Piłkarz reprezentacji i trendsetter w jednym...
Grzegorz Krychowiak znany jest nie tylko ze swoich osiągnięć sportowych, ale także świetnego gustu i nietuzinkowego podejścia do mody. Piłkarz Reprezentacji Polski regularnie zwraca uwagę mediów na swoje niebanalne stylizacje, nie bojąc się przy tym nieoczywistych połączeń. Również tym razem Krychowiak postawił na elegancję w miejskim wydaniu, dzieląc się z obserwatorami na Instagramie swoją propozycją modową na jesienny, chłodny dzień. Nie zabrakło w niej oczywiście butów z autorskiej kolekcji sportowca Kazar x Balamonte!
Grzegorz Krychowiak nie ukrywa swojego zamiłowania do mody, na które największy wpływ miał wyjazd sportowca do Francji w młodym wieku, a także regularne, liczne podróże do wielu zakątków świata. Efektami pasji piłkarza rodzimej reprezentacji stały się autorska marka Balamonte, która specjalizuje się w szyciu garniturów na miarę dla kobiet i mężczyzn, a także współpraca ze znaną firmą Kazar. Owocem połączenia sił z polskim producentem obuwia okazała się kolekcja Kazar x Balamonte, która w niezwykle szybkim tempie podbiła serca trendsetterów. Nic w tym dziwnego, bowiem Krychowiak znany jest ze świetnego wyczucia estetyki i ekstrawaganckich, nietuzinkowych połączeń. Swoimi propozycjami modowymi piłkarz dzieli się regularnie na swoim koncie w popularnym serwisie Instagram, gdzie obserwuje go blisko 700 tysięcy osób, a ostatnia publikacja wywołała prawdziwą lawinę komentarzy. Sportowiec zdecydował się na wełniany, zielony sweter oraz płaszcz w tym samym kolorze, czarne spodnie własnej marki, a całość uzupełnił butami z najnowszej kolekcji Kazar x Balamonte, która swoją premierę miała ponad miesiąc temu. Wyróżniający się model półbutów na grubej, przeskalowanej podeszwie nadaje stylizacji awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Krychowiaka. Jak czytamy na stronie producenta – kolekcja została stworzona z myślą o tych, którzy lubią podążać za światowymi trendami, ale cenią wzory pozostające na topie przez wiele sezonów. Model, na który tym razem zdecydował się Krychowiak nosi nazwę Forte, a jego cena to 849 zł. Obuwie zostało wyprodukowane ze skóry licowej oraz owczej. Propozycja wyróżnia się nie tylko ciekawym designem, ale również perfekcją wykonania i dbałością o szczegóły, na które zwrócą uwagę mężczyźni ceniący dobrą jakość i estetyczny wygląd.
Więcej informacji na temat produktów marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.