Komunikaty PR

Port Łódź zaprasza na „Dobranockę”

2023-07-03  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

„Król Lew”, „Jetsonowie”, „Madagaskar” i wiele innych kultowych filmów, które podbiły serca dzieci i dorosłych na całym świecie obejrzeć będzie można tego lata na dużym ekranie w Porcie Łódź. Już w najbliższy czwartek, 6 lipca, na Patio Centrum startuje bowiem kolejna edycja TME Polówka, która zaprezentuje widzom największe hity filmowe w sekcji „Dobranocka”. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Filmowe lato w Porcie Łódź będzie wyjątkowo udane! To za sprawą fantastycznego repertuaru w tegorocznej sekcji „Dobranocka”, na którą zaprasza wszystkich łódzkie centrum handlowe oraz TME Polówka. Seanse odbywać będą się przez całe wakacje, w każdy czwartkowy wieczór, oczywiście po godzinie 21:00. Polówka w Porcie Łódź wystartuje 6 lipca mocnym akcentem – na ekranie zobaczymy bowiem familijny film pt. „Król Lew”. Animacja Disneya w reżyserii Roba Minkoffa i Rogera Allersa, którą pokochali wszyscy mali i duzi kinomaniacy na całym świecie, zdobyła dwie nagrody Oscar: za najlepszą muzykę oryginalną Hansa Zimmera oraz najlepszą piosenkę „Can You Fell the Love Tonight”.

Film obejrzeć będzie można w plenerze, na terenie Patio Portu Łódź z urokliwą fontanną w tle. „Król Lew” z pewnością wzbudzi uśmiech na twarzach starszych widzów, którzy będą mogli cofnąć się do lat swojego dzieciństwa, z kolei młodsi widzowie zyskają okazję poznania jednej z najbardziej kultowych bajek wszech czasów. Podczas Polówki w Porcie Łódź nie zabraknie oczywiście poczęstunku dla widzów - pysznego popcornu jako obowiązkowego dodatku do seansu filmowego!

- Cieszymy się bardzo, że kultowa Polówka po raz kolejny powraca do Portu Łódź. Seanse w naszym Centrum z pewnością wzbudzą wśród widzów wiele pozytywnych emocji i staną się sentymentalną podróżą do przeszłości. Przez całe wakacje oglądać będzie można u nas sekcję „Dobranocka”, podczas której wyemitowane zostaną bardzo dobrze znane nam z dzieciństwa kultowe familijne filmy. Seanse w Porcie Łódź pozwolą przybliżyć też młodszej publiczności bajki, które pokochali ich rodzice. Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy także w tematycznych przebraniach naszych ulubionych bohaterówmówi Jagoda Olesiak z Portu Łódź.

Sekcja „Dobranocka” towarzyszyć będzie nam przez cały lipiec oraz sierpień. Na wspólnych bezpłatnych seansach widzimy się w każdy czwartek po godzinie 21:00.

HARMONOGRAM SEANSÓW W LIPCU:

6 lipcaKról Lew, reż. Rob Minkoff, Roger Allers

13 lipcaJetsonowie, reż. William Hanna, Joseph Barbera, Iwao Takamoto (77 min.)

20 lipcaMadagaskar, reż. Tom McGrath, Eric Darnell

27 lipcaUciekające kurczaki, reż. Nick Park, Peter Lord

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV

Jest wszędzie. Noszą ją zwykli ludzie, sportowcy i światowe gwiazdy. Nie tylko biega się w niej i spaceruje, ale coraz częściej zakładamy ją na spotkania w gronie przyjaciół czy
Film Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
2024-07-23 | 01:00

Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?

Stan psychiczny polskich dzieci i młodzieży w Polsce stale się pogarsza – według badań NFZ z 2021r. na depresję chorowało 2% dzieci w wieku 6-12 lat oraz aż 20% w grupie
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.