Komunikaty PR

Pomagaj Bardziej z Fundacją Poland Business Run i BLIKIEM

2023-06-28  |  15:10

Pomagaj Bardziej z Fundacją Poland Business Run i BLIKIEM

Fundacja Poland Business Run od 12 lat organizuje największą charytatywna sztafetę biznesową, aby pomagać osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi i po mastektomii. W tym roku można zaangażować się w inicjatywę nie tylko poprzez udział w biegu. Dzięki współpracy z BLIKIEM każdy może przekazać na numer telefonu 519 815 815 dowolną kwotę na rzecz podopiecznych Fundacji. 

Poland Business Run to cykliczne wydarzenie łączące firmy, organizacje i prywatne osoby w jednym celu – pomocy charytatywnej. W tym roku 3 września ponad 35 000 biegaczy na całym świecie pobiegnie po protezy, wózki i rehabilitację dla beneficjentów biegu. Tylko w ubiegłym roku udało się w ten sposób pomóc 137 osobom, a kwota dofinansowań sięgnęła miliona złotych.

Cieszymy się, że dzięki BLIKOWI możemy zaprosić do wsparcia naszej idei kolejne osoby i budować wielowymiarową sztafetę pomocy, nie tylko w dosłownym, biegowym znaczeniu. Wierzymy, że dzięki tak prostemu rozwiązaniu będziemy mogli razem pomóc jeszcze bardziej, zgodnie z nazwą akcji. A potrzeby są ogromne, ponieważ co roku w Polsce przybywa osób po amputacji – komentuje Agnieszka Pleti, prezes Fundacji Poland Business Run.

Według danych NFZ w 2021 r. w Polsce wykonano prawie 11,5 tys. zabiegów odjęcia kończyny. Co istotne, amputacje w wyniku urazów i wypadków to tylko 1 na 10 przypadków. Większość pacjentów traci kończynę z powodu chorób przewlekłych, np. miażdżycy czy cukrzycy. Rośnie również liczba innych amputacji – zabiegów mastektomii. 

Rak piersi jest aktualnie najczęstszym nowotworem złośliwym wśród kobiet w Polsce. Według danych w 2020 r. liczba zachorowań przekroczyła 24 000 przypadków. To wzrost o 10 000 w ciągu 20 lat. Pacjentki, które wygrały z rakiem, mierzą się m.in. z bólem czy obrzękami ręki i potrzebują rehabilitacji. Fundacja Poland Business Run pomaga właśnie w takich przypadkach, dofinansowując protezy, wózki, rehabilitację czy pomoc psychologiczną. Łącznie od pierwszej edycji biegu udało się wesprzeć prawie 900 osób.

Chętnie wspieramy charytatywne inicjatywy, dostarczając nowoczesnych rozwiązań bezgotówkowych, tak aby umożliwiać pomaganie na jeszcze większa skalę. BLIK to narzędzie, dzięki któremu zgodnie z naszym hasłem możemy Żyć Bardziej, ale również Pomagać Bardziej! Dodatkowo zaangażowaliśmy się w Poland Business Run również biegowo – jesteśmy partnerem głównym i wystawiamy swoje firmowe sztafety! – podkreśla Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Dla kogo zbieramy w tym roku?

Pieniądze zebrane z opłat startowych oraz z akcji Pomagaj Bardziej pomogą m.in Robertowi, który uległ ciężkiemu wypadkowi w czasie pracy w kopalni – stracił nogę na wysokości uda. Dziś walczy o powrót do pełnej sprawności. Wsparcie w postaci rehabilitacji po amputacji piersi z powodu nowotworu otrzyma Jolanta. Nowy wózek trafi do 17-letniego Mykoli, który uciekł przed wojną w Ukrainie, a w Polsce zaczął rozwijać się sportowo – trenować paraboks i koszykówkę na wózkach. Co istotne, nadal można składać wnioski o wsparcie do Fundacji Poland Business Run.

Pomagaj Bardziej!

Wszyscy, którzy chcą zaangażować się w inicjatywę na rzecz osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i po mastektomii, mogą jeszcze dołączyć do biegu Poland Business Run 2023 w formule wirtualnej (już tylko w ramach pakietu Virtual Eco) lub wysłać BLIKA z dowolną kwotą na numer telefonu 519 815 815.

Szczegółowe informacje na stronie organizatora - patrz poniżej w "WIĘCEJ INFORMACJI".

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Od samoobrony po jogę - całotygodniowe animacje w Bel Mare & Aqua Resort Biuro prasowe
2024-06-25 | 10:00

Od samoobrony po jogę - całotygodniowe animacje w Bel Mare & Aqua Resort

Międzyzdroje wabiące ofertą dla dzieci, piaszczystymi plażami, zielenią Wolińskiego Parku Narodowego starają się zainteresować rodziny planujące wakacyjny wypoczynek. Bel Mare &
Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024!
2024-06-13 | 08:00

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024!

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024 i pomóż osobom z niepełnosprawnościami! Już wiadomo, że w 13. edycji największej charytatywnej sztafety
Facet na 100 PRO
2024-06-06 | 15:30

Facet na 100 PRO

Jestem tatą na 100 %. Bo chcę. Z okazji zbliżającego się Dnia Ojca, rusza tegoroczna, trzecia edycja kampanii Facet na 100 PRO. Jej organizatorem jest Fundacja Share the Care, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.