Zawiera on kombinację 7 rodzajów bezpiecznych również latem kwasów AHA (naturalnych: hibiskusowego, szikimowego oraz organicznych: mlekowego, glikolowego, winowego, cytrynowego, jabłkowego) ze złuszczającymi ekstraktami, dzięki czemu zapewnia szersze spektrum działania niż pielęgnacja wysokim stężeniem pojedynczego kwasu. Alfa-hydroksykwasy rozluźniają połączenia między obumarłymi komórkami naskórka (korneocytami) ułatwiając eksfoliację oraz stymulując skórę do odnowy i regeneracji.

Dzięki autorskiej kompozycji surowców, produkt doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji każdego typu skóry, także suchej i problematycznej. W kontrolowany sposób złuszcza martwe komórki naskórka, odblokowuje i zwęża pory, ogranicza wydzielanie sebum. Działa jak aktywator - przygotowuje skórę do kolejnych kroków pielęgnacji, zwiększając efektywność i przenikalność składników aktywnych. Wyjątkowy kompleks dziesięciu roślin, wykorzystywany od pokoleń w medycynie chińskiej, wyrównuje koloryt cery, zmniejsza istniejące przebarwienia i minimalizuje powstawanie nowych.

Jesteś ciekawa jak działa i czy sprawdzi się w Twojej codziennej pielęgnacji? Zajrzyj na stronę www.alkmie.com i przeczytaj o wszystkich jego właściwościach!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.