Popularny market otwiera się w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Nowy hipermarket w Magnolia Park. Nowoczesny sklep w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku uruchomi francuska sieć Carrefour.
Nowy Carrefour, zgodny z najnowszym konceptem tej sieci, zajmie znaczną większość powierzchni obecnego hipermarketu. – Carrefour cieszy się w Polsce dużą popularnością, dlatego jesteśmy zadowoleni z jego przyszłej obecności w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park. – Jesteśmy pewni, że nowy hipermarket spełni wszelkie oczekiwania klientów pod względem powierzchni, asortymentu i obsługi – dodaje.
Konkretna data otwarcia nie jest jeszcze znana, ale wszystko wskazuje na to, że w nowoczesnym hipermarkecie Carrefour zakupy zrobimy jeszcze w tym roku. – Dążymy do tego, żeby uruchomić hipermarket jak najszybciej, ale tak duża zmiana wymaga czasu. O wszystkich szczegółach ważnych dla naszych klientów będziemy informować na bieżąco – zapewnia Joanna Sawośko-Duda.
Carrefour zastąpi Tesco, które w Magnolia Park było otwarte do 11 kwietnia.
Do czasu uruchomienia docelowego hipermarketu, zakupy spożywcze będzie można zrobić w sklepie Carrefour o mniejszej powierzchni. – Naszym priorytetem jest wygoda klientów. Dlatego tymczasowe uruchomienie mniejszego sklepu to dobra alternatywa, które zaspokoi podstawowe potrzeby związane z nie tylko z zakupami spożywczymi. W asortymencie będą także kosmetyki, chemia, prasa, drobne AGD oraz przekąski na wynos – dodaje Joanna Sawośko-Duda.
www.magnoliapark.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.