Komunikaty PR

Postaw na denim we Wrocław Fashion Outlet

2020-09-14  |  21:00
Biuro prasowe

Druga połowa września to czas, w którym już intensywnie myślimy o przygotowaniach do jesieni. Często szukamy uniwersalnych i wygodnych rozwiązań przydatnych w jesienne, chłodniejsze dni – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Jeans jest w modzie zawsze, do tego jest wytrzymały, ponadczasowy i pozwala na stworzenie wielu stylowych kreacji. Do końca września zwłaszcza na uczestników  naszego programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club czekają wyjątkowe denimowe oferty. Warto dołączyć do programu również dlatego, że dzięki zakupom w jego ramach każdy z nas może przyczynić się do zasadzenia kolejnych drzew. Posadzimy je we współpracy z organizatorami akcji dotlenieni.org na wrocławskich Osobowicach. Do tej pory w ramach akcji „Zasadź z nami las” klienci Wrocław Fashion Outlet zapewnili nasadzenie ponad 1 000 sadzonek. To dopiero początek akcji, która potrwa do 30 września. Jest jeszcze czas, aby zadbać o powietrze w stolicy Dolnego Śląska i przyczynić się do powstania lasu, który będzie służył przyszłym pokoleniom Wrocławian.

Denim ponad wszystko

Jakie zniżki przygotowały niektóre ze sklepów we Wrocław Fashion Outlet? W salonie Levi’s za dwie pary modnych jeansów zapłacimy jedynie 439,40 zł, a za dwie bluzy  tylko250 zł. W salonie Cross Jeans drugą sztukę spodni lub topów kupimy za połowę ceny. Specjalne oferty dla członków Wrocław Fashion Club znajdziemy m.in. w salonach Mustang - 20% rabatu na cały paragon i Marc O’Polo - 15% rabatu przy zakupie dwóch sztuk odzieży denim.

W tym roku podczas sezonu jesienno-zimowego sprawdzą się na przykład skinny jeans, czyli popularne „rurki”. Świetnie będą wyglądać w duecie z luźnym t-shirtem, swetrem a nawet sportową bluzą. Idealnym rozwiązaniem dla miłośników klasyki są straight jeansy. Spodnie typu regular pasują do każdej sylwetki. Doskonale połączą się z koszulą i marynarką, nie tylko podczas uroczystości, ale też w pracy – nie ważne, czy z domu, czy z biura, zapewniając właścicielowi wygodę i nienaganny styl. Jeśli szukamy bardziej eleganckich rozwiązań – warto wybrać ciemne i klasyczne high waist jeans. W modzie są też jeansowe spódnice. Te dopasowane w połączeniu z luźną górą sprawdzą się idealnie także w sezonie jesień-zima 2020. Ciekawym uzupełnieniem codziennych stylizacji będą także kurtka czy koszula z denimu.

We Wrocław Fashion Outlet każdego dnia czekają specjalne rabaty, dzięki którym możemy zaoszczędzić od 30 do 70% od ceny podstawowej. Dodatkowo członkowie Wrocław Fashion Club, oprócz możliwości zasadzenia drzew czy korzystania ze unikatowych ofert, odkładają 5% wartości transakcji dokonanych w sklepach należących do programu, które mogą wykorzystać podczas kolejnych zakupów. Więcej denimowych inspiracji oraz szczegóły akcji „Zasadź z nami las” można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Jak działa ETC Swarzędz? Biuro prasowe
2020-10-29 | 11:00

Jak działa ETC Swarzędz?

Ponownie zmienia się zakres funkcjonowania niektórych lokali w ETC Swarzędz. Jak obecnie działa centrum handlowe? Od soboty 24 października cała Polska znalazła się w tzw.
Zakupy Ptasie Mleczko® Peanut Butter powraca!
2020-10-27 | 16:00

Ptasie Mleczko® Peanut Butter powraca!

E.Wedel we współpracy z Żabką postanowił umożliwić konsumentom wybór jednego z trzech wcześniej dostępnych smaków kultowych pianek Ptasie Mleczko®, który
Zakupy Tesco wprowadza nowości na stoiskach z pieczywem oraz świąteczne ciasta
2020-10-27 | 12:00

Tesco wprowadza nowości na stoiskach z pieczywem oraz świąteczne ciasta

W sieci sklepów Tesco dostępne są już nowe bułki smakowe dla całej rodziny. W listopadzie na półkach pojawi się także zdrowy bochenek na zakwasie i świeże ciasta od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Anna Nowak-Ibisz: Gdy u nas promowało się dezodoranty, Niemki zaczynały wcierać w pachy sok z cytryny. Obecnie polskie firmy również idą tą drogą

Według prezenterki telewizyjnej polska kuchnia wyróżnia się na tle świata. Potrawy, które serwują rodzimi kucharze, odznacza przede wszystkim przywiązanie do tradycji. Korzystanie z dawnych receptur nie oznacza jednak nudy. Eksperymenty pomagają bowiem stworzyć nową jakość i uczynić dania ciekawymi. Anna Nowak-Ibisz zaznacza, że w trakcie ostatnich lat manufaktury stały się bardzo popularne. Przyznaje, że jest miłośniczką kosmetyków wytwarzanych w małych, rodzinnych firmach.

 
 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

W czasie pandemii Polacy chętniej sięgają po polską żywność. Zwracają też coraz większą uwagę na jej jakość

Konsumenci w Polsce przykładają coraz większą wagę do jakości produktów żywnościowych. 72 proc. przy wyborze zwraca uwagę na ich skład, a 62 proc. chciałoby kupować więcej artykułów bio, choć na ogół barierą jest ich wysoka cena. Ponad połowa Polaków, sięgając po takie produkty, nie ma też pewności co do ich prawdziwego źródła pochodzenia. To oznacza, że konsumenci potrzebują dodatkowej informacji, a producenci – większej promocji swoich jakościowych wyrobów. Temu właśnie służy konkurs „KUKBUK Poleca”, który od czterech lat nagradza najlepszą polską żywność i wyroby regionalne. A w dobie pandemii żywność od krajowych dostawców jest wśród Polaków coraz popularniejsza.

Medycyna

Naukowcy opracowali urządzenie do noszenia umożliwiające komunikowanie się osobom z paraliżem twarzy. Sprawdzi też skuteczność leczenia [DEPESZA]

Stwardnienie zanikowe to choroba, która prowadzi do zaniku mięśni, także tych, które pozwalają mówić. Szacuje się, że nawet 75 proc. osób, u których zdiagnozowano ALS, będzie potrzebować jakiejś formy pomocy, aby skutecznie się komunikować. Naukowcy z MIT stworzyli niewidoczny czujnik dla chorych, który przymocowany do twarzy mierzy drobne ruchy, takie jak drganie lub uśmiech. W ten sposób pacjenci mogą przekazywać emocje.